Ja!!Sneerfuljam2948 wrote:Heb ik iets gemist?

Ja!!Sneerfuljam2948 wrote:Heb ik iets gemist?

yannickvk wrote:Wordt mijn eerste weekendfestival.![]()
Best wel godverdomme zin in godverdomme.
Oke wat mis ik?Hekzitter wrote:We weten nu in ieder geval wie de miwer-hardtraxx-award gaat winnen
Wat denk je zelf??????heggenschaar wrote: Oke wat mis ik?

TiMOTHYb wrote:Wat denk je zelf??????heggenschaar wrote: Oke wat mis ik?
Miwer, is that you? Lijkt me best aannemelijk ook gezien je post in het feest/stage opbouw topic.heggenschaar wrote:Oke wat mis ik?Hekzitter wrote:We weten nu in ieder geval wie de miwer-hardtraxx-award gaat winnen
Inspector Joey at your serviceJoey wrote:Miwer, is that you? Lijkt me best aannemelijk ook gezien je post in het feest/stage opbouw topic.heggenschaar wrote:Oke wat mis ik?Hekzitter wrote:We weten nu in ieder geval wie de miwer-hardtraxx-award gaat winnen
Thommy wrote:Alleen gereageerd in het Defqon topic en feest/stage opbouw topic. Schiet me lek als het zo is.
Kan ik mijn kaartje nog verkopen?urbandesigner wrote:Trump en Poetin masker besteld voor Hekzitter en mezelf
Joey wrote:Miwer, is that you? Lijkt me best aannemelijk ook gezien je post in het feest/stage opbouw topic.heggenschaar wrote:Oke wat mis ik?Hekzitter wrote:We weten nu in ieder geval wie de miwer-hardtraxx-award gaat winnen
haha ja zo kan je ook denkenFiretrap wrote:En dan ook expres vragen wie Miwer is om zogenaamd de verdenkingen van je af te houden, waarna het muntje juist de andere kant op valt, heerlijk
Binnen twee dagen twee enorme vondsten doen, lekker bezig pikJoey wrote:Miwer, is that you? Lijkt me best aannemelijk ook gezien je post in het feest/stage opbouw topic.heggenschaar wrote:Oke wat mis ik?Hekzitter wrote:We weten nu in ieder geval wie de miwer-hardtraxx-award gaat winnen
Hier is overigens ook weinig aan gelogen. Hij mag sinds een paar maanden ook niet meer reagerenExterkate wrote:De reactie van de vorige ontmaskering was bijna hetzelfde volgens mijheggenschaar wrote: Maar nee ik had echt geen flauw idee wie of wat miwer is.
Lees hier sinds een paar maanden mee en heb gister maar eens een account aan gemaakt.