Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:24 

Hardtraxx Addict

Ik ga vooral erg veel lopen en buurten bij alle stages denk ik. Afhankelijk van de tt wel wat vaste namen bekijken, maar ben nog nooit een weekend geweest dus overal lekker de tijd voor nemen.

Zondag iig naar de Gold, terug naar de brugklas met millenium hardcore :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:25 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Anonymous schreef:
Bij de So Low een flamingo hoed> doet het erg goed op feesten :lol:

Klinkt goed, zo even een kijkje nemen daar :lol: .
Veel chinese rotzooi voor weinig.

Godverdomme breng die jongen nou niet op ideeen... ik moet dat hele weekend met die jongen overleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:49 

Hardtraxx Veteran

Krijg hier nu toch wel heel erg zin in. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 11:52 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
Anonymous schreef:

Klopt het dat ik er geen webshop van kan vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 12:16 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
tommeh schreef:
leuk "making of the anthem" filmpie van de freqqies
https://www.facebook.com/Frequencerz/videos/10158901594035241/

Wel leuk dat je op het einde ergens hardtraxx tussen hun bladwijzers ziet staan :P

Grappig dat ze dan Hardtraxx niet konden vinden om antwoord te geven op de Q&A vragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:13 

sonnebloem schreef:
urbandesigner schreef:
Anonymous schreef:

Klopt het dat ik er geen webshop van kan vinden?

Dan krijg je niet de hele ervaring mee :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:19 

Hardtraxx Veteran

Al die vestigingen zitten zo'n eind weg :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:31 

Hardtraxx Elite

Was gister nog in de Solow in Leiden helaas was daar weinig leuks, en zo'n mega Flamingo bij de blokker was iets te duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:33 

Hardtraxx Elite

Word mijn eerste defqon en vroeg we even af of er wel genoeg heggen zijn om te snoeien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:35 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Word mijn eerste defqon en vroeg we even af of er wel genoeg heggen zijn om te snoeien?

meh, matig
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:37 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:

meh, matig

Gras, bomen, onkruid
alles is goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:39 

Kraak... Piep...

heggenschaar schreef:
Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:

meh, matig

Gras, bomen, onkruid
alles is goed hoor.

Wel Fransen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:39 

Hardtraxx Veteran

De sloten rondom de camping zijn dichtbegroeid, zou het daar even proberen als ik jou was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:40 

Hardtraxx Newbie

Ik zou ook wel is graag een stapje willen maken naar de silver area maar ben echt een beginneling wat betreft industrial hardcore. Welke artiest zou ik dan het beste kunnen bezoeken op de zondag. Ik ben momenteel een beetje aan het luisteren naar mindustries en wavolizer en vind dat wel behoorlijk vet klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:41 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:

Tryhard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:42 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
De sloten rondom de camping zijn dichtbegroeid, zou het daar even proberen als ik jou was.

Kijk daar heb ik wat aan, gaan we wat aan doen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:42 

Hardtraxx Veteran

Bartelds04 schreef:
Ik zou ook wel is graag een stapje willen maken naar de silver area maar ben echt een beginneling wat betreft industrial hardcore. Welke artiest zou ik dan het beste kunnen bezoeken op de zondag. Ik ben momenteel een beetje aan het luisteren naar mindustries en wavolizer en vind dat wel behoorlijk vet klinken.

Als je het wat langzamer zoekt, kun je het beste bij Synaptic Memories en Somniac One terecht. Zie hier inspiratie
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:43 

Hardtraxx Veteran

Bartelds04 schreef:

Op de zondag raad ik je dan Detest aan en Sei2ure live, is het meest toegankelijke van wat daar staat. Deathmachine en Switch Technique vind ik zelf ook erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:44 

Hardtraxx Newbie

Steffnov schreef:
Bartelds04 schreef:

Als je het wat langzamer zoekt, kun je het beste bij Synaptic Memories en Somniac One terecht.

thx man zal me dan daar is verder in verdiepen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:45 

Hardtraxx Veteran

Bloodcage is ook wel redelijk toegankelijk. Wavolizer en Mindustries hebben het tempo ook niet heel hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:45 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Bartelds04 schreef:

Op de zondag raad ik je dan Detest aan en Sei2ure live, is het meest toegankelijke van wat daar staat. Deathmachine en Switch Technique vind ik zelf ook erg vet.

Sei2ure live is tegenwoordig amper nog industrial, tenminste als ik zijn recente tracks als maatstaf moet gaan nemen. En Detest is nou niet echt super toegankelijk, maar wel snel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:50 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
urbandesigner schreef:

Kijk daar heb ik wat aan, gaan we wat aan doen. :thumbsup:

Er is ook veel te hard afgesloten vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:50 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Joey schreef:
Bartelds04 schreef:

Sei2ure live is tegenwoordig amper nog industrial, tenminste als ik zijn recente tracks als maatstaf moet gaan nemen. En Detest is nou niet echt super toegankelijk, maar wel snel :P

Persoonlijk vind ik Detest vrij toegankelijk, maar misschien verschilt ons idee van toegankelijk een beetje haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:52 

Hardtraxx Veteran

Bloodcage vorig jaar op zaterdag om 12:00 al volle bak :worship: dat geluid toen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jun 2017 13:53 

Hardtraxx Veteran

Detest is niet van die vage industrial maar wel redelijk snel. Dus in die zin niet heel toegankelijk. Maar denk dat jij meer doelt op wel of geen DnB/Crossbreed invloeden?
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten