Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 186  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 13:22 

Hardtraxx Elite

TheNabster schreef:
kunnen al die buitenlanders niet gewoon een eigen veld krijgen? kunnen ze elkaar daar het leven(weekend) zuur maken en kunnen wij gewoon lekker met onze landgenoten genieten van een mooi weekend

Precies dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 17:55 

Hardtraxxer

Maar waarom zijn die lui zo kut dan? Is het omdat ze minder goed tegen drugs kunnen of zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 17:57 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Maar waarom zijn die lui zo kut dan? Is het omdat ze minder goed tegen drugs kunnen of zo?

Wat denk je op basis van deze quote?

ULTIMO schreef:
Kunnen we van die schijtfransen op de camping ook geen silent disco maken?
Misschien als we met z'n allen wat koptelefoons inzamelen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 18:28 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:

Ze draaien 3 nachten achter elkaar frenchcore.
Ze praten geen Engels.
Schreeuwen de hele tijd.
Komen de hele tijd om drugs vragen.
Lopen door je heen / door je tent heen.

Dit gaat over Fransen. Iedereen is vrij om me aan te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 18:51 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Spalken schreef:

Ze draaien 3 nachten achter elkaar frenchcore.
Ze praten geen Engels.
Schreeuwen de hele tijd.
Komen de hele tijd om drugs vragen.
Lopen door je heen / door je tent heen.

Dit gaat over Fransen. Iedereen is vrij om me aan te vullen.

Hebben bij aankomst al geen enkel besef van realiteit meer... of zijn dat die stierneusjes uit italie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 20:27 

Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:

Hebben bij aankomst al geen enkel besef van realiteit meer... of zijn dat die stierneusjes uit italie?

Geldt voor iedereen die al 20 uur preparty heeft gehouden tijdens hun busreis vanuit zuid europa
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 20:50 

Hardtraxxer

Gewoon op vrijdag bij aankomst de Hollandse Krakers vol over de camping heen pompen, misschien dat dat de Fransen op afstand houdt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 20:59 

Hardtraxx Veteran

Goedenavond op deze mooie zomerse dag!

Het is een jaar geleden dat Pipa Paulusma is ontstaan en door het succes van vorig jaar, is hij dit jaar weer aanwezig voor de weervoorspellingen. Op dit moment zijn we 2 weken verwijderd voor het beste weekend van het jaar.

De zin begint alweer te komen, de lineup wordt doorgespit, de drugs worden weer besteld bij de koeriers en het is wachten op de timetable.

De meeste komen aan op de vrijdag en de weervoorspelling voor vrijdag is dat er zon is, maar wel kans op een frisse regenbui. Het zal een sfeerbevorderend buitje zijn voor op de camping om er lekker mee in te komen.

Een graag of 20 zorgt ervoor dat we wel lekker een korte broek aankunnen! Ik wil jullie nog een fijne avond wensen en tot morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 23:46 

Hardtraxxer

MeneerEend schreef:
ga ik dan eindelijk eDub zien? :love:

Had nog nooit van eDUB gehoord, net even wat platen opgezocht en ik moet zeggen dat het wel echt behoorlijk lekkere nummers zijn :thumbsup:

Zijn er nog andere artiesten die bij 'het grote publiek' niet zo bekend zijn maar wel echt een aanrader zijn voor iedereen die zijn horizon wil verbreden (of gewoon zin heeft in rondjes lopen)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2017 23:51 

Hardtraxx Veteran

Ligt aan wat je vet vindt natuurlijk! Ik ga wat setjes op de Silver meepakken met een gunstige timetable (Dither & Tymon, Mindustries en Detest) om m'n horizon te verbreden. :) Zoek wat namen op die je leuk lijken en gaan met die banaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 01:23 

Hardtraxx Elite

Indy schreef:
Ligt aan wat je vet vindt natuurlijk! Ik ga wat setjes op de Silver meepakken met een gunstige timetable (Dither & Tymon, Mindustries en Detest) om m'n horizon te verbreden. :) Zoek wat namen op die je leuk lijken en gaan met die banaan :D

De Silver ga ik dit jaarook meer bezoeken! Vorig jaar alleen mindustries en de act drna geweest. Komt sei2ure eigk ook? Die wil ik zo graag nog een keer llive zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 13:11 

Hardtraxx Veteran

Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 13:15 

Hardtraxx Crew

Hekzitter schreef:
Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan?

Naar de Silver dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 13:20 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hekzitter schreef:
Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan?

Naar de Silver dan.

:lol: lekker scherp vandaag. Ach op Defqon dartel ik sowieso alleen maar rond dus zie wel waar het schip strand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 13:52 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
wootum schreef:
Hekzitter schreef:

Naar de Silver dan.

:lol: lekker scherp vandaag. Ach op Defqon dartel ik sowieso alleen maar rond dus zie wel waar het schip strand.

Wij gaan toch alleen maar bij de tent zitten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 14:00 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:

Nee hele dag linksvooraan bij de indigo op het hek. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 14:04 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
urbandesigner schreef:

Nee hele dag linksvooraan bij de indigo op het hek. :list:

Wil wel naar Rebelion in de blue !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 15:03 

Hardtraxx Veteran

Hek van de indigo meenemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 15:25 

Hardtraxx Elite

Grim schreef:
Hek van de indigo meenemen!

Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat er op de indigo extra rijen met hekken worden neergezet, zodat er nog meer mensen hun kickroll skills kunnen tonen aan hun publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 19:49 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Dit jaar ook maar eens een kijken nemen bij de silver. Wil ook wel wat millennium horen. Iemand tips waar ik het beste naartoe kan? Set van catscan op sensation al best vaak geluisterd. Puur goud is dat. Verder ben ik daar nogal een leek in.

Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 22:18 

Hardtraxx Veteran

Goedenavond weer een episode van Pipa Paulusma

Dag 2 van de weervoorspellingen. Het ziet er op dit moment niet al te best uit voor de vrijdag en zaterdag. 18 graden en regen. Niks zo veranderlijk als het weer, dus we gaan geen roet in de pep gooien en met hoofd omhoog uitkijken naar het weerbericht van morgen.

Fijne avond allen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 22:30 

Hardtraxx Veteran

Defqon biddinghuizen zonder regen is geen echte defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2017 22:31 

Hardtraxx Addict

Vrijdag deadline voor een onderzoeksverslag en een adviesverslag. Week erop 3 tentamens waar nog keihard voor gestreden moet worden..man m'n hoofd staat nu nog echt niet naar Defqon...

...stond m'n kop maar alvast naar Defqon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 10:06 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Hekzitter schreef:

Die hele Gold (millennium) line-up op de zondag is bizar. Kun je eigenlijk niet fout gaat. Promo & Catscan zijn er voor het wat duistere werk, Amnesys voor het meer melodieuze werk, Re-Style idem, Endymion zal er tussenin zitten gok ik, Unexist voor het beukwerk, Weapon X ken je nog van deze...top line-up. Linkjes zijn van tracks waarvan ik vermoed dat ze een goede richtlijn voor hun sets gaan zijn. Ga ik zeker veel uurtjes doorbrengen.

Die Millennium line-up is inderdaad goud (haha snap je), ook wel erg benieuwd naar Neophyte, een set zoals Q-Base 2007 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2017 11:22 

Hardtraxx Elite

Paling schreef:
Steffnov schreef:
Hekzitter schreef:

Die Millennium line-up is inderdaad goud (haha snap je), ook wel erg benieuwd naar Neophyte, een set zoals Q-Base 2007 :loving:

Vorig jaar Defqon ook geweest setje van Promo & Menace II Society :loving: Ook harmony weer millennium geweest The Viper, Promo, Panic heerlijk die oude kneiters :bomb:
Vorige  1 ... 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85 ... 186  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten