Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:30 

Donateur

Het weekend was in één woord geweldig! Dit is iets wat ik sowieso elk jaar opnieuw wil doen, ondanks dat zo'n bungalow flink prijzig is. De sfeer op het terrein was iig heerlijk. De preparty was één van de meest sfeervolle dingen die ik ooit had meegemaakt. Het was daar zo gezellig dat ik zelfs de meest gehate nummers leuk ging vinden en lekker mee ging huppelen op de set van Brennan Heart. Wie heeft er nou zin om hatelijk te gaan doen als heel de tent op z'n kop staat.

Die goede zin nam ik mee naar zaterdag en dat was voor mij de leukste Decibel Outdoor sinds 2009. Alles was weer helemaal top geregeld zoals elk jaar. Top geluid en top sfeer! Zelfs op de main was het best gezellig! De enige area die op beide vlakken een onvoldoende scoorde was de Pussy Lounge. Daar liep ook bij vlagen behoorlijk triest volk rond. Ik vond de hitte niet een erg groot probleem. Je kon niet als een malloot uren lang los gaan maar het was ook weer niet zo dat het onverdragelijk was. Genoeg drinken, geen alcohol en af en toe even zitten en er was niets aan de hand.

De optredens die ik heb bijgewoond waren bijna allemaal erg vet!
Frequencerz waren zoals verwacht leuk en draaiden goede, gevarieerde platen.
Vervolgens naar Mindustries geweest, waarvan ik totaal geen idee had wat ik ervan moest verwachten. Damn wat werd ik verbaasd! Ik heb nog nooit in m'n leven zulke harde shit meegemaakt, vooral het begin. Traag maar ongelofelijk lekker. Ik heb van bijna elke plaat genoten. Ook grappig hoe de hele tent leeg liep maar toen het tempo wat omhoog ging en er wat meer op normaal hardcore-tempo gedraaid werd meer mensen kwamen.
Daarna even een uurtje rond gelopen en wezen kijken bij Chrono & The Demon Dwarf en Deepack. Beide bezoekjes heb ik niet erg veel aan gehad. C&TD draaiden op een ziekelijk tempo waar ik werkelijk totaal geen begrip voor kon opbrengen en Deepack draaide zowat alles wat kut is. Vervolgens kwam Marlice ofzo er nog bij, maar het werkt niet als je van hardstyle naar hardcore gaat (Killing Scum) en vervolgens weer naar hardstyle met 15 bpm verschil.
Om 5 uur mijn held D-Passion eindelijk solo mogen zien en dat werd zoals verwacht de leukste set van de dag. Het verbaasde me ook dat hij het publiek in de tent heel goed mee kreeg, aangezien The Third Movement een hele andere stijl hanteert. Het begin met melodieuzere platen zoals Hardmony en Dispel The Darkness ging over in de D-Passion-stijl waar ik verliefd op ben. Enige puntje van kritiek vond ik dat hij Realism (één van z'n hardste platen) liet opvolgen door Open, maar het kon me verder weinig schelen. Van mij had ie nog 2 uur mogen draaien want hij kan nog zo veel meer. Fucking Hostile maakte het helemaal af.
We zijn nog blijven hangen voor Mad Dog live. Hij begon heel goed met wat edits en mash-ups van oudere platen zoals So What About The... en Nasty. Na 10 minuten vond ik het niet echt boeiend meer. Ik heb al dat nieuwe spul van hem al tienduizend keer gehoord en het wordt de hoogste tijd dat hij eens met wat nieuws gaat komen. Bovendien werd het me veel te heet in die tent.
Na een pauze en wat rondjes lopen besloten we een bezoekje te brengen aan de main voor Wildstylez. Moet zeggen dat hij me niet teleur stelde. De vrolijke deuntjes bevielen me prima op dat moment en af en toe een wat ouder nummer deed de set niet verkeerd (KYHU en Miami Belch). Ben nog even blijven hangen voor Zatox maar hij kan me werkelijk 0,0 meer boeien.
Dan de keuze waar af te sluiten. Mijn voorkeur ging uit naar Outblast, echter had ik het na 5 minuten wel gezien daar door de wat matige platenkeuze. Dus ik ben maar snel doorgerend naar DHHD die me na een lang gesprek op de main over hadden gehaald om te komen kijken. Wat was dat heerlijk zeg. Veel bekende oude platen en ook wat werk uit 2006 zoals No One Can Stop Us. En eindelijk Funky Shit origineel een keer live mogen horen op het beste geluid wat je maar kan bedenken. Eindeloos kippenvel!
Door gebrek aan bekenden vond ik t echter toch een beter idee om definitief af te sluiten in de Loudness bij Thera. Het is allemaal een beetje aan me voorbij gegaan ondanks dat het keihard was, maar het kon me niet meer zo heel veel boeien. Het laatste half uur werd helemaal gevuld met hardcore en industrial. Ik vond het niet zo helaas. Als ik dat wil horen ga ik wel naar de tenten die voor die stijlen bestemd zijn. Dit werd me iets te extreem en te rommelig en op het einde ging het zo hard dat zelfs Drokz en Akira er jaloers op waren geweest. Ik vond het maar niks. Coretoon en Jammer Joh waren wel geniale plaatjes.
Bij de main nog vuurwerk gekeken maar het kan aan mij liggen dat het elk jaar minder wordt. Jammer. De eindshow van Decibel was juist altijd hetgene waarin ze zich onderscheidden van andere feesten.

De after heb ik aan me voorbij laten gaan. Ben even een kwartier wezen kijken bij Jack Of Sound maar het was totaal uitgestorven en ik was helemaal kapot. Heb m gewoon lekker gechillt bij ons huisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:28 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
JB1991 schreef:
- Te weinig drink-hervul plaatsen. (100.000 man bij een hervul plaats)

kwestie van duwen :P ik was steeds binnen 5 min aan de beurt hahahaha xd

Binnen 5 minuten? ik elke keer binnen 30 seconden, zonder voordringen of duwen. Gewoon de kortste rij gepakt elke keer. :D

Bij die WC's achter de main, bij het bungeejumpen, was het vrij rustig, daar heb ik 'm 3 of 4 keer bijgevuld
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:12 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Erna even wezen relaxen bij Isaac. De Early sounds waren precies de afwisseling die ik even nodig had. Housensation, I Am Techno, I Got Tonight en andere bekende klappers gehoord en eindelijk Listen To Me Mama remix live gehoord! Helemaal mooi!

Dit is nu precies de reden waarom ik geen kaartje heb gekocht, het hoort een early hardstyle area te zijn, geen area voor autisten.. Man dan zijn er pakweg 5 echte early feestjes per jaar en dan draai je keer op keer hetzelfde. Op deze manier krijg je het laatste beetje lucht ook nog wel uit dit subgenre. Waar-de-loos!

Ik ga dit maar niet opvatten als een belediging.. Wel heel treurig dat je het zo moet brengen.

Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is. Isaac draait dan misschien wel de meest bekende platen, maar dat kwam voor mij dan prima uit. Ik vind het wel leuk om een half uur tot drie kwartier midden op de dag even deze platen te horen. Er waren prima genoeg andere artiesten die hoogstwaarschijnlijk wel de afwisseling brengen waar je naar op zoek bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:18 

Artiest

dawasiknie schreef:
het beste geluid wat je maar kan bedenken

Nou, echt ja! Dat geluid in de Remember was belachelijk goed

Arne L II & Beholder :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Khadber schreef:
Erna even wezen relaxen bij Isaac. De Early sounds waren precies de afwisseling die ik even nodig had. Housensation, I Am Techno, I Got Tonight en andere bekende klappers gehoord en eindelijk Listen To Me Mama remix live gehoord! Helemaal mooi!

geen area voor autisten..

Dus daarom was jij er niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:27 

Hardtraxx Elite

@ Khadber : Lyst is nou eenmaal iemand die graag altijd maar zeurt. Blij dat ie niet gegaan is en er iemand in zijn plaats gegaan is die het er WEL naar zn zin gehad heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:28 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:
Lyst schreef:
Khadber schreef:

geen area voor autisten..

Dus daarom was jij er niet?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 17:43 

Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Mijn tracklist :)
18. Geck-o - Smasher (Delete Remix)

Pfffffff ik wist niet wat ik meemaakte! Wat een geniale kicks zitten daaronder zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:02 

Hardtraxxer

Ik stond trouwens tijdens Wildstylez rustig te babbelen met 1 van de crew leden van intents. Tijdens dit gesprek hoorde ik naast me ineens een harde knal. Ik keek naar rechts , naar de bar, en daar ontbrak het doek van de achterwand en stak een been omhoog. Er was iemand van het deck af gevallen (het niet vip deck). Het duurde ongeveer een half uur voordat ze deze persoon op de brancard kregen en weg hadden.

Weet iemand precies wat er boven op het deck gebeurde en hoe deze persoon er nu aan toe is? Dit was echt het wtf moment van het weekend :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:20 

Lyst schreef:
Khadber schreef:

Dit is nu precies de reden waarom ik geen kaartje heb gekocht, het hoort een early hardstyle area te zijn, geen area voor autisten..

Misschien kun je beter K3 gaan luisteren, die hebben meer feestjes in het jaar. :aww:
En problemen met autisten? :/ Gast, ga leven zoeken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:36 

Chris Two schreef:
Gast, ga leven zoeken...

Wat een rebel he die Lyst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:41 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Jurheinen schreef:
Wout1997 schreef:
Holy Fuck :bomb: kon je niet beter in Darkness4life staan xd

INB4: Daar wordt toch heel harder afgesloten mang, dit is nog softe industrial jonge :/

Jankballetje ben je soms ook he -.-
Vind alleen The Hardest wat misplaatst, maar goed xd plus veel voor Lyin' Through Your Teeth remix trouwens ;)

Was ook maar een grapje hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:50 

Hardtraxxer

Ik moet hier toch even op reageren.

Ik weet toch heel zeker dat ik op de mainstage werd aangesproken door een jongen die vervolgens vroeg of ik ook op Hardtraxx zat. Deze zei dat hij Lyst was, waarna ik nog een heel gesprek met hem heb gevoerd. Weet je heel zeker dat je niet op het terrein was, Lyst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:50 

Donateur

opaa schreef:
Ik stond trouwens tijdens Wildstylez rustig te babbelen met 1 van de crew leden van intents. Tijdens dit gesprek hoorde ik naast me ineens een harde knal. Ik keek naar rechts , naar de bar, en daar ontbrak het doek van de achterwand en stak een been omhoog. Er was iemand van het deck af gevallen (het niet vip deck). Het duurde ongeveer een half uur voordat ze deze persoon op de brancard kregen en weg hadden.

Weet iemand precies wat er boven op het deck gebeurde en hoe deze persoon er nu aan toe is? Dit was echt het wtf moment van het weekend :S

Ritsurt schreef:
Stond rechtsboven bij de main boven op de bar bij zo'n pilaar waar de lampen en lasers aan zitten. Was een kerel die volgens mij vdk was en z'n zonnebril daar in liet vallen. Vervolgens wil hij daar inklimmen maar verliest grip en valt 5 á 6 meter naar beneden en komt terecht bij de bar, het ergste is nog dat er een metalen buis onderin lag die bij de constructie hoorde. Deze jongen viel dus 6 meter naar beneden met lichaam op die metalen buis. Hele arm lag in puinhoop, vervolgens hulpdiensten ter plekken etc. Heel naar want zag hem gewoon naar beneden vallen en het leek ook nog een illusie, omdat op de helft een zwart doek was gespannen wat leek op een plank of oppervlakte waar je op kon staan maar het was gewoon een doek waar hij doorheen viel, toen zag je pas dat het zo diep was

Was in een klap nuchter, dus toen ook geen hele meer bijgepakt anders heb je de kans dat je vol af gaat draaien of er hele tijd over gaat denken, niet zo zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:59 

Hardtraxx Veteran

Ebbie schreef:
Ik moet hier toch even op reageren.
Ik weet toch heel zeker dat ik op de mainstage werd aangesproken door een jongen die vervolgens vroeg of ik ook op Hardtraxx zat. Deze zei dat hij Lyst was, waarna ik nog een heel gesprek met hem heb gevoerd. Weet je heel zeker dat je niet op het terrein was, Lyst?

Ja lyst, je stond gewoon op de main handjeklap te doen jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:05 

Hardtraxx Veteran

Geweldig weekend! Ongetwijfeld beste outdoor van het jaar tot nog toe. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:06 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
opaa schreef:

Ritsurt schreef:
Stond rechtsboven bij de main boven op de bar bij zo'n pilaar waar de lampen en lasers aan zitten. Was een kerel die volgens mij vdk was en z'n zonnebril daar in liet vallen. Vervolgens wil hij daar inklimmen maar verliest grip en valt 5 á 6 meter naar beneden en komt terecht bij de bar, het ergste is nog dat er een metalen buis onderin lag die bij de constructie hoorde. Deze jongen viel dus 6 meter naar beneden met lichaam op die metalen buis. Hele arm lag in puinhoop, vervolgens hulpdiensten ter plekken etc. Heel naar want zag hem gewoon naar beneden vallen en het leek ook nog een illusie, omdat op de helft een zwart doek was gespannen wat leek op een plank of oppervlakte waar je op kon staan maar het was gewoon een doek waar hij doorheen viel, toen zag je pas dat het zo diep was

Was in een klap nuchter, dus toen ook geen hele meer bijgepakt anders heb je de kans dat je vol af gaat draaien of er hele tijd over gaat denken, niet zo zin in :P

Denk dat het om dit geval gaat: http://puu.sh/WTQr
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:08 

Aan het typen...

Khadber schreef:
Lyst schreef:
Khadber schreef:

Ik ga dit maar niet opvatten als een belediging.. Wel heel treurig dat je het zo moet brengen.

Ik snap eigenlijk niet wat het probleem is. Isaac draait dan misschien wel de meest bekende platen, maar dat kwam voor mij dan prima uit. Ik vind het wel leuk om een half uur tot drie kwartier midden op de dag even deze platen te horen. Er waren prima genoeg andere artiesten die hoogstwaarschijnlijk wel de afwisseling brengen waar je naar op zoek bent.

Natuurlijk is dit niet gericht op jou, maar aan de organisatie/artiesten die denken dat de mensen die vaker early area's/feesten bezoeken iedere keer dezelfde tracks willen horen. Ik snap ook best wel dat als je vrij weinig/geen early feestjes bezoekt, dat je een dergelijke tracklist helemaal prima vind. Ik vond Scot Project en Derb afgelopen HCOTB ook helemaal geweldig. Maar ik moet er niet aan denken om exact diezelfde act op bijna ieder early hardstyle feest te zien met voor 90% dezelfde tracklist.

Binnen de huidige hardstyle is dat minder probleem, ten eerste omdat artiesten volgend jaar weer andere nieuwe platen in hun sets hebben en ten tweede omdat als je weet dat als de lineup vol staat met voorspelbare artiesten die keer op keer hetzelfde draaien, je gewoon nog keus uit tig andere feestjes hebt die wel een boeiende lineup hebben. Bij de early hardstyle zijn deze sets al jarenlang hetzelfde, zijn er zo'n 5-7 feesten per jaar en staan op vrijwel ieder feest dezelfde grote namen om mensen te trekken. Prima, early is geen genre dat instant volle zalen trekt, dus probeer je op deze manier de mensen een beetje aan te spreken. En als je ze voor de 1e/2e keer hoort, dan is het voor een nieuwkomer ook vast een prima set met goede platen. Echter als je deze nieuwkomers wilt vasthouden zul je toch moeten zorgen dat dergelijke feesten voor hen interessant blijven. Natuurlijk zijn er ook artiesten als Arne LII, die je vrijwel nooit hoort en die platen draait die je in geen jaren meer hebt gehoord, maar vaak zijn deze artiesten op dergelijke feestjes op 3 vingers te tellen, de overige 5-7 artiesten doet niet anders dan herhalen, herhalen en herhalen, feest in, feest uit, jaar in, jaar uit en laat dat nu net de grote namen zijn.

Op festivals, waar mensen eerder in aanraking komen met andere muziekgenres, zullen juist deze grote namen er voor moeten zorgen dat de early area interessant blijft op de langere termijn. Mensen zijn niet zo gauw geneigd om een artiest als Arne LII te bezoeken en zullen met dergelijke variatie ook niet snel aanmerking komen. Wat zij horen is een een Isaac, Luna, Pavo, noem ze maar op, die op Defqon en Decibel staan en/of die een Qlimax openen, die keer op keer hetzelfde draaien. Dan houd je de aandacht toch niet vast? Dan zorg je er toch niet voor dat die mensen voor hen nieuwe tracks leren kennen. Het enige waar je voor zorgt is dat mensen 1-2x langskomen zeggen dat ze het leuk vonden en je ze vervolgens nooit weer ziet. Bovendien zorg je ervoor door dergelijke artiesten een dusdanig groot aandeel in de lineups te laten hebben dat meer en meer liefhebbers thuisblijven. Want zeg nu eerlijk, jullie reizen toch ook niet het hele land door voor feesten waar 1-2 leuke artiesten staan en voor de rest enkel artiesten waarvan je op voorhand al weet dat zij weer hetzelfde gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:29 

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:36 

Hardtraxx Veteran

Lyst, wat loop jou nou voor een achterlijk politiek correct verhaal te typen? Ik heb jou werkelijk nog nooit 1 positief woord over een feest ziet schrijven, en je blijft maar zeuren dat Isaac, Luna en Pavo kut setjes neerzetten. Dat wist je toch van te voren, dus waarom dan nog zo'n verhaal te typen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:42 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Lyst, wat loop jou nou voor een achterlijk politiek correct verhaal te typen? Ik heb jou werkelijk nog nooit 1 positief woord over een feest ziet schrijven, en je blijft maar zeuren dat Isaac, Luna en Pavo kut setjes neerzetten. Dat wist je toch van te voren, dus waarom dan nog zo'n verhaal te typen?

Hier is hij positief feesten/hard-classics-on-the-beach-14-07-2012-beachclub-vroeger-bloemendaal-t24302-75.html?hilit=hardclassics ... En waarom zou hij niet een heel verhaal typen? Als hij zijn verhaal wil doen mag dat toch gewoon?
@Hunto, ben je nu trots op jezelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:48 

Aan het typen...

Omdat dit gaat over de toekomst van mijn favoriete muziek en ik vind dat er iets moet veranderen wil er over een paar jaar nog animo zijn hiervoor. En dergelijke dingen kun je alleen duidelijk maken als een significante groep mensen (de early is niet zo groot, dus dat is in tegenstelling tot de huidige hardstyle nog wel een keer te doen) zich er over uitspreekt. Maar schijnbaar ben ik de enige in dit topic die vind dat een artiest niet ieder feest hetzelfde hoort te draaien. Ach ja dat je passie voor muziek en het er om geven al niet begrijpt zegt voor mij al meer dan voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:18 

Toekomst van Early?
Denk dat die stijl langzaam aan al dood is verklaard... ofniet dan?
Echt nieuwe platen komen er niet uit en je hoort standaard altijd dezelfde tracks op feestjes in zo'n early area!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:23 

Hardtraxx Veteran

b-ram schreef:
DjThera schreef:
Mijn tracklist :)
18. Geck-o - Smasher (Delete Remix)

Pfffffff ik wist niet wat ik meemaakte! Wat een geniale kicks zitten daaronder zeg :love:

Had ik gewoon gelijk. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:28 

Donateur

Olijfboompje schreef:
Had ik gewoon gelijk. xd

Wanner niet?? :whistle:

Lyst schreef:
Omdat dit gaat over de toekomst van mijn favoriete muziek en ik vind dat er iets moet veranderen wil er over een paar jaar nog animo zijn hiervoor. En dergelijke dingen kun je alleen duidelijk maken als een significante groep mensen (de early is niet zo groot, dus dat is in tegenstelling tot de huidige hardstyle nog wel een keer te doen) zich er over uitspreekt.

Favoriete muziek?? Als ik het zo hoor zeik je altijd alles af aan 'jouw' muziek. Misschien vind je de aandacht leuk die je dan van heel het forum krijgt, maar als je alleen maar negatief kan doen, zeg dan beter niets :/ :/
Daarbij denk jij dat als er niets veranderd, er geen animo voor is?? De muziek is JUIST veranderd en er is alleen maar meer animo voor gekomen

Lyst schreef:
Maar schijnbaar ben ik de enige in dit topic die vind dat een artiest niet ieder feest hetzelfde hoort te draaien. Ach ja dat je passie voor muziek en het er om geven al niet begrijpt zegt voor mij al meer dan voldoende.

Nee hoor, zeker niet. Ik kan mij alleen wel voorstellen (inlevingsvermogen) dat als een DJ een set heeft die aanslaat voor zijn gevoel, hij niet elke week iets anders gaat draaien. Zeker omdat hij/zij het te druk heeft om wat leuke plaatjes bij elkaar te zoeken. Ik keur het niet goed, maar ik kan het me wel voorstellen..

En wat een topweekend heb ik gehad. Met super gezellige mensen een heel weekend doorbrengen in een Bungalow, waar we de grootste lol hebben gehad. Vervolgens naar Zweetibel zelf toe en mij goed kunnen vermaken. Iedereen die hieraan heeft bijgedragen: ontzettend bedankt, het waren super vette dagen :beer: :clap:
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten