Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:00 

Hardtraxxer

ElTigre schreef:
Afbeelding

Timetable en een nieuwe app binnenkort :corn:

Ik verwacht eigenlijk morgen.. was vorig jaar ook de vrijdag voor Defqon.... rond etenstijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:02 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
mods, alsjeblieft zeg me dat het Miwer is :cry: hoe krijg je het ook voor elkaar om telkens binnen no-time weer ontmaskerd te zijn.

prachtig dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:05 

Hardtraxx Veteran

Is er al een IP-check gedaan of liggen de mods weer op hun gat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:06 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Is er al een IP-check gedaan of liggen de mods weer op hun gat?

Zullen wel met andere dingen bezig zijn anders was hier vast weer een slotje op gekomen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:06 

Hardtraxx Veteran

2 uur niet online geweest en wat een prachtige ontwikkelingen weer :lol:

p.s. iemand nog een handige checklist voor Defqon?????
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:07 

Hardtraxxer

Anthor schreef:

off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:08 

Hardtraxx Veteran

En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:09 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
En dan ben ik, na 2.5 jaar dit account te gebruiken, nog steeds niet ontmaskerd. :whistle:

Je bent ook niet relevant genoeg :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:09 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:11 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.

Fucking with your mind, bro.

Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac ( :lol: :lol: ) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding :D

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Anthor schreef:

off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html

hap

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
OutsideSpacer schreef:

Je bent ook niet relevant genoeg :whistle:

Als ik mijn echte naam in de zoekbalk gooi dan zie ik toch genoeg resultaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:12 

Hardtraxxer

Anthor schreef:
hap

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:13 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
Thommy schreef:
Ook trouwens knap vervelend dat Anthor een heggenschaar als avatar heeft terwijl heggenschaar geen avatar heeft.

Ander dingetje, wie weet leest diegene trouwens hier ook wel mee. Op RSU werd gisteren een collectie merchandise en munten etc. gepost door iemand. In zijn collectie ontbrak nog een flesje van Defqon. Ik heb er nog 1 liggen van Isaac ( :lol: :lol: ) uit 2013. Ik heb gezegd dat hij die van mij mag hebben. Nou woont hij in Haaksbergen en ik in Goes (dit is denk ik zo'n 2,5 uur rijden) en hij wilt er thuis om komen. Gast, tegenwoordig heb je iets per post ook met een dag in huis. Scheelt je een dag in de auto voor zo'n kutflesje. Maar hey, ieder zijn ding :D

Hahaha dat is RTM93 :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:13 

Hardtraxx Veteran

Altijd maar dingen rondbazuinen zonder enige fatsoenlijke bron. Ga niet zo interessant lopen doen als je toch niks vertelt
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:16 

Hardtraxx Veteran

:lol: wat heeft het voor toegevoegde waarde dan als ik zou zeggen wie ik ben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:17 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:

Een ban
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:18 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:

Heb het bericht even opgezocht, wel sick hoor die verzameling :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:19 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
OutsideSpacer schreef:

Een ban

Nope, heb Jor-D gevraagd of het OK is als ik dit acc gewoon blijf gebruiken na te vertellen wie ik was. En dat was prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:21 

Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Anthor schreef:
Thommy schreef:

Hahaha dat is RTM93 :lol: :lol: :lol:

Haha no shit. Nou RTM93, je bent welkom knul. Je krijgt zelfs een Zeeuwse bolus van me. Maar waarom zou je 5 uur in de auto zitten voor zo'n kutflesje als ik die ook op een fissa aan je kan geven of kan opsturen? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:24 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Grim schreef:
OutsideSpacer schreef:

Een ban

Nope, heb Jor-D gevraagd of het OK is als ik dit acc gewoon blijf gebruiken na te vertellen wie ik was. En dat was prima.

Oke Sain7 het is leuk geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:26 

Hardtraxx Veteran

Nope geen SAIN7 -.-

Heb in 2010 toen ik 16 was een paar trollposts geplaatst en dat werd toen zo opgeblazen dat het nu beter is als ik gewoon m'n naam niet zeg, alhoewel het nu al te laat is denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:28 

Hardtraxx Veteran

Dan kun je evengoed een linkje naar die posts hier zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:30 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij wil je gewoon dat we het raden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 15:31 

Hardtraxx Veteran

Met een beetje denkwerk heeft iemand het antwoord waarschijnlijk al binnen nu en een halfuur. Als ik het nu zelf zeg heb ik 2,5 jaar me normaal gemengd tussen de HT leden en alles ging prima en dan zelf degene zijn die dat allemaal weggooit, nee dank je. De sherlocks hier zullen er vast wel kunnen met de posts die er nu staan.
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten