Waar niethardaddict wrote:Zijn ze aan het bezuinigenKevin-Raw wrote:bezuinigingen?robkuh1990 wrote:Waar blijven die opbouw episodes?We zien het zaterdag wel
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Decibel Outdoor 2025 (15 t/m 17 augustus 2025, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel outdoor (16 t/m 18 augustus 2024, Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Festival Weekend 2013 (16-08-2013 t/m 19-08-2013, Vakantiepark Beekse Bergen, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Decibel Camping Party (17-08-2012 t/m 20-08-2012, Vakantiepark Beekse Bergen)
- View the latest post: Hardtraxx Barbeque: Decibel Vakantiepark Beekse Bergen (19-08-2011 t/m 22-08-2011)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
Moderators
Heb deze kunnen vinden.. View on YouTuberobkuh1990 wrote:Waar blijven die opbouw episodes?
-
G
naderhand toch maar op mn kamer @ breda crashen
ipv chill naar huis gaan
Kansus, op de plek waar ik wou opstappen (en het kaartje heb gereserveerd) heeft te weinig aanmeldingen.. Alle andere plekken hier in de buurt zijn al uitverkocht of hebben hetzelfde
Nou word het een plek of ver weg, of iets anders..
Ik heb nog steeds een los kaartje te koop iig. 75 euro 
-
G
kan je niet om laten zetten dan?patrickjeb wrote:Kansus, op de plek waar ik wou opstappen (en het kaartje heb gereserveerd) heeft te weinig aanmeldingen.. Alle andere plekken hier in de buurt zijn al uitverkocht of hebben hetzelfde
ik zou mailen, 1 persoon kan echt wel extra, want vaak zijn ze als ze uitverkocht zijn niet eens vol
Zou kunnen vragen, ben ook met een maat van me, maar die is weinig op msn, alleen als er iets is dus verwacht hem vandaag nog welKSwoosh wrote:kan je niet om laten zetten dan?patrickjeb wrote:Kansus, op de plek waar ik wou opstappen (en het kaartje heb gereserveerd) heeft te weinig aanmeldingen.. Alle andere plekken hier in de buurt zijn al uitverkocht of hebben hetzelfde
ik zou mailen, 1 persoon kan echt wel extra, want vaak zijn ze als ze uitverkocht zijn niet eens voldan kopen de mensen et gewoon voor de tickets gezien het feest uitverkocht is
Dikke kans in! Ik zal wsl oa bij Hardcore4Life, Darkness4life, Loudness, Main en nog wat zij uitstapjes naar andere stages te vinden zijndawasiknie wrote:Nog mensen die van 7 tot 8 volgas gaan bij The Sickest Squad?
-
G
SOWIESO!!!!!dawasiknie wrote:Nog mensen die van 7 tot 8 volgas gaan bij The Sickest Squad?
voor mij denk ik Loudness, Pussy Lounge & euphoria 
Mijn planning ongeveer:
1300-1400 Titan
1400-1500 Geck-o
1500-1630 Chris One
1630-1730 Wildstylez
1730-1830 Headhunterz
1830-1930 ??? Eten, schijten, rondje lopen, rukken (liefst @ Pussy Lounge)
1930-2000 G4H
2000-2130 AVIO
2130-2300 Crypsis
Zoiets denk ik
1300-1400 Titan
1400-1500 Geck-o
1500-1630 Chris One
1630-1730 Wildstylez
1730-1830 Headhunterz
1830-1930 ??? Eten, schijten, rondje lopen, rukken (liefst @ Pussy Lounge)
1930-2000 G4H
2000-2130 AVIO
2130-2300 Crypsis
Zoiets denk ik
Ik kom vanmiddag thuis van vakantie en had toen pas door dat het gewoon zaterdag al zo ver is

Zou het? Het eerste festival dit jaar met meer zon dan regen?Khadber wrote:Superchill! MISSCHIEN goed weer!
Intents/Wish was ook prima weerDeeltjesversneller wrote:Zou het? Het eerste festival dit jaar met meer zon dan regen?Khadber wrote:Superchill! MISSCHIEN goed weer!
https://album.partyflock.nl/81662240_426751385.jpg
Spoiler hierboven!! Vind het er bruut uit zien
Niet dat ik er veel zal staan maar toch altijd tof om te zien.
Spoiler hierboven!! Vind het er bruut uit zien
Fusion of Dance. Het enige echte festival waar perfect weer was!dawasiknie wrote:Intents/Wish was ook prima weerDeeltjesversneller wrote:Zou het? Het eerste festival dit jaar met meer zon dan regen?Khadber wrote:Superchill! MISSCHIEN goed weer!& Ground Zero was op die 2 buien na ook prima.
Ah locatie van de main is veranderd zo te zien? Klote zeg! Die ouwe locatie was echt té relaxt...
Edit laat maar. pearle pearle pearle
Edit laat maar. pearle pearle pearle
http://www.fileserve.com/file/BmMs28e
Dit is de link die ook op partyflock is geplaatst, is een zip bestand met allemaal foto's gemaakt vanuit de lucht van vandaag
Dit is de link die ook op partyflock is geplaatst, is een zip bestand met allemaal foto's gemaakt vanuit de lucht van vandaag
Foto's zijn overigens vrij mooi!
Duurt even downloaden maartoch, je moet er wat voor over hebben!
-
C
Pussy Lounge wordt grote stage zeg... ben benieuwd welke tent ze erachter zetten (hoop B2S) en dan de 1992 daar op die water..
Up wordt net als vorig jaar zie ik, loudness ertussen.. refuse vertrouwde plek.. 1992 plek wordt Reactor.
remember vertrouwde plek.
Hoop bij de main (wel klein, maar ziet er goed uit) dat er in die hoek de H4L en D4L komen en dan ergens tussen in nog de Euphoria
Up wordt net als vorig jaar zie ik, loudness ertussen.. refuse vertrouwde plek.. 1992 plek wordt Reactor.
Hoop bij de main (wel klein, maar ziet er goed uit) dat er in die hoek de H4L en D4L komen en dan ergens tussen in nog de Euphoria
Aah kijk nu he bik ook een beetje idee, was er vorig jaar niet bij
Dus was al beetje op PF enzo lezen wat nu beetje indeling zou worden
Vond het er sowieso wel vet uit zien! Nja, en dan moeten ze nog hele week bouwen/aankleden, dus denk dat het eindresultaat echt vet wordt!
Vond het er sowieso wel vet uit zien! Nja, en dan moeten ze nog hele week bouwen/aankleden, dus denk dat het eindresultaat echt vet wordt!
-
C
Je moet er niet van verschieten als ze de Euphoria op dat water zetten, kan ook nog...
Hoorde geruchten over D4L open air...
Hoorde geruchten over D4L open air...
Nicerobkuh1990 wrote:Je moet er niet van verschieten als ze de Euphoria op dat water zetten, kan ook nog...
Hoorde geruchten over D4L open air...![]()
Pussy Lounge is altijd een redelijk grote stagerobkuh1990 wrote:Pussy Lounge wordt grote stage zeg... ben benieuwd welke tent ze erachter zetten (hoop B2S) en dan de 1992 daar op die water..