Wat een geweldig feest was dit!
Heledag in de Loudness gestaan met 1 uitstapje naar de main waar ik het zoals verwacht weinig aan vond!
Stuk voor stuk topsetjes gehoord met als uitschieters Solutio & The I's en Degos & Re-done
Helemaal stuk op gegaan hun sets, ben alleen de helft kwijt helaas!
Frequencerz, Adaro, B-front, RR en Crypsis ook allemaal top!
Thera helaas maar een klein stukje meegemaakt omdat de rest naar de main wou
Heerlijke sfeer ook in de Loudness, veel mensen die los gingen zoals het hoort!
Verschillende hardtraxxers weer ontmoet!
altijd gezellig!
En vroeg ook iemand of ik een sleutel bij me had (weet niet meer of het een hardtraxxer was)
maar toen kwam ik er dus achter dat ik me huissleutel was vergeten!
maar is allemaal goed gekomen!
Enige nadeel vond ik dat het weer zo lang duurde voordat je weg ben met die auto's!
Voor de rest topfeest gehad!
