Ik verwacht eigenlijk morgen.. was vorig jaar ook de vrijdag voor Defqon.... rond etenstijdElTigre wrote:
Timetable en een nieuwe app binnenkort
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
JHardtraxxer
- 193 posts member since 2015
- last seen 4 days ago
prachtig ditRickzel wrote:mods, alsjeblieft zeg me dat het Miwer ishoe krijg je het ook voor elkaar om telkens binnen no-time weer ontmaskerd te zijn.
Is er al een IP-check gedaan of liggen de mods weer op hun gat?
Zullen wel met andere dingen bezig zijn anders was hier vast weer een slotje op gekomensonnebloem wrote:Is er al een IP-check gedaan of liggen de mods weer op hun gat?
2 uur niet online geweest en wat een prachtige ontwikkelingen weer
p.s. iemand nog een handige checklist voor Defqon?????
Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)Anthor wrote:2 uur niet online geweest en wat een prachtige ontwikkelingen weer![]()
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd. 
Je bent ook niet relevant genoegOutsideSpacer wrote:En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd.
Fucking with your mind, bro.Thommy wrote:Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.
Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac (
hapElTigre wrote:Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)Anthor wrote:2 uur niet online geweest en wat een prachtige ontwikkelingen weer![]()
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Als ik mijn echte naam in de zoekbalk gooi dan zie ik toch genoeg resultatenSteffnov wrote:Je bent ook niet relevant genoegOutsideSpacer wrote:En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd.
Hahaha dat is RTM93Anthor wrote:Fucking with your mind, bro.Thommy wrote:Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.
Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac (![]()
) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding
Altijd maar dingen rondbazuinen zonder enige fatsoenlijke bron. Ga niet zo interessant lopen doen als je toch niks vertelt
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Een banOutsideSpacer wrote:wat heeft het voor toegevoegde waarde dan als ik zou zeggen wie ik ben?
Heb het bericht even opgezocht, wel sick hoor die verzamelingAnthor wrote:
Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac (![]()
) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nope, heb Jor-D gevraagd of het OK is als ik dit acc gewoon blijf gebruiken na te vertellen wie ik was. En dat was prima.Grim wrote:Een banOutsideSpacer wrote:wat heeft het voor toegevoegde waarde dan als ik zou zeggen wie ik ben?
Haha no shit. Nou RTM93, je bent welkom knul. Je krijgt zelfs een Zeeuwse bolus van me. Maar waarom zou je 5 uur in de auto zitten voor zo'n kutflesje als ik die ook op een fissa aan je kan geven of kan opsturen?Indy wrote:Hahaha dat is RTM93Anthor wrote:Fucking with your mind, bro.Thommy wrote:Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.
![]()
![]()
Oke Sain7 het is leuk geweestOutsideSpacer wrote:Nope, heb Jor-D gevraagd of het OK is als ik dit acc gewoon blijf gebruiken na te vertellen wie ik was. En dat was prima.Grim wrote:Een banOutsideSpacer wrote:wat heeft het voor toegevoegde waarde dan als ik zou zeggen wie ik ben?
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nope geen SAIN7
Heb in 2010 toen ik 16 was een paar trollposts geplaatst en dat werd toen zo opgeblazen dat het nu beter is als ik gewoon m'n naam niet zeg, alhoewel het nu al te laat is denk ik
Heb in 2010 toen ik 16 was een paar trollposts geplaatst en dat werd toen zo opgeblazen dat het nu beter is als ik gewoon m'n naam niet zeg, alhoewel het nu al te laat is denk ik
Dan kun je evengoed een linkje naar die posts hier zetten.
Volgens mij wil je gewoon dat we het raden
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Met een beetje denkwerk heeft iemand het antwoord waarschijnlijk al binnen nu en een halfuur. Als ik het nu zelf zeg heb ik 2,5 jaar me normaal gemengd tussen de HT leden en alles ging prima en dan zelf degene zijn die dat allemaal weggooit, nee dank je. De sherlocks hier zullen er vast wel kunnen met de posts die er nu staan.