Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:12 

Hardtraxx Veteran

Exotische spelling van mijn naam wel. Ik vind dit wel erg overdreven hoor. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:12 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Alive At Night schreef:
the modern reincarnation of Albert Einstein ‘Joey van der Slam’

Edit: joey was me voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:37 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
Alive At Night schreef:
the modern reincarnation of Albert Einstein ‘Joey van der Slam’

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:59 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Ah oke thanks voor de uitleg mensen, wel leuk om even te kijken dan :)

Sws. Leuker dan Hardstyle :D

Ben iig niet van plan om weer de hele tijd bij de classics te blijven hangen zoals de laatste festivals.

In dat laatste schuilt bij mij ook het gevaar. Zo'n 4 / 5 jaar terug was het standaard Blue (in de ochtend binnen lopen, in de avond weer naar buiten en verder amper wat zien), tegenwoordig classics / Magenta etc. Op Intents zondag mezelf ook een paar keer moeten dwingen iets anders te gaan checken, voor ik het weet sta ik de gehele dag bij één stage. Kan leuk zijn (muziek, enorm gezellig etc.) maar op een event als Defqon wil ik juist alles zien. En het liefst nog buiten de 'comfort zone', zoals setjes op de Silver. Vorig jaar zondag ook even geweest en hou wel van die industrial sound.
Verder: veel zin in deze weekend fissa :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 17:01 

Hardtraxx Veteran

Om nog maar wat toe te voegen: wat zijn de verwachtingen van 15 jaar Defqon? Naast de legends closing..

Voor mij wordt dit de 5e keer camping. Waar we in de beginjaren met zo'n 10 man gingen zijn we nu nog met een paar over waarvan er een aantal niet zoveel geven om wie er draait etc. Die vinden het feest / weekend an sich leuk maar daar hoef je niet van te verwachten dat ze 3 willekeurige platen kunnen opnoemen van Delete, Audiotricz of wie dan ook :lol: . Op zich prima want dat geeft me wel meer de gelegenheid om eens wat andere dingen te zien (bijv. Funky Cat op zondag of Mashup Jack op de White).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 17:10 

Hardtraxx Addict

leuk "making of the anthem" filmpie van de freqqies
https://www.facebook.com/Frequencerz/videos/10158901594035241/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 17:17 

Hardtraxx Newbie

Gewoon een lekkere mix om in de stemming te komen :clap: https://www.thisisourhouse.nl/music/roc ... use-rvage/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 17:53 

Hardtraxx Veteran

Anthor schreef:
En het liefst nog buiten de 'comfort zone', zoals setjes op de Silver. Vorig jaar zondag ook even geweest en hou wel van die industrial sound.
Verder: veel zin in deze weekend fissa :bomb:

Juist! Gaan we samen hakkuh in bij de Silver dan? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 18:31 

Hardtraxxer

Kan iemand mij hier blij maken met 2 zondagtickets?
Nu het is uitverkocht kan ik uiteindelijk toch de verleiding niet weerstaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 18:36 

Hardtraxxer

Mongoose schreef:

Ticketswap al eens geprobeerd ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 18:39 

Hardtraxxer

GB47 schreef:
Mongoose schreef:

Ticketswap al eens geprobeerd ?

Zeker weten. Maar ik vind 90 euro wel iets aan de hoge kant. Ik probeer en hoop dus nog ergens goedkoper aan tickets te komen. Anders zal het ticketswap worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 18:47 

Hardtraxx Veteran

Defqon.1 Checklist
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 18:50 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:

off-topic/ik-ga-naar-een-camping-festival-en-ik-neem-mee-packing-tips-t27086.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 19:14 

Bierkoning

Anthor schreef:
Om nog maar wat toe te voegen: wat zijn de verwachtingen van 15 jaar Defqon? Naast de legends closing..

Die Legends zijn toch juist vanwege het 15 jarig bestaan? Of verwacht je nog meer verrassingen? Ik ga er niet vanuit, maar je weet het nooit met Q-Dance, zie Headhunterz ook wel opeens afsluiten op zaterdag vanwege het jubileum.

Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat de Legends langer dan 3 uur staan of is dat echt ondenkbaar? Aangezien ze met zoveel zijn, lijkt me ook niet echt handig achter de draaitafels :P Of zouden ze in groepjes opgesplitst worden o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 19:18 

Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
leuk "making of the anthem" filmpie van de freqqies
https://www.facebook.com/Frequencerz/videos/10158901594035241/

Wel leuk dat je op het einde ergens hardtraxx tussen hun bladwijzers ziet staan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:07 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Wel leuk dat je op het einde ergens hardtraxx tussen hun bladwijzers ziet staan :P

FTD World ook en wij maar alle muziek kopen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:20 

Hardtraxx Crew

Pommer schreef:
Zou er een mogelijkheid kunnen zijn dat de Legends langer dan 3 uur staan of is dat echt ondenkbaar? Aangezien ze met zoveel zijn, lijkt me ook niet echt handig achter de draaitafels :P Of zouden ze in groepjes opgesplitst worden o.i.d.

Zie het nog wel gebeuren dat een aantal van de legends enkel zijn anthem komt draaien. Net zoiets als dat Showtek alleen FTS kwam draaien op X-Qlusive Legends
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:29 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:

Ja die ken ik ook wel. Wilde gewoon even deze melding van Q-Dance delen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:32 

Hardtraxx Veteran

Zamble schreef:
MelvinFR schreef:

Ja die ken ik ook wel. Wilde gewoon even deze melding van Q-Dance delen.

Bedankt maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 20:51 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Goedenavond weer een episode van Pipa Paulusma

Dag 2 van de weervoorspellingen. Het ziet er op dit moment niet al te best uit voor de vrijdag en zaterdag. 18 graden en regen. Niks zo veranderlijk als het weer, dus we gaan geen roet in de pep gooien en met hoofd omhoog uitkijken naar het weerbericht van morgen.

Fijne avond allen

Zelfde voorspelling als gisteren. Kutzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:35 

Hardtraxx Addict

Pipa schreef:
Pipa schreef:
Goedenavond weer een episode van Pipa Paulusma

Dag 2 van de weervoorspellingen. Het ziet er op dit moment niet al te best uit voor de vrijdag en zaterdag. 18 graden en regen. Niks zo veranderlijk als het weer, dus we gaan geen roet in de pep gooien en met hoofd omhoog uitkijken naar het weerbericht van morgen.

Fijne avond allen

Zelfde voorspelling als gisteren. Kutzooi

Nou op de weersite die ik raadpleeg is het wel licht verbeterd tov gisteren. temperatuur 1-2 graden hoger en een drupje regen minder.

Maargoed ik ben geen pipa paulusma :$

Sowieso heel die week voor defqon wordt er goed weer voorspelt, in dan vrijdag ineens minder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:38 

Bierkoning

Zit even te denken, draait Brennan Heart ook regelmatig Blademasterz tracks tijdens z'n BH optredens? Ben die set van Qlimax aan het terugluisteren en verdomme wat is dat goed. Melody Of The Blade :loving: :loving: :loving: In dat geval moet ik de gok misschien maar nemen om bij hem te gaan kijken op zondag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zit even te denken, draait Brennan Heart ook regelmatig Blademasterz tracks tijdens z'n BH optredens? Ben die set van Qlimax aan het terugluisteren en verdomme wat is dat goed. Melody Of The Blade :loving: :loving: :loving: In dat geval moet ik de gok misschien maar nemen om bij hem te gaan kijken op zondag.

Ik heb beetje hetzelfde... maar ik heb Brennan heart al zo vaak een kans gegeven dat ik het nu bijna niet aandurf haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:45 

Bierkoning

Hekzitter schreef:
Pommer schreef:

Ik heb beetje hetzelfde... maar ik heb Brennan heart al zo vaak een kans gegeven dat ik het nu bijna niet aandurf haha.

Same :P Even de TT afwachten dan maar. Tijdens legends staat ie natuurlijk ook, dus wie weet komt ie dan wel voorbij. Hoe mooi zou dat zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 21:48 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Als je Sandstorm remix en Lose my mind wil horen
Vorige  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten