Temperatuur tussen de 12 en 26 graden, windkracht 2 en 0 mm neerslag, je zou haast denken dat het dit keer wel goed gaat komen met het weer 
26 graden, zonnetje, biertje
Wat een ongekende kak site is fileserve, lukt me nooit om daar zonder problemen iets te downloaden.Squirrie wrote:http://www.fileserve.com/file/BmMs28e
Dit is de link die ook op partyflock is geplaatst, is een zip bestand met allemaal foto's gemaakt vanuit de lucht van vandaag
Deze kan handig voor sub-main doorgaan.Olijfboompje wrote:Pussy Lounge is altijd een redelijk grote stagerobkuh1990 wrote:Pussy Lounge wordt grote stage zeg... ben benieuwd welke tent ze erachter zetten (hoop B2S) en dan de 1992 daar op die water..
Up wordt net als vorig jaar zie ik, loudness ertussen.. refuse vertrouwde plek.. 1992 plek wordt Reactor.
remember vertrouwde plek.
Hoop bij de main (wel klein, maar ziet er goed uit) dat er in die hoek de H4L en D4L komen en dan ergens tussen in nog de Euphoria
Valt wel mee, allemaal nog zo rond de 70 euro. Als het deze week slecht weer was, dan werden er pas veel verkocht. Voor Defqon had ik een kaartje voor 30 euro kunnen kopen.Xblister wrote:Worden echt mega veel kaarten verkocht niet normaal.
Haha jaa en slooooooom! Had geen zin om hem nog op mega upload te zetten, de poster heeft hem op fileserve gezet, dus tja.. Dan moet iedereen nog maar even wat geduld opbrengen met het gekut van filserveComingHard!RealHard! wrote:Wat een ongekende kak site is fileserve, lukt me nooit om daar zonder problemen iets te downloaden.Squirrie wrote:http://www.fileserve.com/file/BmMs28e
Dit is de link die ook op partyflock is geplaatst, is een zip bestand met allemaal foto's gemaakt vanuit de lucht van vandaag
Was vorig jaar niet...stefaneke wrote:Kwam er vandaag langs met m'n werk, nondeju wat een vrachtwagen stonden daar. Ook is heel de parallelweg van Hilvarenbeek naar Tilburg afgesloten en staan er hekken langs de weg om te voorkomen dat je gaat stoppen of van de weg afgaat, ik weet niet ofdat dit vorig jaar ook was.
Een gele praatpaal staat daar volgens mij helemaal nergens. Iig, ik fiets er elke dag langs naar school en heb er nog nooit eentje gezien. Correct me if i'm wrong. Maarja ze zullen wel langs de snelweg staan. Er staat ook loeigroot "NIET STOPPEN" of "DON'T STOP" op de hekken. Kweet niet meer welke taalrobkuh1990 wrote:Was vorig jaar niet...stefaneke wrote:Kwam er vandaag langs met m'n werk, nondeju wat een vrachtwagen stonden daar. Ook is heel de parallelweg van Hilvarenbeek naar Tilburg afgesloten en staan er hekken langs de weg om te voorkomen dat je gaat stoppen of van de weg afgaat, ik weet niet ofdat dit vorig jaar ook was.
Ach, gewoon zeggen dat je auto-pech hebt en een gele praatpaal zoekt :p
robkuh1990 wrote:Betere smoes:
Stoppen om te lezen wat er op het hek staat, je had je brill niet op
Dawasiknie welLowrenz wrote:Iemand nog een kaartje over? Vriend van me wil nu opeens toch wel me...