Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Olijfboompje schreef:
Had ik gewoon gelijk. xd

Wanneer niet?? :whistle:

Ik doe mijn best :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Toekomst van Early?
Denk dat die stijl langzaam aan al dood is verklaard... ofniet dan?
Echt nieuwe platen komen er niet uit en je hoort standaard altijd dezelfde tracks op feestjes in zo'n early area!


Er komen af en toe wel eens platen uit die je Early Hardstyle kunt noemen (Als je naar de stijl kijkt, niet naar de jaartallen dan he :P) Geck-O - 2-1 en Da Hoort Nie, Tuneboy - Space, Audiofreq - The Other Side en Godz Edit
Powerrr vind ik echt heerlijke 'early' platen, en dat soort tracks mogen meer gemaakt worden van mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:42 
 

Delt-A schreef:
Chris Two schreef:
Toekomst van Early?
Denk dat die stijl langzaam aan al dood is verklaard... ofniet dan?
Echt nieuwe platen komen er niet uit en je hoort standaard altijd dezelfde tracks op feestjes in zo'n early area!


Er komen af en toe wel eens platen uit die je Early Hardstyle kunt noemen (Als je naar de stijl kijkt, niet naar de jaartallen dan he :P) Geck-O - 2-1 en Da Hoort Nie, Tuneboy - Space, Audiofreq - The Other Side en Godz Edit
Powerrr vind ik echt heerlijke 'early' platen, en dat soort tracks mogen meer gemaakt worden van mij.


ongeveer 10 tracks per jaar ofwat?
Stijl = dood.. klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik probeer je juist duidelijk te maken dat het niet dood is, als zelf Technoboy, Tuneboy en Audiofreq laatst een Early-achtige track hebben gemaakt zegt dat toch wel wat.

Alleen jammer dat Theracords niet meer zoveel early-achtige dingen uitbrengt de laatste tijd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geluid was overal super alleen jammer dat het soms 50% wegviel bij darkness 4 life
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een geweldig feest was dit!
Heledag in de Loudness gestaan met 1 uitstapje naar de main waar ik het zoals verwacht weinig aan vond!
Stuk voor stuk topsetjes gehoord met als uitschieters Solutio & The I's en Degos & Re-done
Helemaal stuk op gegaan hun sets, ben alleen de helft kwijt helaas! xd
Frequencerz, Adaro, B-front, RR en Crypsis ook allemaal top!
Thera helaas maar een klein stukje meegemaakt omdat de rest naar de main wou
Heerlijke sfeer ook in de Loudness, veel mensen die los gingen zoals het hoort!

Verschillende hardtraxxers weer ontmoet!
altijd gezellig! :D
En vroeg ook iemand of ik een sleutel bij me had (weet niet meer of het een hardtraxxer was)
maar toen kwam ik er dus achter dat ik me huissleutel was vergeten! xd
maar is allemaal goed gekomen! :P

Enige nadeel vond ik dat het weer zo lang duurde voordat je weg ben met die auto's!

Voor de rest topfeest gehad! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:20 
 
Hardtraxx Addict

Ebbie schreef:
Kevin-Raw schreef:
opaa schreef:
Ik stond trouwens tijdens Wildstylez rustig te babbelen met 1 van de crew leden van intents. Tijdens dit gesprek hoorde ik naast me ineens een harde knal. Ik keek naar rechts , naar de bar, en daar ontbrak het doek van de achterwand en stak een been omhoog. Er was iemand van het deck af gevallen (het niet vip deck). Het duurde ongeveer een half uur voordat ze deze persoon op de brancard kregen en weg hadden.

Weet iemand precies wat er boven op het deck gebeurde en hoe deze persoon er nu aan toe is? Dit was echt het wtf moment van het weekend :S


Ritsurt schreef:
Stond rechtsboven bij de main boven op de bar bij zo'n pilaar waar de lampen en lasers aan zitten. Was een kerel die volgens mij vdk was en z'n zonnebril daar in liet vallen. Vervolgens wil hij daar inklimmen maar verliest grip en valt 5 á 6 meter naar beneden en komt terecht bij de bar, het ergste is nog dat er een metalen buis onderin lag die bij de constructie hoorde. Deze jongen viel dus 6 meter naar beneden met lichaam op die metalen buis. Hele arm lag in puinhoop, vervolgens hulpdiensten ter plekken etc. Heel naar want zag hem gewoon naar beneden vallen en het leek ook nog een illusie, omdat op de helft een zwart doek was gespannen wat leek op een plank of oppervlakte waar je op kon staan maar het was gewoon een doek waar hij doorheen viel, toen zag je pas dat het zo diep was

Was in een klap nuchter, dus toen ook geen hele meer bijgepakt anders heb je de kans dat je vol af gaat draaien of er hele tijd over gaat denken, niet zo zin in :P


Denk dat het om dit geval gaat: http://puu.sh/WTQr


Yes dat is het..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:22 
 

hdhessel schreef:
geluid was overal super alleen jammer dat het soms 50% wegviel bij darkness 4 life

af en toe wat zwaaien en wijzen hielp wel idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:38 
 

Ebbie schreef:
Ik moet hier toch even op reageren.

Ik weet toch heel zeker dat ik op de mainstage werd aangesproken door een jongen die vervolgens vroeg of ik ook op Hardtraxx zat. Deze zei dat hij Lyst was, waarna ik nog een heel gesprek met hem heb gevoerd. Weet je heel zeker dat je niet op het terrein was, Lyst?

Lyst, op de mainstage? Volgens mij pleegt die vent nog liever zelfmoord.

iMark schreef:
Lyst, wat loop jou nou voor een achterlijk politiek correct verhaal te typen? Ik heb jou werkelijk nog nooit 1 positief woord over een feest ziet schrijven, en je blijft maar zeuren dat Isaac, Luna en Pavo kut setjes neerzetten. Dat wist je toch van te voren, dus waarom dan nog zo'n verhaal te typen?

:worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een top feest :thumbup:

Geen een keer op main stage geweest heb het ook totaal niet gemist, Loudness ging lekker hard zelfs de tent van de lockers trilde mee xd. De rest van de dag overal rondgehangen.

Afgesloten bij E-force ging ook wel lekker hard.

volgend jaar zeker weer :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:26 
 

iMark schreef:
Lyst, wat loop jou nou voor een achterlijk politiek correct verhaal te typen? Ik heb jou werkelijk nog nooit 1 positief woord over een feest ziet schrijven, en je blijft maar zeuren dat Isaac, Luna en Pavo kut setjes neerzetten. Dat wist je toch van te voren, dus waarom dan nog zo'n verhaal te typen?

+1
Ik ben het op sommige punten ook wel is eens met meneer Lyst, maar de beste man heeft veeeel te veel vrije tijd(Als je beseft hoe bizar veel tijd hij steekt in muziek waar hij niet/nihil van geniet). >.<
Ik heb er respect voor als je passie hebt voor een bepaalde soort muziek zoals in jou geval, maar hier alleen maar de critici uithangen daar worden maar heel weinig mensen vrolijk van. ;)

OT:
Decibel was vet! :thumbup: Wel was het veels te warm voor mij. Ook had ik bijvoorbeeld liever op de main houten platen gezien, dat stampt wat fijner. Verder heb ik een heel goed feest gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gifs en 9gag plaatjes er even tussenuit gewist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Gifs en 9gag plaatjes er even tussenuit gewist.

Nu je onderschrift nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:
Ebbie schreef:

Denk dat het om dit geval gaat: http://puu.sh/WTQr


Yes dat is het..


Dankzij die foto is het officieel bevestigd. Ik zal het verhaal even uitleggen.

Deze jongen ligt heel toevallig bij mijn vader op de kamer in het Elisabeth ziekenhuis. Zijn verhaal gaat als volgt: Hij liet zijn zonnebril vallen op het dak van die bar. Omdat er werd gezegd door een paar gasten dat hij daar wel even op kon staan om hem te pakken, deed hij dat. Dit ging dus helemaal verkeerd, hij zakte door het doek heen en kwam op een of andere ijzeren staaf ofzo terecht. Hij is daarna naar het ziekenhuis gebracht en heeft een operatie van 3,5 uur gehad. Volgens de moeder van hem, die fysiotherapeut is, zal het misschien 1 jaar duren voordat hij weer normaal met die arm om kan gaan.

Voor de mensen die gelijk weer gaan roepen: Drugs! Alcohol! Deze jongen had helemaal niets op omdat hij zelf zo verstandig is om zulke dingen met zulk warm weer niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 01:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Deze jongen had helemaal niets op omdat hij zelf zo verstandig is om zulke dingen met zulk warm weer niet te doen.

Jep, want als je drugs met heet weer doet ben je dom en als je je zonnebril van een bar gaat rapen ben je superslim. Blijf ik toch liever eeuwig dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 02:30 
 
Hardtraxxer

Ebbie schreef:
Kevin-Raw schreef:
opaa schreef:
Ik stond trouwens tijdens Wildstylez rustig te babbelen met 1 van de crew leden van intents. Tijdens dit gesprek hoorde ik naast me ineens een harde knal. Ik keek naar rechts , naar de bar, en daar ontbrak het doek van de achterwand en stak een been omhoog. Er was iemand van het deck af gevallen (het niet vip deck). Het duurde ongeveer een half uur voordat ze deze persoon op de brancard kregen en weg hadden.

Weet iemand precies wat er boven op het deck gebeurde en hoe deze persoon er nu aan toe is? Dit was echt het wtf moment van het weekend :S


Ritsurt schreef:
Stond rechtsboven bij de main boven op de bar bij zo'n pilaar waar de lampen en lasers aan zitten. Was een kerel die volgens mij vdk was en z'n zonnebril daar in liet vallen. Vervolgens wil hij daar inklimmen maar verliest grip en valt 5 á 6 meter naar beneden en komt terecht bij de bar, het ergste is nog dat er een metalen buis onderin lag die bij de constructie hoorde. Deze jongen viel dus 6 meter naar beneden met lichaam op die metalen buis. Hele arm lag in puinhoop, vervolgens hulpdiensten ter plekken etc. Heel naar want zag hem gewoon naar beneden vallen en het leek ook nog een illusie, omdat op de helft een zwart doek was gespannen wat leek op een plank of oppervlakte waar je op kon staan maar het was gewoon een doek waar hij doorheen viel, toen zag je pas dat het zo diep was

Was in een klap nuchter, dus toen ook geen hele meer bijgepakt anders heb je de kans dat je vol af gaat draaien of er hele tijd over gaat denken, niet zo zin in :P


Denk dat het om dit geval gaat: http://puu.sh/WTQr


geen fijn gezicht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Deze jongen had helemaal niets op omdat hij zelf zo verstandig is om zulke dingen met zulk warm weer niet te doen.

Jep, want als je drugs met heet weer doet ben je dom en als je je zonnebril van een bar gaat rapen ben je superslim. Blijf ik toch liever eeuwig dom.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 10:31 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Ritsurt schreef:
Ebbie schreef:

Denk dat het om dit geval gaat: http://puu.sh/WTQr


Yes dat is het..


Dankzij die foto is het officieel bevestigd. Ik zal het verhaal even uitleggen.

Deze jongen ligt heel toevallig bij mijn vader op de kamer in het Elisabeth ziekenhuis. Zijn verhaal gaat als volgt: Hij liet zijn zonnebril vallen op het dak van die bar. Omdat er werd gezegd door een paar gasten dat hij daar wel even op kon staan om hem te pakken, deed hij dat. Dit ging dus helemaal verkeerd, hij zakte door het doek heen en kwam op een of andere ijzeren staaf ofzo terecht. Hij is daarna naar het ziekenhuis gebracht en heeft een operatie van 3,5 uur gehad. Volgens de moeder van hem, die fysiotherapeut is, zal het misschien 1 jaar duren voordat hij weer normaal met die arm om kan gaan.

Voor de mensen die gelijk weer gaan roepen: Drugs! Alcohol! Deze jongen had helemaal niets op omdat hij zelf zo verstandig is om zulke dingen met zulk warm weer niet te doen.


Sorry hoor, maar volgens mij heb ik zeker alle reden om dit te roepen. Ik stond er nog geen meter vanaf en als ik zag hoe hij beweegde toen hij er overheen klom was hij duidelijk niet helemaal nuchter. Het zag er ook gewoon ontzettend dom uit, en ik kon hem direct wel vertellen dat het niet verstandig was om daar in te klimmen. Ze hadden niet voor niets die houten balken zo dicht mogelijk gemaakt. En hij zakte niet door het doek, hij viel eraf toen hij aan het klimmen was en viel toen door het doek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ritsurt schreef:

Sorry hoor, maar volgens mij heb ik zeker alle reden om dit te roepen. Ik stond er nog geen meter vanaf en als ik zag hoe hij beweegde toen hij er overheen klom was hij duidelijk niet helemaal nuchter. Het zag er ook gewoon ontzettend dom uit, en ik kon hem direct wel vertellen dat het niet verstandig was om daar in te klimmen. Ze hadden niet voor niets die houten balken zo dicht mogelijk gemaakt. En hij zakte niet door het doek, hij viel eraf toen hij aan het klimmen was en viel toen door het doek.


Ik denk dat ze in het ziekenhuis ook niet dom zijn als ze daar bevestigen dat hij niets ophad...

Zakte of viel door het doek voor mij hetzelfde ik weet niet hoe het er daar uitzag. Het verhaal werd me doorverteld door mijn vader, dus die kleine dingen maken niet uit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 10:45 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
Deze jongen had helemaal niets op omdat hij zelf zo verstandig is om zulke dingen met zulk warm weer niet te doen.

Jep, want als je drugs met heet weer doet ben je dom en als je je zonnebril van een bar gaat rapen ben je superslim. Blijf ik toch liever eeuwig dom.


Klopt dat was ook niet slim maar zoals hij het vertelde wist hij niet dat er een bar onder zat en werd hem verteld, zo als ik al zei, dat hij daar wel even op kon leunen om hem te pakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:16 
 
Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Klopt dat was ook niet slim maar zoals hij het vertelde wist hij niet dat er een bar onder zat en werd hem verteld, zo als ik al zei, dat hij daar wel even op kon leunen om hem te pakken.

Hahaha, dan heb je alsnog het IQ van een bromvlieg. Spring maar even van deze brug, overleef je wel. OKE!
Nee even serieus, hoe sneu het ook is. Die gast kan echt niet gedacht hebben. Owh kan ik daar op klimmen? Tuurlijk joh, doe ik dat even.
Nee je kan zoveel zeggen tegen mij BazzzHunterzzz maar ik geloof ik er geen klap van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:21 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Basshunterzz schreef:
Klopt dat was ook niet slim maar zoals hij het vertelde wist hij niet dat er een bar onder zat en werd hem verteld, zo als ik al zei, dat hij daar wel even op kon leunen om hem te pakken.

Hahaha, dan heb je alsnog het IQ van een bromvlieg. Spring maar even van deze brug, overleef je wel. OKE!
Nee even serieus, hoe sneu het ook is. Die gast kan echt niet gedacht hebben. Owh kan ik daar op klimmen? Tuurlijk joh, doe ik dat even.
Nee je kan zoveel zeggen tegen mij BazzzHunterzzz maar ik geloof ik er geen klap van.


Klopt het is niet slim, maar ja als tegen je gezegd word dat er wel op geleund kan worden zie ik het wel meer mensen doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een fantastisch feest en wat een onvergetelijk weekend!!
Bijna alleen maar in de Loudness area gestaan, met een klein uitstapje naar de main tijdens HHZ die Reignite draaide :love: daarna weer snel terug!

Speciale vermelding voor Thera, :worship: :worship:

Volgend jaar sowieso weer een weekendje boeken!

Nu, compleet naar de klote
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:36 
 

Basshunterzz schreef:
Jurheinen schreef:
Basshunterzz schreef:
Klopt dat was ook niet slim maar zoals hij het vertelde wist hij niet dat er een bar onder zat en werd hem verteld, zo als ik al zei, dat hij daar wel even op kon leunen om hem te pakken.

Hahaha, dan heb je alsnog het IQ van een bromvlieg. Spring maar even van deze brug, overleef je wel. OKE!
Nee even serieus, hoe sneu het ook is. Die gast kan echt niet gedacht hebben. Owh kan ik daar op klimmen? Tuurlijk joh, doe ik dat even.
Nee je kan zoveel zeggen tegen mij BazzzHunterzzz maar ik geloof ik er geen klap van.


Klopt het is niet slim, maar ja als tegen je gezegd word dat er wel op geleund kan worden zie ik het wel meer mensen doen ;)


Zeker als je op dat moment wappie bent...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 11:55 
 
Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Jurheinen schreef:
Basshunterzz schreef:
Klopt dat was ook niet slim maar zoals hij het vertelde wist hij niet dat er een bar onder zat en werd hem verteld, zo als ik al zei, dat hij daar wel even op kon leunen om hem te pakken.

Hahaha, dan heb je alsnog het IQ van een bromvlieg. Spring maar even van deze brug, overleef je wel. OKE!
Nee even serieus, hoe sneu het ook is. Die gast kan echt niet gedacht hebben. Owh kan ik daar op klimmen? Tuurlijk joh, doe ik dat even.
Nee je kan zoveel zeggen tegen mij BazzzHunterzzz maar ik geloof ik er geen klap van.


Klopt het is niet slim, maar ja als tegen je gezegd word dat er wel op geleund kan worden zie ik het wel meer mensen doen ;)


Zelfs ik met mijn gare drugs kop op dat moment kon nog inzien dat het daar echt niet gebouwd voor was om te staan en als bezoeker ook maar iets te zoeken. Dus zoals Jur zei geloof ik er niks van dat die kerel nuchter was, iemand met een beetje verstand klimt daar niet in. Geloof mij, ik weet precies hoe het ging, die gast die viel was zo nokkie dat hij amper wat kon herinneren. Dus ik geloof toch eerder mezelf.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten