Thanks voor de tips!
ga promo vs catscan sowieso even checken!
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
Wanneer is het timetable tijd? Voorgaande jaren iets van een week ervoor toch? 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 hours ago
Dinsdag (of woensdag) ervoor is het altijd geloof ik.ElTigre wrote:Wanneer is het timetable tijd? Voorgaande jaren iets van een week ervoor toch?
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Gold was zo leuk vorig jaar, fijne open-air
Ik denk het niet... We zullen het met de geruchten moeten doen. Maar dat maakt de spanning wel leuk, alleen kan het door de geruchten alleen maar tegenvallen denk ik... Maar wordt sowieso wel een grote gezelligheid!Exterkate wrote:Benieuwd of ze de zondag main line-up nog officieel bekend gaan maken
#HypeTSFH wrote:Waarom nu al het weer checken?
Because voorpret. Hulde aan PIPA PAULUSMASteffnov wrote:#HypeTSFH wrote:Waarom nu al het weer checken?
Ik weet nooit zo goed wat ik van Millennium moet verwachten. Vallen deze tracks daarbinnen: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition) ?Steffnov wrote:Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.
Eigenlijk een soort 'tijdmachine' hardcore dus. Zo ja moet ik maar eens een kijkje gaan nemen.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Zo kan je het wel bekijken ja. Alleen bij Millennium Hardcore stages krijg je wel iets meer 2000-2005 tracks te horen itt early/classics hardstyle feestenPommer wrote:Ik weet nooit zo goed wat ik van Millennium moet verwachten. Vallen deze tracks daarbinnen: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition) ?Steffnov wrote:Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.
Eigenlijk een soort 'tijdmachine' hardcore dus. Zo ja moet ik maar eens een kijkje gaan nemen.
Ik ben ook niet een echte Hardcore kenner, maar volgens mij kun je het grootste deel van die tracks wel onder Millennium Hardcore scharen ja.Pommer wrote:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Millennium moet verwachten. Vallen deze tracks daarbinnen: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition) ?
Het is naar mijn weten toch voornamelijk de periode van ongeveer 2000 tot 2009? Correct me if I'm wrong
Edit: Shatter is me al voor zie ik, die heeft er geloof ik ook net wat meer kennis van
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Haha jepVitality wrote:Ik ben ook niet een echte Hardcore kenner, maar volgens mij kun je het grootste deel van die tracks wel onder Millennium Hardcore scharen ja.Pommer wrote:
Ik weet nooit zo goed wat ik van Millennium moet verwachten. Vallen deze tracks daarbinnen: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition) ?
Het is naar mijn weten toch voornamelijk de periode van ongeveer 2000 tot 2009? Correct me if I'm wrong
Edit: Shatter is me al voor zie ik, die heeft er geloof ik ook net wat meer kennis van
2010 wordt vaak ook nog meegerekend
Ja tot 2010 ongeveer, hoewel de periode eigenlijk wordt gezien als 1999 - 2009.
Van de zogenaamde dood van hardcore eind jaren 90 tot aan de periode dat veel modernere DAW's en VST's het werk overnamen en de sounds drastisch veranderde. De millenium begon een beetje met de opkomst van Masters Of Hardcore, Traxtorm en Neophyte Records. Eveneens begon in die tijd ook de Industrial Hardcore en de eerste Frenchcore.
Het is letterlijk genomen het eerste deel van het millenium (qua jaartal)
Van de zogenaamde dood van hardcore eind jaren 90 tot aan de periode dat veel modernere DAW's en VST's het werk overnamen en de sounds drastisch veranderde. De millenium begon een beetje met de opkomst van Masters Of Hardcore, Traxtorm en Neophyte Records. Eveneens begon in die tijd ook de Industrial Hardcore en de eerste Frenchcore.
Het is letterlijk genomen het eerste deel van het millenium (qua jaartal)
Veel zitten op het randje van net wel / net niet, verschilt een beetje per artiest of je kans hebt dat het gedraaid wordt of niet. Bij Endymion en Amnesys schat ik de kans een stuk hoger in dan bij Promo of Neophyte. Een aantal zijn wel gewoon te nieuw (Nirvana of Noise, Sick of it All etc).Pommer wrote:Ik weet nooit zo goed wat ik van Millennium moet verwachten. Vallen deze tracks daarbinnen: Diffused - Back In Time (The Hardcore Edition) ?Steffnov wrote:Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.
Neem als voorbeeld maar wat sets van vorig jaar, bijv. Art of Fighters of Promo (geen TLs).
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Good evening Hardtraxx! Pipa Paulusma at your serivce
De week voor de week van Defqon is begonnen! Het weer tot nu toe was niet veel soeps en de voorspellingen van vandaag zijn niet veel beter. Hij geeft nu aan dat op alle 3 de dagen de kans op regen groot is en komt het niet boven de 20 graden uit. Is Defqon wel Defqon als er geen regen is?
Hoewel ik in mijn glazenbol in de verte een zonnetje zie met 23 graden, is dit op dit moment nog niet aan de orde
Fijne avond en tot morgen
De week voor de week van Defqon is begonnen! Het weer tot nu toe was niet veel soeps en de voorspellingen van vandaag zijn niet veel beter. Hij geeft nu aan dat op alle 3 de dagen de kans op regen groot is en komt het niet boven de 20 graden uit. Is Defqon wel Defqon als er geen regen is?
Hoewel ik in mijn glazenbol in de verte een zonnetje zie met 23 graden, is dit op dit moment nog niet aan de orde
Fijne avond en tot morgen
Ah oke thanks voor de uitleg mensen, wel leuk om even te kijken dan 
Sws. Leuker dan HardstylePommer wrote:Ah oke thanks voor de uitleg mensen, wel leuk om even te kijken dan
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 hours ago
Ben denk ook wel veel op de Gold te vinden op de zondag. Is een hoop dikke hardcore uitgekomen in de millennium periode 
Maareuhhh denken jullie dat het vorig jaar kan overtreffen?? Wordt heel lastig denk ik 
Ik ga dit jaar iniedergeval lekker veel uitstapjes naar de silver maken. Welke namen precies, is nog even de time-table afwachten. 
Wat, Defqon of de Gold zelf? Beide is mogelijkRickzel wrote:Maareuhhh denken jullie dat het vorig jaar kan overtreffen?? Wordt heel lastig denk ik