Dus dan draaien NC en BM samen, waardoor er een uurtje vrij komt voor Project One?rwd wrote:Er komt een Spirit of hardstyle showcase op de preparty vrijdag in de blue
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
De hypetrain had wat vertraging, maar daar is ie dan. 
Thommy wrote:De hypetrain had wat vertraging, maar daar is ie dan.
Project One @ Preparty confirmed dus.
EHRNK fotosoep ff heady en wildstylez op bovenstaande foto A.U.B
In welk toppa zat die ook alweer, is een bestaande vanRickzel wrote:EHRNK fotosoep ff heady en wildstylez op bovenstaande foto A.U.B
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Qlimax duh.
Lees ik daar een excuus om het Qlimax 2016 topic weer te bumpen??Lenny wrote:Qlimax duh.
Ja maar vind hem maar eensLenny wrote:Qlimax duh.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Flinke Miwer zeg he
Het was het tijdmachine topicThaBomba. wrote:Kijk ze gaan!stefaneke wrote:All aboard!ThaBomba. wrote:Project One hype train
6 x hetzelfde posten binnen de minuut. Dat moet idd een nieuw record zijn
. Gefeliciteerd 
We weten nu in ieder geval wie de miwer-hardtraxx-award gaat winnen 
Maar die showcase van spirit of hardstyle moet wel ontzettend dik worden. En wat een stunt zou het zijn als headhunterz ineens bij Wildstylez mee draait. Dan sta ik niet voor de gevolgen in denk ik zo.
Maar die showcase van spirit of hardstyle moet wel ontzettend dik worden. En wat een stunt zou het zijn als headhunterz ineens bij Wildstylez mee draait. Dan sta ik niet voor de gevolgen in denk ik zo.
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Zou geweldig zijn als project one volgende week ineens verschijnt. Is voor mij ook wel een meerwaarde dan op de zondag als toch iedereen dan draait tijdens de closing. Maar heady draait vrijdag (volgens mij) wel echt in spanje. Geen idee hoelaat en waar. Zou mooi zijn!
Zoals mijn opa altijd zou zeggen: "Hoop doet de zotten in vreugde leven"TBA+ wrote:Zou geweldig zijn als project one volgende week ineens verschijnt. Is voor mij ook wel een meerwaarde dan op de zondag als toch iedereen dan draait tijdens de closing. Maar heady draait vrijdag (volgens mij) wel echt in spanje. Geen idee hoelaat en waar. Zou mooi zijn!
Daarom dat je altijd zo blij bent.Hekzitter wrote:Zoals mijn opa altijd zou zeggen: "Hoop doet de zotten in vreugde leven"TBA+ wrote:Zou geweldig zijn als project one volgende week ineens verschijnt. Is voor mij ook wel een meerwaarde dan op de zondag als toch iedereen dan draait tijdens de closing. Maar heady draait vrijdag (volgens mij) wel echt in spanje. Geen idee hoelaat en waar. Zou mooi zijn!
Waarom denkt iedereen ineens dat Headhunterz bij Wildstylez komt draaien? Heb ik iets gemist?