Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 10:23 
 
Hardtraxxer

Zoals gezegd was het pleuris warm maar daar viel vrij weinig aan te veranderen. Ik vond de sfeer overal erg goed, wat een feest kan maken of breken. Het was alleen wel echt strijden met dit weer, waardoor iedereen er op het einde nog beroerder uitzag dan normaal. Trekkende bekkies + zand/zweet haha. Helaas heb ik bij Decibel nog steeds de neiging om teveel heen en weer te gaan lopen, verder niks op aan te merken! Topeditie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het moment dat ik toen b-front Necropsy in loopte ik de tent in liep :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 10:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godver wat een weekend :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:54 
 
Hardtraxx Elite

Hoe was de eind show?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 11:55 
 
Hardtraxx Newbie

Voor mijn het beste feest tot nu toe. Alles klopte op dit feest voor mij, genoeg variatie, overal zagen de podiums er leuk uit, geluid was top en sfeer was ook top. Volgend jaar zeker weer naar Decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:12 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Erna even wezen relaxen bij Isaac. De Early sounds waren precies de afwisseling die ik even nodig had. Housensation, I Am Techno, I Got Tonight en andere bekende klappers gehoord en eindelijk Listen To Me Mama remix live gehoord! Helemaal mooi!

Dit is nu precies de reden waarom ik geen kaartje heb gekocht, het hoort een early hardstyle area te zijn, geen area voor autisten.. Man dan zijn er pakweg 5 echte early feestjes per jaar en dan draai je keer op keer hetzelfde. Op deze manier krijg je het laatste beetje lucht ook nog wel uit dit subgenre. Waar-de-loos!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mijn tracklist :)

01. Zany meets The Beholder - Annihilating
02. Phrantic - Road Warrior
03. Sasha F - Artificial Reality
04. Prefix & Density - La Musica
05. Dj Thera & Phrantic - Violence
06. Vazard - Jiggy
07. Deetox - Black Magic
08. The Machine - Lady Of The Lake (Dj Thera Remix)
09. Alpha2 - The Darkside (Qlimax Anthem 2006) (The Darker Remix)
10. Dj Thera - The Battle
11. Co2 - The Sexual Thrill (GZ Edit)
12. The Machine - New Generation
13. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
14. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
15. Deetox - Still Here (Delete Remix)
16. Co2 vs Dj Thera - Goddamn Therafied (Theracords Live Mix)
17. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
18. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
19. Tymon - Gucci (I-Gor Remix)
20. I:gor - Core Toon
21. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
22. I-Gor - Too Hot
23. Dither - The Woods
24. Dj Thera - Jammer Joh
25. Promo - Lyin Through Your Teeth (N-Vitral Remix)
26. Tymon ft. Betty Haze - Weapons Of War
27. The Outside Agency - The Flux Capacitor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:

04. Prefix & Density - La Musica
05. Dj Thera & Phrantic - Violence
08. The Machine - Lady Of The Lake (Dj Thera Remix)
10. Dj Thera - The Battle
12. The Machine - New Generation
13. Tartaros & Juized - The Dungeon (Dj Thera Remix)
14. Wavolizer ft. Yuna-x - Retaliation
18. Geck-o - Smasher (Delete Remix)
24. Dj Thera - Jammer Joh


Wow zoveel promo's :worship: is deze set opgenomen ? :innocent:
Jammer joh is zo te zien de HC track ?
DjThera schreef:
19. Tymon - Gucci (I-Gor Remix)
20. I:gor - Core Toon
21. Traxtorm Gangstaz Allied - The Hardest
22. I-Gor - Too Hot
23. Dither - The Woods
24. Dj Thera - Jammer Joh
25. Promo - Lyin Through Your Teeth (N-Vitral Remix)
26. Tymon ft. Betty Haze - Weapons Of War
27. The Outside Agency - The Flux Capacitor


Holy Fuck :bomb: kon je niet beter in Darkness4life staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Holy Fuck :bomb: kon je niet beter in Darkness4life staan xd

INB4: Daar wordt toch heel harder afgesloten mang, dit is nog softe industrial jonge :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
is deze set opgenomen ?

Ik heb t nagevraagd bij B2S :)
Wout1997 schreef:
Jammer joh is zo te zien de HC track ?

Yes haha! xd

Wout1997 schreef:
Holy Fuck kon je niet beter in Darkness4life staan

Nou lijkt me best vet voor n keer :lol:

Dat ik zo 'vroeg' met HC begon was eigenlijk ook omdat ik om 22.15 te horen kreeg dat ik een kwartier eerder zou moeten stoppen. Echter werd dat op t moment dat ik dus al over was naar HC weer veranderd en kon ik toch gewoon doordraaien, dus ja dan maar wat meer HC he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
Wout1997 schreef:
is deze set opgenomen ?

Ik heb t nagevraagd bij B2S :)

mooi :)

Wout1997 schreef:
Holy Fuck kon je niet beter in Darkness4life staan

DjThera schreef:
Nou lijkt me best vet voor n keer :lol:

Dat ik zo 'vroeg' met HC begon was eigenlijk ook omdat ik om 22.15 te horen kreeg dat ik een kwartier eerder zou moeten stoppen. Echter werd dat op t moment dat ik dus al over was naar HC weer veranderd en kon ik toch gewoon doordraaien, dus ja dan maar wat meer HC he!


Veel hardcore is ook leuk :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
Het moment dat ik toen b-front Necropsy in loopte ik de tent in liep :drool:


Na 5x lezen snapte ik de zin pas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:03 
 
Hardtraxx Elite

Hele dag bij de main gestaan en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n dooie boel heb meegemaakt op een feest. Zoals vele hier al zeggen was het aardig warm, zelf niet super veel last van gehad gelukkig. Dopjes kon je bij de barren gewoon van de grond rapen, heel aardig van het barpersoneel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:08 
 
Hardtraxx Veteran

Millard Fillmore schreef:
Hele dag bij de main gestaan en ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n dooie boel heb meegemaakt op een feest. Zoals vele hier al zeggen was het aardig warm, zelf niet super veel last van gehad gelukkig. Dopjes kon je bij de barren gewoon van de grond rapen, heel aardig van het barpersoneel.


Tjah wie gaat er nou heel de dag op de main staan als je van te voren weet dat het daar een dooie boel gaat worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wout1997 schreef:
Holy Fuck :bomb: kon je niet beter in Darkness4life staan xd

INB4: Daar wordt toch heel harder afgesloten mang, dit is nog softe industrial jonge :/

Jankballetje ben je soms ook he -.-

Vind alleen The Hardest wat misplaatst, maar goed xd plus veel voor Lyin' Through Your Teeth remix trouwens ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zeer geslaagd feest! Begonnen met even het terrein te verkennen en daarna door naar de Main bij Toneshifterz, zoals al gezegd was het echt een enorm dooie boel, wat ik eigenlijk niet verwacht had. Zelden zoveel stilstaande mensen bij elkaar gezien. Ik keek het meest uit naar de set van B-Front en die stelde zeker niet teleur, echt een geweldige sfeer in de Loudness. Heb hier dan ook vrijwel de rest van de dag gestaan, tussendoor heel even H4L, Euphoria en D4L maar daarna direct weer terug naar de Loudness en daar ook afgesloten, wat een geweld bij Thera, al met al gezien wel het hoogtepunt van de dag. :) Hierna nog twee minuten vuurwerk kunnen kijken van een afstandje, was wel een enigszins aparte overgang van The Outside Agency - The Flux Capacitor naar Skrillex - Bangarang (geloof ik) op de Main. :P

+ Loudness, beste sfeer die ik persoonlijk ooit heb meegemaakt op een hardstyle-feest
+ Geluid stond goed hard, achteraf gezien waren oordoppen wel handig geweest
- Redelijk saaie boel op de Main overdag
- Totaal vergeten om naar Sinister Souls te gaan (maar goed, eigen schuld :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 13:45 
 

http://www.omroepbrabant.nl/?news/17924 ... leden.aspx
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo m'n 2e keer decibel en wat was het weer geweldig.

Aankomst.

Net voor 11 aangekomen bij de ingang.
Liep wel aardig door aan de zijkanten, het fouilleren stelde trouwens wel verschrikkelijk weinig voor.

Arkaine:

Na een rondje over het terrein gelopen te hebben even bij Arkaine gekeken, omdat we daar toch in de buurt waren. Was opzich best een lekkere opwarmer voor mij.

Frequencerz:

Een van de lekkerste setjes van de dag. Ookal was het nog vroeg op de dag ging het goed los in de tent.
Persoonlijk had ik toch liever de edit van Revolution gehoord, maar ach lekker ging het zeker.

Zany:

Aangezien m'n vrienden liever naar Zany gingen dan naar Adaro heb ik me moeten aanpassen hier.
Veel dank aan m'n vrienden hiervoor, qua setje had ik het idee dat ik nog in de Loudness stond. Zat goed tempo achter en ging flink hard. Plaatjes zoals Acid Nightmare & De grote dikke bassplaat blijven toch lekker.

Coone:

Begon wel aardig leuk. Nieuwe Da Tweekaz ft. Villain klonk best leuk, D.W.X. kwam nog even voorbij. Een plaat die ik wel kan waarderen. Op een gegeven moment kwam DBSTF - Rebel langs en nog een plaat die Zany vlak daarvoor nog gedraaid had. Ofterwijl, gauw weg hier. Toen maar even gegeten en pauze gehouden, omdat de hitte best wel slopend was.

B-Front:

Wat heb ik weer genoten van deze man! Ging er flink bij. Ook nog een groep bekenden tegengekomen hier, volgas raggen dus. Ook heerlijk om hem zelf flink zien los te gaan.

Crypsis:

Had wel een klein beetje meer verwacht van deze man, toch was het zeker geen slecht setje. Wel iedereen kwijt geraakt hier waardoor ik alleen nog met m'n zus overbleef. Ongeveer halverwege de rest weer gaan opzoeken en de laatste paar nummers nog meegepakt.

Solutio & The I's

Set van de dag voor mij! Heb altijd al respect gehad voor deze mannen. Vrienden wouden zitten dus ben alleen in de tent achter gebleven. Zeker geen spijt van gehad, want het ging er flink bij.

Zatox:
Vanaf hier was het voor mij even bijkomen, omdat ik iets te hard had lopen raggen in de Loudness. Opzich een lekker setje, het begin leek wel een beetje op een mixje van Lip Dj ( World of Hardstyle )?

Nosferatu:
Wat mij betreft een betere afsluiter dan Endymion vorig jaar. Heb hier zeer zeker van genoten.

Eindshow:
Kippenvel, kippenvel en nog een kippenvel. Een van de betere eindshows die ik ooit heb gezien. Thumbs up voor b2s.

+++: Solutio & The I's, Zany, Eindshow & Frequencerz.
++: Het geluid in de Loudness.
-: De hitte ( viel niet veel aan te doen maarja. )
-: Coone
-: M'n vaste partycrew wel gemist die helaas op vakantie zijn.

Eindconclusie:
Wederom een top editie van Decibel. Zeer veel genoten, dus laat de volgende editie maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DECIBEL... Bedankt!

Mijn eerste keer een heel weekend, en het was echt SUPER vet :D
Hoogte puntjes waren voor mij vooral te vinden tijdens Crypsis en Thera, maar over de hele dag gezien heb ik zeker niks te klagen! Heel vet om Jiggy live te horen, wat een zieke plaat.
Enige minpuntje aan de zaterdag was al dat opvliegende stof, heel irritant.
Ook was het jammer dat er op de after niet met Hardcore werd afgesloten!

Wat een afsluiting van de zomer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zag de bui al hangen mbt een dode... Erg sneu!

Weekend was erg geslaagd, heb geen zin om een heel uitgebreid verslag te typen dus dan maar wat korte stukjes.

Vrijdag was ik echt verschrikkelijk zat, en sorry Almighty dat ik niet zo spraakzaam was zaterdag (reden kun je zelf wel invullen denk ik :P ).

Vrijdag heerlijk sfeertje op de pre party, en ondanks de vele drank was ik aardig fit op de zaterdag. Over de hitte hoef ik niet veel te zeggen denk ik, was niet echt aangenaam. Vanaf B-Front vrijwel de hele tijd in de Loudness tent gestaan, daarvoor nog even wezen kijken bij Remember en de main. Ook nog even het watergevecht bijgewoond wat onder ons een redelijk succes was, maar qua grote had ik meer mensen verwacht :P .

Wat me de hele dag wel op viel was de drukte, ik had soms echt 't idee alsof er veel te veel tickets verkocht waren want 't was soms zo verschrikkelijk vol. Ook de toiletten tussen de main en de Loudness waren echt verschrikkelijk druk.

Maargoed, setjes van de dag waren Solutio & The I's, Thera en voor mij het hoogtepunt Degos & Re-Done! Fenomenaal mixwerk, heerlijke trackkeuze en verschrikkelijk hard!

Heb samen met Alain, Barry, Willeke, Melanie en Frank een heerlijk weekend gehad in onze bungalow. Oo Nils Holgersson & Heidi deden 't erg goed op de zaterdag en zondagochtend :P . Ik was echt kapot en had geen puf meer voor de afterparty. Noisecontrollers was erg saai, Frontliner was wel ok. Chris One klein stukje gehoord en daarna naar huis gegaan.

Heb me heerlijk vermaakt, bedankt iedereen voor 't mooie feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een geweldig weekend! :yay: :yay:


Verslag typen doe ik nog wel even vandaag.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wat een geweldig weekend! :yay: :yay:


Verslag typen doe ik nog wel even vandaag.....


ah jij heb t weekend ook overleeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
DjThera schreef:

Dat ik zo 'vroeg' met HC begon was eigenlijk ook omdat ik om 22.15 te horen kreeg dat ik een kwartier eerder zou moeten stoppen. Echter werd dat op t moment dat ik dus al over was naar HC weer veranderd en kon ik toch gewoon doordraaien, dus ja dan maar wat meer HC he!


Veel hardcore is ook leuk :corn:


Daarvoor kon je naar een Hardcore tent, of de main, of darkness4life .. Had liever wat langer Hardstyle gehad.


Al was die industrial ook wel fucking baas, maar liever hardstyle gehad :p


AniThing schreef:
roberttt schreef:
Wat een geweldig weekend! :yay: :yay:


Verslag typen doe ik nog wel even vandaag.....


ah jij heb t weekend ook overleeft :P



Joah, ben net 5 min thuis.. Nu 1 week revalideren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geniaal weekend gehad hier (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:22 
 
Hardtraxxer

Geck-o schreef:
Geniaal weekend gehad hier (L)


jammer dat ons veldje .... net iets te veel begaaiers had en aan 't eind een vuilnisbelt was :P ben blij dat we al hadden in gepakt en om 20.00 weg reden....
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten