Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zou die weekendspecial begin deze week online komen?

-edit, nvm :)

B2S Decibel Facebook
Tomorrow the registration of the endshow will be released so you can relive those wonderful Decibel moments!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En hier is ie dan:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:54 
 

Die tune van Darkness4Life :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Die tune van Darkness4Life :worship:

Ik blijf het grappig vinden hoe alles een climax vol krijgt, en ze de D4L al snel eruit draaien xd weet alleen nog steeds niet welke track het is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:56 
 
Hardtraxx Addict

Ja dat viel mij ook op. Eupohria duurt echt super lang, H4L doen ze ook redelijk snel en Refuse en Darkness 4 Life raffelen ze maar even snel af.

Ben nog steeds benieuwd naar die Darkness 4 Life, Refuse en Reactor tracks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reactor track heeft Isaac gedraaid op Qlimax '09, dus dat zal niet zo moeilijk te vinden zijn. Volgens mij zelfs zijn 1e plaat, als ik het me goed herinner...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 16:11 
 
Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
Die reactor track heeft Isaac gedraaid op Qlimax '09, dus dat zal niet zo moeilijk te vinden zijn. Volgens mij zelfs zijn 1e plaat, als ik het me goed herinner...


Dustin Zahn – Stranger (Len Faki Podium Remix)

Wow sick geheugen heb jij vriend, maar thanks :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
The Skribbler schreef:
Die reactor track heeft Isaac gedraaid op Qlimax '09, dus dat zal niet zo moeilijk te vinden zijn. Volgens mij zelfs zijn 1e plaat, als ik het me goed herinner...


Dustin Zahn – Stranger (Len Faki Podium Remix)

Wow sick geheugen heb jij vriend, maar thanks :P !

Dat is ook wel 1 van de beste Techno-achtige tracks die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 21:11 
 
Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Almighty schreef:
Die tune van Darkness4Life :worship:

Ik blijf het grappig vinden hoe alles een climax vol krijgt, en ze de D4L al snel eruit draaien xd weet alleen nog steeds niet welke track het is...


Ik had b2s gemaild voor een paar tracks, die Darkness 4 Life track is sowieso van Drokz maar ze konden me raar genoeg niet vertellen welke precies >.< ..

En van de Refuse is de track Frank Kvitta - Legendary en Remember: Showtek – Seid ihr bereid
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 00:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solutio schreef:


:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 01:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eindshow was weer enorm vet, heb daar dus echt niks van meegekregen toen ik daar stond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 09:58 
 

Ritsurt schreef:
Steffnov schreef:
Almighty schreef:
Die tune van Darkness4Life :worship:

Ik blijf het grappig vinden hoe alles een climax vol krijgt, en ze de D4L al snel eruit draaien xd weet alleen nog steeds niet welke track het is...


Ik had b2s gemaild voor een paar tracks, die Darkness 4 Life track is sowieso van Drokz maar ze konden me raar genoeg niet vertellen welke precies >.< ..

En van de Refuse is de track Frank Kvitta - Legendary en Remember: Showtek – Seid ihr bereid

wel nice dat je uberhaubt een reactie krijgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 10:10 
 
Hardtraxx Addict

Ja ook echt snel, binnen half uur iets terug. Netjes dat ze daar toch even de moeite voor doen :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar dat ze dan niet weten welke track het is vind ik dan weer slecht. Maar goed, Drokz is inderdaad een producer die nog op nijn lijstje stond om meer van te zoeken, dus verklaart veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:25 
 

Als we allemaal Drokz twitteren of Fb'n... komt vast wel goed dan
die man is toch heel meegaand met z'n fans
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten