Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 hours ago
J
Hardtraxxer
193 posts member since 2015
last seen 4 days ago
ElTigre wrote:Image

Timetable en een nieuwe app binnenkort :corn:
Ik verwacht eigenlijk morgen.. was vorig jaar ook de vrijdag voor Defqon.... rond etenstijd :P
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Rickzel wrote:mods, alsjeblieft zeg me dat het Miwer is :cry: hoe krijg je het ook voor elkaar om telkens binnen no-time weer ontmaskerd te zijn.
prachtig dit :lol:
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Is er al een IP-check gedaan of liggen de mods weer op hun gat?
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
sonnebloem wrote:Is er al een IP-check gedaan of liggen de mods weer op hun gat?
Zullen wel met andere dingen bezig zijn anders was hier vast weer een slotje op gekomen xd
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 4 days ago
2 uur niet online geweest en wat een prachtige ontwikkelingen weer :lol:

p.s. iemand nog een handige checklist voor Defqon?????
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Anthor wrote:2 uur niet online geweest en wat een prachtige ontwikkelingen weer :lol:

Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd. :whistle:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
OutsideSpacer wrote:En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd. :whistle:
Je bent ook niet relevant genoeg :whistle:
Hardtraxx Veteran
3887 posts member since 2013
last seen 7 hours ago
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Thommy wrote:Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.
Fucking with your mind, bro.

Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac ( :lol: :lol: ) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding :D
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
ElTigre wrote:
Anthor wrote:2 uur niet online geweest en wat een prachtige ontwikkelingen weer :lol:

Ik ga naar een camping festival en ik neem mee? (packing tips)
hap
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Steffnov wrote:
OutsideSpacer wrote:En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd. :whistle:
Je bent ook niet relevant genoeg :whistle:
Als ik mijn echte naam in de zoekbalk gooi dan zie ik toch genoeg resultaten :P
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 5 days ago
Anthor wrote: hap
:cry:
Hardtraxx Veteran
5693 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Anthor wrote:
Thommy wrote:Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.

Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac ( :lol: :lol: ) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding :D
Hahaha dat is RTM93 :lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Altijd maar dingen rondbazuinen zonder enige fatsoenlijke bron. Ga niet zo interessant lopen doen als je toch niks vertelt
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
:lol: wat heeft het voor toegevoegde waarde dan als ik zou zeggen wie ik ben?
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 6 days ago
OutsideSpacer wrote::lol: wat heeft het voor toegevoegde waarde dan als ik zou zeggen wie ik ben?
Een ban
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Anthor wrote:
Heb het bericht even opgezocht, wel sick hoor die verzameling :cool:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Grim wrote:
OutsideSpacer wrote::lol: wat heeft het voor toegevoegde waarde dan als ik zou zeggen wie ik ben?
Een ban
Nope, heb Jor-D gevraagd of het OK is als ik dit acc gewoon blijf gebruiken na te vertellen wie ik was. En dat was prima.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Indy wrote:
Anthor wrote:

Hahaha dat is RTM93 :lol: :lol: :lol:
Haha no shit. Nou RTM93, je bent welkom knul. Je krijgt zelfs een Zeeuwse bolus van me. Maar waarom zou je 5 uur in de auto zitten voor zo'n kutflesje als ik die ook op een fissa aan je kan geven of kan opsturen? :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
OutsideSpacer wrote:
Grim wrote:
Een ban
Nope, heb Jor-D gevraagd of het OK is als ik dit acc gewoon blijf gebruiken na te vertellen wie ik was. En dat was prima.
Oke Sain7 het is leuk geweest
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Nope geen SAIN7 -.-

Heb in 2010 toen ik 16 was een paar trollposts geplaatst en dat werd toen zo opgeblazen dat het nu beter is als ik gewoon m'n naam niet zeg, alhoewel het nu al te laat is denk ik :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Dan kun je evengoed een linkje naar die posts hier zetten.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2024
Volgens mij wil je gewoon dat we het raden
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
Met een beetje denkwerk heeft iemand het antwoord waarschijnlijk al binnen nu en een halfuur. Als ik het nu zelf zeg heb ik 2,5 jaar me normaal gemengd tussen de HT leden en alles ging prima en dan zelf degene zijn die dat allemaal weggooit, nee dank je. De sherlocks hier zullen er vast wel kunnen met de posts die er nu staan.