Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 12:58 

Hardtraxx Veteran

Thanks voor de tips! :D ga promo vs catscan sowieso even checken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 13:53 

Hardtraxx Elite

Wanneer komt de Defqon App?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 13:53 

Hardtraxxer

Wanneer is het timetable tijd? Voorgaande jaren iets van een week ervoor toch? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 13:58 

Hardtraxx Veteran

ElTigre schreef:
Wanneer is het timetable tijd? Voorgaande jaren iets van een week ervoor toch? :whistle:

Dinsdag (of woensdag) ervoor is het altijd geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 14:14 

Hardtraxx Veteran

Defqon komt vaak wat eerder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 14:24 

Hardtraxx Veteran

Gold was zo leuk vorig jaar, fijne open-air
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:02 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Benieuwd of ze de zondag main line-up nog officieel bekend gaan maken :slow:

Ik denk het niet... We zullen het met de geruchten moeten doen. Maar dat maakt de spanning wel leuk, alleen kan het door de geruchten alleen maar tegenvallen denk ik... Maar wordt sowieso wel een grote gezelligheid!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

Waarom nu al het weer checken? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:09 

Hardtraxx Veteran

TSFH schreef:

#Hype
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 15:13 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
TSFH schreef:

#Hype

Because voorpret. Hulde aan PIPA PAULUSMA (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 17:12 

Bierkoning

Steffnov schreef:
Hekzitter schreef:
Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.

Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.

Ik weet nooit zo goed wat ik van Millennium moet verwachten. Vallen deze tracks daarbinnen: hardcore/diffused-back-in-time-the-hardcore-edition-t46485.html ?

Eigenlijk een soort 'tijdmachine' hardcore dus. Zo ja moet ik maar eens een kijkje gaan nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 18:06 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Hekzitter schreef:
Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.

Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.

Ik weet nooit zo goed wat ik van Millennium moet verwachten. Vallen deze tracks daarbinnen: hardcore/diffused-back-in-time-the-hardcore-edition-t46485.html ?

Eigenlijk een soort 'tijdmachine' hardcore dus. Zo ja moet ik maar eens een kijkje gaan nemen.

Zo kan je het wel bekijken ja. Alleen bij Millennium Hardcore stages krijg je wel iets meer 2000-2005 tracks te horen itt early/classics hardstyle feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 18:10 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Ik ben ook niet een echte Hardcore kenner, maar volgens mij kun je het grootste deel van die tracks wel onder Millennium Hardcore scharen ja.
Het is naar mijn weten toch voornamelijk de periode van ongeveer 2000 tot 2009? Correct me if I'm wrong

Edit: Shatter is me al voor zie ik, die heeft er geloof ik ook net wat meer kennis van :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 18:12 

Hardtraxxer

Vitality schreef:
Pommer schreef:

Ik ben ook niet een echte Hardcore kenner, maar volgens mij kun je het grootste deel van die tracks wel onder Millennium Hardcore scharen ja.
Het is naar mijn weten toch voornamelijk de periode van ongeveer 2000 tot 2009? Correct me if I'm wrong

Edit: Shatter is me al voor zie ik, die heeft er geloof ik ook net wat meer kennis van :)

Haha jep :P
2010 wordt vaak ook nog meegerekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 18:43 

Kraak... Piep...

Ja tot 2010 ongeveer, hoewel de periode eigenlijk wordt gezien als 1999 - 2009.

Van de zogenaamde dood van hardcore eind jaren 90 tot aan de periode dat veel modernere DAW's en VST's het werk overnamen en de sounds drastisch veranderde. De millenium begon een beetje met de opkomst van Masters Of Hardcore, Traxtorm en Neophyte Records. Eveneens begon in die tijd ook de Industrial Hardcore en de eerste Frenchcore.

Het is letterlijk genomen het eerste deel van het millenium (qua jaartal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 19:39 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Hekzitter schreef:

Veel zitten op het randje van net wel / net niet, verschilt een beetje per artiest of je kans hebt dat het gedraaid wordt of niet. Bij Endymion en Amnesys schat ik de kans een stuk hoger in dan bij Promo of Neophyte. Een aantal zijn wel gewoon te nieuw (Nirvana of Noise, Sick of it All etc).

Neem als voorbeeld maar wat sets van vorig jaar, bijv. Art of Fighters of Promo (geen TLs).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 22:43 

Hardtraxx Veteran

Good evening Hardtraxx! Pipa Paulusma at your serivce

De week voor de week van Defqon is begonnen! Het weer tot nu toe was niet veel soeps en de voorspellingen van vandaag zijn niet veel beter. Hij geeft nu aan dat op alle 3 de dagen de kans op regen groot is en komt het niet boven de 20 graden uit. Is Defqon wel Defqon als er geen regen is?

Hoewel ik in mijn glazenbol in de verte een zonnetje zie met 23 graden, is dit op dit moment nog niet aan de orde

Fijne avond en tot morgen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 00:36 

Hardtraxx Veteran

Je maakt ons verdrietig pipa. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 00:44 

Bierkoning

Ah oke thanks voor de uitleg mensen, wel leuk om even te kijken dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 08:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Ah oke thanks voor de uitleg mensen, wel leuk om even te kijken dan :)

Sws. Leuker dan Hardstyle :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 08:50 

Hardtraxx Veteran

Ben denk ook wel veel op de Gold te vinden op de zondag. Is een hoop dikke hardcore uitgekomen in de millennium periode :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 09:20 

Hardtraxx Veteran

Maareuhhh denken jullie dat het vorig jaar kan overtreffen?? Wordt heel lastig denk ik :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 09:24 

Hardtraxx Veteran

Ik ga dit jaar iniedergeval lekker veel uitstapjes naar de silver maken. Welke namen precies, is nog even de time-table afwachten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 09:34 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Maareuhhh denken jullie dat het vorig jaar kan overtreffen?? Wordt heel lastig denk ik :$

Wat, Defqon of de Gold zelf? Beide is mogelijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2017 09:54 

Hardtraxx Veteran

Euhhh ik bedoelde Defqon algemeen ^^

Al aardig wat defqonnetjes meegemaakt (2011 de eerste dus Almere nooit helaas) maar denk dat vorig jaar toch verruit m'n leukste editie was :) Vandaar m'n vraag.
Vorige  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten