Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:55 

Hardtraxx Newbie

Thx ik zou deze namen is even opzoeken en beluisteren en dan in combinatie met de timetable en beslissing maken wie ik ga bezoeken. Jullie kunnen me iig wel verwachten bij de silver
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:14 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Detest is niet van die vage industrial maar wel redelijk snel. Dus in die zin niet heel toegankelijk. Maar denk dat jij meer doelt op wel of geen DnB/Crossbreed invloeden?

Is inderdaad waar ik op doel, dat het minder vage muziek is zonder breakbeat enz maar gewoon lomp rammen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 14:24 

Hardtraxx Elite

Is er iemand die mij nog blij kan maken met een Zaterdagticket??
Vriendin wil uiteindelijk toch mee, maar via Ticketswap is er haast geen doorkomen aan...

Graag PB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 15:21 

Hardtraxx Veteran

Net voor 50 euro aan onzinartikelen (waterpistolen, balonnen, rugkrabber etc.) en een gigantische opblaasbare flamingo gekocht bij de So Low :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:08 

Hardtraxx Addict

Waarom trouwens geen Wavoilizer op de line-up? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:14 

Kraak... Piep...

Redman schreef:

Stond er vorig jaar ook en waarschijnlijk geen dusdanige naam om 2 jaar achter elkaar te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:16 

Donateur

zijn er al hint/aanwijzingen over de terugkomst van de "officiële" defqon after in de 24 uurs tent zondag nacht/maandag ochtend?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:24 

Hardtraxx Veteran

TheNabster schreef:
zijn er al hint/aanwijzingen over de terugkomst van de "officiële" defqon after in de 24 uurs tent zondag nacht/maandag ochtend?

Nope, alleen dit:
Citaat:
Geen zin om te slapen na een legendarische dag feesten? Bezoek het Q-Café waar je de hele nacht drankjes kan doen. Het Q-Café staat op Camping Ground 2 en 5.

Zelfde opzet als vorig jaar waarschijnlijk :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:34 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Redman schreef:

Stond er vorig jaar ook en waarschijnlijk geen dusdanige naam om 2 jaar achter elkaar te doen.

3 jaar achter elkaar bedoel je, in 2015 stond ie er ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:37 

Kraak... Piep...

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
Redman schreef:

3 jaar achter elkaar bedoel je, in 2015 stond ie er ook

Dan nog meer rede
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:42 

Hardtraxx Veteran

Bartelds04 schreef:
Ik zou ook wel is graag een stapje willen maken naar de silver area maar ben echt een beginneling wat betreft industrial hardcore. Welke artiest zou ik dan het beste kunnen bezoeken op de zondag. Ik ben momenteel een beetje aan het luisteren naar mindustries en wavolizer en vind dat wel behoorlijk vet klinken.

Dither is gewoon rechttoe-rechtaan. Al zal dat ook wel geen echte industrial zijn volgens de kenners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:43 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Dan nog meer rede

Mwuah, vond z'n sets van voorgaande jaren toch altijd wel een van de hoogtepunten van het weekend. Dat ie de vorige twee jaar er stond zou niet per se een reden moeten zijn om hem niet te boeken. TOA (is natuurlijk wel een meer gevestigde naam) heeft bijvoorbeeld sinds 2013 geen jaar gemist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 16:52 

Kraak... Piep...

Paling schreef:
Broken Balance schreef:
Dan nog meer rede

Mwuah, vond z'n sets van voorgaande jaren toch altijd wel een van de hoogtepunten van het weekend. Dat ie de vorige twee jaar er stond zou niet per se een reden moeten zijn om hem niet te boeken. TOA (is natuurlijk wel een meer gevestigde naam) heeft bijvoorbeeld sinds 2013 geen jaar gemist.

Nu was hun set vorig jaar dan ook zaaddodend. Maar Wavolizer is ook niet zo groot als TOA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 18:00 

Hardtraxx Veteran

Zo de planning van volgende week is ook binnen. Zaterdag avond van 19:00 tot zondag ochtend 08:30 werken . 4 uur slapen. Door naar de defqon zondag. En maandag ochtend weer 07.00 beginnen tot 17.00. Mag ik me dadelijk ook weekend warrior noemen? :lol:

MAAR IK BEN ERBIJ. GODVERREDOMME ZIN GODVERREDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 19:00 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Bartelds04 schreef:
Ik zou ook wel is graag een stapje willen maken naar de silver area maar ben echt een beginneling wat betreft industrial hardcore. Welke artiest zou ik dan het beste kunnen bezoeken op de zondag. Ik ben momenteel een beetje aan het luisteren naar mindustries en wavolizer en vind dat wel behoorlijk vet klinken.

Dither is gewoon rechttoe-rechtaan. Al zal dat ook wel geen echte industrial zijn volgens de kenners.

Niet meer, nee. Saaie hap tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 19:54 

Hardtraxx Veteran

Goedenavond Pipa Paulusma met weer een weerupdate

Het ziet er al weer wat beter uit voor volgend weekend! Op de vrijdag is er wel kans op een kleine bui, maar grote kans dat we dit niet eens doorhebben wanneer we aan het prepartyen zijn in de almighty Blue.

Op zaterdag ziet het er heerlijk uit en een fantastisch festival weer. Niet te warm en niet te koud 22 graden en grote kans dat het droog blijft.

Daarentegen is er wel kans op regen op de zondag, maar het gaat de juiste kant op!

Fijne avond gegroet,
Pipa Paulusma
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 20:14 

Hardtraxx Addict

We kunnen vrijdag iets nieuws verwachten van Spirit of Hardstyle! Ben heel benieuwd!

Bron: spirit of hardstyle livestream
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 20:17 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Goedenavond Pipa Paulusma met weer een weerupdate

Het ziet er al weer wat beter uit voor volgend weekend! Op de vrijdag is er wel kans op een kleine bui, maar grote kans dat we dit niet eens doorhebben wanneer we aan het prepartyen zijn in de almighty Blue.

Op zaterdag ziet het er heerlijk uit en een fantastisch festival weer. Niet te warm en niet te koud 22 graden en grote kans dat het droog blijft.

Daarentegen is er wel kans op regen op de zondag, maar het gaat de juiste kant op!

Fijne avond gegroet,
Pipa Paulusma

:clap: :clap: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 23:40 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Weerbericht

Zou het dan eindelijk eens uitstekend weer worden op Defqon Biddinghuizen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 23:58 

Hardtraxx Veteran

M'n voorgevoel zegt van wel :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 00:03 

Hardtraxx Elite

Royvn_ schreef:
We kunnen vrijdag iets nieuws verwachten van Spirit of Hardstyle! Ben heel benieuwd!

Bron: spirit of hardstyle livestream

Moet zeggen dat ik de track teasers nou niet heel boeiend vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 00:04 

Hardtraxx Veteran

haha het leuke is, je kunt er in nederland nog geen zinnig woord van zeggen 8-9 dagen van te voren.
Pas op woensdag of donderdag. En zelfs dan nog kan t veranderen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 08:38 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Zo de planning van volgende week is ook binnen. Zaterdag avond van 19:00 tot zondag ochtend 08:30 werken . 4 uur slapen. Door naar de defqon zondag. En maandag ochtend weer 07.00 beginnen tot 17.00. Mag ik me dadelijk ook weekend warrior noemen? :lol:

MAAR IK BEN ERBIJ. GODVERREDOMME ZIN GODVERREDOMME

haha de tering ey
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 09:23 

Hardtraxxer

Er komt een Spirit of hardstyle showcase op de preparty vrijdag in de blue
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2017 10:08 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
M'n voorgevoel zegt van wel :D !
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten