Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 186  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 10:47 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Euhhh ik bedoelde Defqon algemeen ^^

Al aardig wat defqonnetjes meegemaakt (2011 de eerste dus Almere nooit helaas) maar denk dat vorig jaar toch verruit m'n leukste editie was :) Vandaar m'n vraag.

Ik denk persoonlijk dat het heel erg af gaat hangen van hoe de zondagavond uitpakt. Maar het wordt hoe dan ook wel een mooi feestje :beer:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:17 

Hardtraxxer

2 jaar terug die 20 years of traxtorm set :love:
https://www.mixcloud.com/hmes/20-years- ... ival-2015/

Erg benieuwd naar de set van Weapon X ! laatste keer dat hij gedraaid heeft is zeker 5 jaar terug..
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:21 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Maareuhhh denken jullie dat het vorig jaar kan overtreffen?? Wordt heel lastig denk ik :$

Dit is natuurlijk totaal persoonsgebonden Rickzel ;)
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:25 

Hardtraxx Addict

Afgelopen jaar kwam de timetable de zaterdag voor Defqon.1 online :slow:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:25 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Rickzel schreef:
Maareuhhh denken jullie dat het vorig jaar kan overtreffen?? Wordt heel lastig denk ik :$

Dit is natuurlijk totaal persoonsgebonden Rickzel ;)

Klopt, maar lees toch veel mensen die vorig jaar magistraal vonden en die de line-up dit jaar niet mega opvallend vonden (alsnog meer dan genoeg vette shit natuurlijk). Maar vandaar die interesse in jullie mening :D
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 11:31 

Hardtraxx Veteran

Qua line-up doet dit jaar voor mij niet onder voor 2016, omdat er door het grote aanbod toch op zo'n beetje ieder moment minstens 2 interessante artiesten draaien. Of het vetter gaat worden dan vorig jaar gaat dan toch afhangen van factoren als 't weer, gezelligheid op de camping, sfeer etc.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:50 

Bierkoning

Henk-Jan schreef:
Pommer schreef:
Ah oke thanks voor de uitleg mensen, wel leuk om even te kijken dan :)

Sws. Leuker dan Hardstyle :D

Even ja, hoef daar niet de hele dag te staan :P Maar moet zeggen dat er ook niet superveel artiesten zijn die ik perse wil zien die dag. Eigenlijk alleen B-Front, Donkey Rollers, TC Classics en in mindere mate Delete, DBSTF, Audiotricz en MYST. Ben iig niet van plan om weer de hele tijd bij de classics te blijven hangen zoals de laatste festivals.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:57 

Hardtraxx Veteran

Voor de mensen die op zondag niet weten wat ze moeten doen, deze op de Silver zijn ook leuk:

Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:58 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Headhunterz niet op Defqon dit jaar? Hij schijnt een gig te hebben in Nieuw Zeeland 25 juni.

Bron: FB

Valt daar niet tegenin te vliegen met tijd oid? Ja ben echt te lui om dat allemaal op te gaan zoeken
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 13:59 

Hardtraxx Veteran

Op zondag in NZ? Vreemd.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:02 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Exterkate schreef:
Headhunterz niet op Defqon dit jaar? Hij schijnt een gig te hebben in Nieuw Zeeland 25 juni.

Bron: FB

Valt daar niet tegenin te vliegen met tijd oid? Ja ben echt te lui om dat allemaal op te gaan zoeken

Nope. Stel hij speelt op maandag 26 juni 01:00 dan is het in NL zondag 25 juni 17:00. Nieuw zeeland is daarnaast pittig lang vliegen dus is onmogelijk
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:08 

Hardtraxx Veteran

Even het evenement verder lezen jongens, dit kan niet anders dan een troll zijn.

Citaat:
NEW ZEALAND!

I’m so proud and grateful to perform in New Zealand for the very first time in my career! In the last few days you could buy tickets for 'Flatline', which will take place at a secret location. I am amazed that it has already been sold out!

Got a ticket? Information about the location will be sent to your email address!

I guess New Zealand is ready for EDM! See you all on the 25th of June!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:10 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Dit is de bevestiging van Defqon.

Afbeelding
Geloof wat je wil, maar het omgekeerde van de coördinaten als je door de aarde heen gaat komt overeen met Biddinghuizen.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:12 

Hardtraxx Veteran

Ik vermoed dat het een hoax is eigenlijk. Ik kan op internet niks vinden over Flatline. Het is wel SOLD OUT, dus kaarten zijn niet meer te krijgen, maar niemand die daadwerkelijk weet of er een kaartverkoop is geweest. En het vindt plaats op een 'secret location'. Die staat zondag gewoon in Biddinghuizen hoor.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:13 

Hardtraxx Veteran

Eh ik krijg Auckland Nieuw Zeeland

Edit: Dit is echt geniaal bedacht btw!! 5 reeten voor de moeite van Heady zijn team :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:27 

Hardtraxx Veteran

0 gaan 0 geïnteresseerd, geen berichten in het evenement.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:28 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:

Afbeelding

Mijne wacht nog op goedkeuring :(
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:30 

Donateur

sonnebloem schreef:

Soort van Knock Out dus?
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:30 

Donateur

Miwer
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 14:59 

Bierkoning

Meh, beetje slappe poging. De hele wereld weet toch al dat ie gewoon op DQ staat.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:05 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Meh, beetje slappe poging. De hele wereld weet toch al dat ie gewoon op DQ staat.

Je baalt gewoon dat Joey je voor was :aww:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:11 

Hardtraxx Veteran

Jurre, sowieso naar Gold gaan, is geweldig. Vooral Amnesys voor plaatjes als Elevation, 4D Future en (vast wel) Refly.
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:15 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Pommer niet zo zuur!!

Is tof gedaan ouwe brompot, kom maar op met je quote!
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 15:18 

Bierkoning

Exterkate schreef:
Pommer schreef:

Moet eerlijk zeggen dat ik wel even een momentje baalde, tot dat Joey dat bericht op FB zette :P en nu is iedereen weer hyped voor Heady op zondag. Marketing done right, right?

Hmm ja misschien omdat ik het hier al gelijk las idd. Dan nog, echt nodig is het imo niet :P

Firetrap schreef:
Jurre, sowieso naar Gold gaan, is geweldig. Vooral Amnesys voor plaatjes als Elevation, 4D Future en (vast wel) Refly.

Oeff dat is wel echt nice ja. Hopen op een beetje gunstige timetable dan. Zou bazig zijn om Ctrl_D_Future ook te horen :love:
Bericht Geplaatst op 13 jun 2017 16:10 

Hardtraxx Veteran

Alive At Night schreef:
the modern reincarnation of Albert Einstein ‘Joey van der Slam’
Vorige  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten