Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 hours ago
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Lennard95 wrote:
Pommer wrote:Zit even te denken, draait Brennan Heart ook regelmatig Blademasterz tracks tijdens z'n BH optredens? Ben die set van Qlimax aan het terugluisteren en verdomme wat is dat goed. Melody Of The Blade :loving: :loving: :loving: In dat geval moet ik de gok misschien maar nemen om bij hem te gaan kijken op zondag.
Als je Sandstorm remix en Lose my mind wil horen
Ga ik wel bier halen. Voor die paar Blademasterz platen heb ik het wel over om even te lijden.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 9 days ago
Ik ben vaker bij zijn sets dan me lief is en hij draait nagenoeg nooit Blademasterz platen.
Bespaar je de moeite xd
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Steffnov wrote:Voor de mensen die op zondag niet weten wat ze moeten doen, deze op de Silver zijn ook leuk:

Liedjes
:worship:

Begin dit echt ontzettend te waarderen de laatste tijd.
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
yannickvk wrote:
Steffnov wrote:Voor de mensen die op zondag niet weten wat ze moeten doen, deze op de Silver zijn ook leuk:

Liedjes
:worship:

Begin dit echt ontzettend te waarderen de laatste tijd.
Ik dacht, ik pak de 2 meest onbekende er ff uit :P weet niet of je deze 2 heren al kent? "Net" ietsje anders :P

View on YouTube

View on YouTube

View on YouTube

Heb voor de zaterdag ook nog wel aanraders :P
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 4 days ago
Hekzitter wrote:
Pommer wrote:Zit even te denken, draait Brennan Heart ook regelmatig Blademasterz tracks tijdens z'n BH optredens? Ben die set van Qlimax aan het terugluisteren en verdomme wat is dat goed. Melody Of The Blade :loving: :loving: :loving: In dat geval moet ik de gok misschien maar nemen om bij hem te gaan kijken op zondag.
Ik heb beetje hetzelfde... maar ik heb Brennan heart al zo vaak een kans gegeven dat ik het nu bijna niet aandurf haha.
We gaan toch naar BH vs Zatox?
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 days ago
urbandesigner wrote:
Hekzitter wrote:
Ik heb beetje hetzelfde... maar ik heb Brennan heart al zo vaak een kans gegeven dat ik het nu bijna niet aandurf haha.
We gaan toch naar BH vs Zatox?
Ja ben oprecht benieuwd wat die 2 voor zaaddodende set neer gaan zetten.
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Steffnov wrote:weet niet of je deze 2 heren al kent?
Ja, ken er enkele nummers van, maar daar is het ook mee gezegd. :P

Ook deze drie vind ik weer heel dik. Met als uitschieter Take Over The World. Wil me er echt eens in gaan verdiepen, alleen is er ook nog zoveel hardstyle die ik nog eens wil luisteren. Te weinig tijd. :(

Vanmiddag deze tegen gekomen. Wel een mooi voorbeeld van wat ik vet vind. Die kickswitches. :drool:

View on YouTube

Verder vind ik nummers als deze op een lekker laag tempo ook echt goud:

View on YouTube

Wat sneller kan ik ook zeker waarderen, maar echt hoger dan 175 moet het voor mij niet gaan.

View on YouTube

Sorry voor topic vervuiling?!?!
Last edited by yannickvk on 13 Jun 2017 23:45, edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Het is jammer dat vooral Sei2ure die stijl de rug toe lijkt te hebben gekeerd though, die is N-Vitral behoorlijk achterna gegaan :( Leuke vergelijkbare met Trouble is trouwens Angel - Psycho, of eigenlijk alles van haar wel.

Overigens hebben al deze heren ook relatief recente, langzamere tracks (Deathmachine - Artificial Genesis, Switch Technique - Havoc Land & The DJ Producer - Resistance Attack Mode), al is de kans daarvan wel een heel stuk kleiner dat ze hem draaien. Op zaterdag mag je dan sowieso Mindustries niet missen, zie bijv. Other Dimensions en Voices Within (met Wavolizer). Langzamer tempo over het algemeen, maar zo bizar goed en hard...
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Steffnov wrote:Angel - Psycho
:drool:

Ja met het werk van Mindustries ben ik al wel wat bekender. Ben zeker van plan daar een kijkje te gaan nemen. Tot nu toe nog amper industrial live gehoord, dus ben ontzettend benieuwd.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
You're in for a treat :P zeker met het geluid dat de Silver al jaren heeft, staat daar altijd loepzuiver en snoeihard (hoewel de zondag vorig jaar opstartproblemen had). 2014 staat me nog steeds bij, zo hard als het daar stond, die Waldhaus set op dat geluid :drool: (voor iedereen met een voorliefde voor hardtechno en industrial een aanrader trouwens)
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Aristo wrote:
Pipa wrote:
Pipa wrote:Goedenavond weer een episode van Pipa Paulusma

Dag 2 van de weervoorspellingen. Het ziet er op dit moment niet al te best uit voor de vrijdag en zaterdag. 18 graden en regen. Niks zo veranderlijk als het weer, dus we gaan geen roet in de pep gooien en met hoofd omhoog uitkijken naar het weerbericht van morgen.

Fijne avond allen
Zelfde voorspelling als gisteren. Kutzooi
Nou op de weersite die ik raadpleeg is het wel licht verbeterd tov gisteren. temperatuur 1-2 graden hoger en een drupje regen minder.

Maargoed ik ben geen pipa paulusma :$

Sowieso heel die week voor defqon wordt er goed weer voorspelt, in dan vrijdag ineens minder :/
Er is maar 1 conclusie mogelijk. Weeronline doet dit expres! :evil:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Steffnov wrote:You're in for a treat :P zeker met het geluid dat de Silver al jaren heeft, staat daar altijd loepzuiver en snoeihard (hoewel de zondag vorig jaar opstartproblemen had). 2014 staat me nog steeds bij, zo hard als het daar stond, die Waldhaus set op dat geluid :drool: (voor iedereen met een voorliefde voor hardtechno en industrial een aanrader trouwens)
Misschien wel leuk om weer leven in dit topic te blazen? :D

Industrial Hardcore (page 8)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
yannickvk wrote:
Steffnov wrote:You're in for a treat :P zeker met het geluid dat de Silver al jaren heeft, staat daar altijd loepzuiver en snoeihard (hoewel de zondag vorig jaar opstartproblemen had). 2014 staat me nog steeds bij, zo hard als het daar stond, die Waldhaus set op dat geluid :drool: (voor iedereen met een voorliefde voor hardtechno en industrial een aanrader trouwens)
Misschien wel leuk om weer leven in dit topic te blazen? :D

Industrial Hardcore (page 8)
Ja, ik kom daar eigenlijk nooit omdat ik het zinloos vind om gewoon af en toe een track neer te gooien, terwijl het gewoon onder de genres van Hardtraxx valt. Maar als er vragen zijn, ben ik altijd wel ff te bereiken :P
Hardtraxx Veteran
8651 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
:worship: :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Pommer wrote:
Anthor wrote:Om nog maar wat toe te voegen: wat zijn de verwachtingen van 15 jaar Defqon? Naast de legends closing..
Die Legends zijn toch juist vanwege het 15 jarig bestaan? Of verwacht je nog meer verrassingen?
Verwachtingen, niet verrassingen ;)
De Legends Closing is natuurlijk op zondag. Ik neem aan dat ze zaterdag ook wel uitpakken met e.e.a., bijvoorbeeld stage-design. Maar laat ik het anders brengen: waar kijk je naar uit? Wat wil je sowieso meepakken qua sets / stages?
Zie hier nu veel industrial voorbij komen dus dat is keurige zaak.
Zoals ik zelf al aangaf denk ik dit jaar wat meer buiten het 'vertrouwde' op te zoeken. Aantal acts op de Magenta, Indigo, Blue, UV of Red wil ik sowieso wel zien maar zoals ik al aangaf ben ik ook wel benieuwd naar the Funky Cat of een Mashup Jack op de White. Om maar wat te noemen :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 4 days ago
Indy wrote:
Anthor wrote: En het liefst nog buiten de 'comfort zone', zoals setjes op de Silver. Vorig jaar zondag ook even geweest en hou wel van die industrial sound.
Verder: veel zin in deze weekend fissa :bomb:
Juist! Gaan we samen hakkuh in bij de Silver dan? :cool:
Zal er nog eens over nadenken. Sluit niks uit :evil:
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Setje hoor :worship: Weet je toevallig hoe het nummer heet met de vocals: "This is your brain on drugs" ?
Ergens rond 27 min van dat setje :woot:
Hardtraxx Addict
1739 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Ik gok dat het Tymon - This Is Drugs is, kan de set alleen niet luisteren nu >.<
Last edited by Paling on 14 Jun 2017 11:02, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
SkiggyRapz18 wrote:
Setje hoor :worship: Weet je toevallig hoe het nummer heet met de vocals: "This is your brain on drugs" ?
Ergens rond 27 min van dat setje :woot:
Tymon Ft. Bloodievoice - This Is Drugs
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 6 days ago
Pagina 100 voor Defqon begint? ^^
Pommer wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Geck-o presents the funky cat sowieso meepakken na afgelopen zaterdag! Was echt super dik! zondag wil ik ook graag naar tweekacore. Ben hele benieuwd wat dat allemaal gaat zijn. Vermoed veel UK-hardcore. En dat vind ik wel mooi op zijn tijd! :D
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Thanks Paling & Steffnov :thumbsup:
Last edited by SkiggyRapz18 on 15 Jun 2017 09:12, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Partytent is binnen.
Nu nog feestartikelen etc. Iemand tips :p?
Grote opblaasbare flamingo ?
A
Bij de So Low een flamingo hoed> doet het erg goed op feesten :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 4 days ago
Anonymous wrote:Bij de So Low een flamingo hoed> doet het erg goed op feesten :lol:
Klinkt goed, zo even een kijkje nemen daar :lol: .
Veel chinese rotzooi voor weinig.