simon10pont wrote:Hard4Us wrote: Franse kwal.
Gvd zeg hahaha
Ik zal wahed mijn best doen abilanRaven wrote:regel goed weer ah sahbi
Ik ga hier even een traantje om laten, wat mooi!Pipa wrote:Goedemiddag medeleden van Hardtraxx.
Voor vele van jullie was het onzeker of Pipa Paulusma dit jaar weer de weervoorspellingen zou doen voor Defqon. Het dagelijkse weerbericht start vanaf morgen, dus missen jullie niks van de weervoorspelling voor Defqon 1 2017.
Ik kijk er in ieder geval onwijs veel naar uit!
Tot morgen,
Pipa Paulusma
Bierweer svp.Pipa wrote:Goedemiddag medeleden van Hardtraxx.
Voor vele van jullie was het onzeker of Pipa Paulusma dit jaar weer de weervoorspellingen zou doen voor Defqon. Het dagelijkse weerbericht start vanaf morgen, dus missen jullie niks van de weervoorspelling voor Defqon 1 2017.
Ik kijk er in ieder geval onwijs veel naar uit!
Tot morgen,
Pipa Paulusma
Rowanyt1309 wrote:Benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Vorig jaar was ik nog niet actief op Hardtraxx. Ik laat me verassen.![]()
Rowanyt1309 wrote:Benieuwd hoe dit eruit gaat zien. Vorig jaar was ik nog niet actief op Hardtraxx. Ik laat me verassen.
Accountloos lurken in het Defqon 2010 topic *zucht* mooie tijdenThommy wrote:Ik begin me oud te voelen met die reacties van vorig jaar was ik nog niet actief.
Rickzel wrote:Accountloos lurken in het Defqon 2016 topic *zucht* mooie tijden
Kifesh regel zonnetje a bruur.Pipa wrote:Ik zal wahed mijn best doen abilanRaven wrote:regel goed weer ah sahbi
Haha oh yeahRickzel wrote:Accountloos lurken in het Defqon 2010 topic *zucht* mooie tijdenThommy wrote:Ik begin me oud te voelen met die reacties van vorig jaar was ik nog niet actief.
Z i e kSjaakie P wrote:De silent disco is weer terug op de pre party.
Line-up:
- Angernoizer
- eDUB
- Sawtooth
- Spitnoise
- Tharoza
Had zelf graag ook nog wat frenchcore erbij gezien
Die foto in de link zoomt langzaam in en uit. God ik dacht dat ik aan het trippen was voor een moment.MelvinFR wrote:Z i e kSjaakie P wrote:De silent disco is weer terug op de pre party.
Line-up:
- Angernoizer
- eDUB
- Sawtooth
- Spitnoise
- Tharoza
Had zelf graag ook nog wat frenchcore erbij gezien