Precies dit!TheNabster wrote:kunnen al die buitenlanders niet gewoon een eigen veld krijgen? kunnen ze elkaar daar het leven(weekend) zuur maken en kunnen wij gewoon lekker met onze landgenoten genieten van een mooi weekend
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2015 (19-20-21 Juni 2015, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival 2014 (27-6-2014 tot 29-6-2014, Walibi, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Maar waarom zijn die lui zo kut dan? Is het omdat ze minder goed tegen drugs kunnen of zo?
Wat denk je op basis van deze quote?Spalken wrote:Maar waarom zijn die lui zo kut dan? Is het omdat ze minder goed tegen drugs kunnen of zo?
ULTIMO wrote:Kunnen we van die schijtfransen op de camping ook geen silent disco maken?
Misschien als we met z'n allen wat koptelefoons inzamelen
Ze draaien 3 nachten achter elkaar frenchcore.Spalken wrote:Maar waarom zijn die lui zo kut dan? Is het omdat ze minder goed tegen drugs kunnen of zo?
Ze praten geen Engels.
Schreeuwen de hele tijd.
Komen de hele tijd om drugs vragen.
Lopen door je heen / door je tent heen.
Dit gaat over Fransen. Iedereen is vrij om me aan te vullen.
Hebben bij aankomst al geen enkel besef van realiteit meer... of zijn dat die stierneusjes uit italie?urbandesigner wrote:Ze draaien 3 nachten achter elkaar frenchcore.Spalken wrote:Maar waarom zijn die lui zo kut dan? Is het omdat ze minder goed tegen drugs kunnen of zo?
Ze praten geen Engels.
Schreeuwen de hele tijd.
Komen de hele tijd om drugs vragen.
Lopen door je heen / door je tent heen.
Dit gaat over Fransen. Iedereen is vrij om me aan te vullen.
Geldt voor iedereen die al 20 uur preparty heeft gehouden tijdens hun busreis vanuit zuid europarakkietakkie wrote:
Hebben bij aankomst al geen enkel besef van realiteit meer... of zijn dat die stierneusjes uit italie?
Gewoon op vrijdag bij aankomst de Hollandse Krakers vol over de camping heen pompen, misschien dat dat de Fransen op afstand houdt.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Goedenavond op deze mooie zomerse dag!
Het is een jaar geleden dat Pipa Paulusma is ontstaan en door het succes van vorig jaar, is hij dit jaar weer aanwezig voor de weervoorspellingen. Op dit moment zijn we 2 weken verwijderd voor het beste weekend van het jaar.
De zin begint alweer te komen, de lineup wordt doorgespit, de drugs worden weer besteld bij de koeriers en het is wachten op de timetable.
De meeste komen aan op de vrijdag en de weervoorspelling voor vrijdag is dat er zon is, maar wel kans op een frisse regenbui. Het zal een sfeerbevorderend buitje zijn voor op de camping om er lekker mee in te komen.
Een graag of 20 zorgt ervoor dat we wel lekker een korte broek aankunnen! Ik wil jullie nog een fijne avond wensen en tot morgen
Het is een jaar geleden dat Pipa Paulusma is ontstaan en door het succes van vorig jaar, is hij dit jaar weer aanwezig voor de weervoorspellingen. Op dit moment zijn we 2 weken verwijderd voor het beste weekend van het jaar.
De zin begint alweer te komen, de lineup wordt doorgespit, de drugs worden weer besteld bij de koeriers en het is wachten op de timetable.
De meeste komen aan op de vrijdag en de weervoorspelling voor vrijdag is dat er zon is, maar wel kans op een frisse regenbui. Het zal een sfeerbevorderend buitje zijn voor op de camping om er lekker mee in te komen.
Een graag of 20 zorgt ervoor dat we wel lekker een korte broek aankunnen! Ik wil jullie nog een fijne avond wensen en tot morgen
-
SHardtraxxer
- 557 posts member since 2016
- last seen 6 days ago
Had nog nooit van eDUB gehoord, net even wat platen opgezocht en ik moet zeggen dat het wel echt behoorlijk lekkere nummers zijnMeneerEend wrote:ga ik dan eindelijk eDub zien?
Zijn er nog andere artiesten die bij 'het grote publiek' niet zo bekend zijn maar wel echt een aanrader zijn voor iedereen die zijn horizon wil verbreden (of gewoon zin heeft in rondjes lopen)?
Ligt aan wat je vet vindt natuurlijk! Ik ga wat setjes op de Silver meepakken met een gunstige timetable (Dither & Tymon, Mindustries en Detest) om m'n horizon te verbreden.
Zoek wat namen op die je leuk lijken en gaan met die banaan 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
De Silver ga ik dit jaarook meer bezoeken! Vorig jaar alleen mindustries en de act drna geweest. Komt sei2ure eigk ook? Die wil ik zo graag nog een keer llive zien.Indy wrote:Ligt aan wat je vet vindt natuurlijk! Ik ga wat setjes op de Silver meepakken met een gunstige timetable (Dither & Tymon, Mindustries en Detest) om m'n horizon te verbreden.Zoek wat namen op die je leuk lijken en gaan met die banaan
Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.
Naar de Silver dan.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan?
wootum wrote:Naar de Silver dan.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan?
Wij gaan toch alleen maar bij de tent zitten?Hekzitter wrote:wootum wrote:Naar de Silver dan.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan?lekker scherp vandaag. Ach op Defqon dartel ik sowieso alleen maar rond dus zie wel waar het schip strand.
Nee hele dag linksvooraan bij de indigo op het hek.urbandesigner wrote:Wij gaan toch alleen maar bij de tent zitten?
Wil wel naar Rebelion in de blue !!Hekzitter wrote:Nee hele dag linksvooraan bij de indigo op het hek.urbandesigner wrote:Wij gaan toch alleen maar bij de tent zitten?
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat er op de indigo extra rijen met hekken worden neergezet, zodat er nog meer mensen hun kickroll skills kunnen tonen aan hun publiek.Grim wrote:Hek van de indigo meenemen!
Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 2 days ago
Goedenavond weer een episode van Pipa Paulusma
Dag 2 van de weervoorspellingen. Het ziet er op dit moment niet al te best uit voor de vrijdag en zaterdag. 18 graden en regen. Niks zo veranderlijk als het weer, dus we gaan geen roet in de pep gooien en met hoofd omhoog uitkijken naar het weerbericht van morgen.
Fijne avond allen
Dag 2 van de weervoorspellingen. Het ziet er op dit moment niet al te best uit voor de vrijdag en zaterdag. 18 graden en regen. Niks zo veranderlijk als het weer, dus we gaan geen roet in de pep gooien en met hoofd omhoog uitkijken naar het weerbericht van morgen.
Fijne avond allen
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 7 days ago
Defqon biddinghuizen zonder regen is geen echte defqon.
Vrijdag deadline voor een onderzoeksverslag en een adviesverslag. Week erop 3 tentamens waar nog keihard voor gestreden moet worden..man m'n hoofd staat nu nog echt niet naar Defqon...
...stond m'n kop maar alvast naar Defqon
...stond m'n kop maar alvast naar Defqon
Die Millennium line-up is inderdaad goud (haha snap je), ook wel erg benieuwd naar Neophyte, een set zoals Q-Base 2007Steffnov wrote:Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.
Vorig jaar Defqon ook geweest setje van Promo & Menace II SocietyPaling wrote:Die Millennium line-up is inderdaad goud (haha snap je), ook wel erg benieuwd naar Neophyte, een set zoals Q-Base 2007Steffnov wrote:Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.Hekzitter wrote:Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.