Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel outdoor festival 2012 gaat plaats vinden op zaterdag 18 augustus op Beekse Bergen te Hilvarenbeek. Deze editie zal wederom de mogelijkheid zijn om het exclusieve Decibel weekend te boeken. Met vele extra's wordt dit weer een unieke ervaring die je niet wilt missen!
Hou http://www.b2s.nl in de gaten voor meer updates over Decibel & het Decibel Weekend.

https://partyflock.nl/party/213758:Decibel.html

Bron: https://partyflock.nl/news/21280:Decibe ... um=twitter

Line-up:

Decibel mainstage
Headhunterz
Zatox
Frontliner
Toneshifterz
Noisecontrollers live
Ran-D
The Pitcher
Wildstylez
D-Block & S-te-Fan
Nosferatu
MC DV8

back2school
Panic
Ruffneck
Yves Deruyter
Buzz Fuzz
Norman
Dune
Lars
Waxweazle
Outblast
MC Alee

Euphoria
Psyko Punkz
Zany
E-Force
Code Black
Bass Modulators
Max Enforcer
Arkaine
Coone
Brennan Heart
MC Villain

Reactor
Joey Beltram
Psyk
Brian Sanhaji live
Patriarch Conflicts
Ortin Cam
Bas Mooy
Reeko
Hans Bouffmyhre

UP!
Mark with a K
Fenix
Dany BPM
Bestien
Pat B
Def Toys
Lethal MG
Dark-E
MC Chucky

Hardcore4life
Neophyte
Mad Dog live
D-Passion
The Viper
Endymion
Anime
T-junction
Partyraiser
Chrono & The Demon Dwarf
MC Apster

Darkness4life
Negative A
Switch Technique
Dither
Lowroller
DaY-már
[KRTM]
Mindustries
Drokz & Akira
MC Dart

Pussy lounge
Darkraver
Vince
Ghost
Deepack
Ruthless
Marlice
Dr Phunk
Francois
Mental Theo
Paul Elstak
MC Ruffian

Remember
Daniele Mondello
Arne L 2
Leep
Pila
Isaac
Beholder
Derb
Luna meets DHHD
MC Shizzler

1992is4you!
Stanton
Bart Thimbles
Miss Djax
Pavo
Jean
Promiss
Gizmo
Rob
MC Joe

Loudness
Crypsis
B-Front
Thera
Activator
Degos & Re-Done
Adaro
Solutio & The I's
Radical Redemption
Frequencerz
MC Nolz

Refuse
Frank Kvitta
Bold
Daniela Haverbeck
Tech-affecT
Alex Kvitta
Salva Trucha
Mike Drama
Fatima Hajji
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wtf waarom zo vroeg feesten bekend maken dus dit topic gaat op naar pagina 5 om een paar maanden van te voren weer terug te zoeken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zeker dat ik hier weer bij ben! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:14 
 

100% aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
100% aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Wtf waarom zo vroeg feesten bekend maken dus dit topic gaat op naar pagina 5 om een paar maanden van te voren weer terug te zoeken?

Mocht ik het nog niet gezegd hebben: wat een irritante gang van zaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Zeker dat ik hier weer bij ben! :D

Huisje 2 present!

Afbeelding

:yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Almighty schreef:
100% aanwezig


Beste feest van 2011 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is wel een beetje erg vroeg :P . Maar ik ben hier sowieso aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Hopelijk word ik dit keer niet weer genaaid door vrienden die 'opeens' niet meer mee gaan. Dan wel aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:49 
 

Velocity schreef:
b-ram schreef:
Almighty schreef:
100% aanwezig


Beste feest van 2011 :D

Na Hardbass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Velocity schreef:
b-ram schreef:
Almighty schreef:
100% aanwezig


Beste feest van 2011 :D


Ik vond Decibel heel vet maar Q-Base was net iets beter :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Q-Base ownde Decibel :D Ik vond zelfs Defqon nog beter eigenlijk, al kwam dat ook alleen door Blue.

Weet nog niet of ik aanwezig ben, het zou me niks verbazen als we volgend jaar weer 75euro of meer moeten betalen voor een kaartje en ik weet niet of dat nog gaat lukken als ik ook nog op vakantie ga en andere festivals ga. Maar een optie is het natuurlijk wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond Hard Bass eigenlijk ook wel vetter dan Decibel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:51 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Vond Hard Bass eigenlijk ook wel vetter dan Decibel. :P


Ook inderdaad, zo geweldig vond ik Decibel ook helemaal niet :P Was wel vet hoor, maar er waren genoeg betere feesten. De mainstage was zowaar nog dooier dan die van Defqon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Vond Hard Bass eigenlijk ook wel vetter dan Decibel. :P


Ook inderdaad, zo geweldig vond ik Decibel ook helemaal niet :P Was wel vet hoor, maar er waren genoeg betere feesten. De mainstage was zowaar nog dooier dan die van Defqon.

Ik vond de Loudness tent een van de betere en ook beter dan Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Pommer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Vond Hard Bass eigenlijk ook wel vetter dan Decibel. :P


Ook inderdaad, zo geweldig vond ik Decibel ook helemaal niet :P Was wel vet hoor, maar er waren genoeg betere feesten. De mainstage was zowaar nog dooier dan die van Defqon.

Ik vond de Loudness tent een van de betere en ook beter dan Hard Bass.


Ja Loudness tent was idd wel vet, daar ben ik ook eigenlijk alleen maar geweest op HHZ & Zany ft. Max Enforcer na. Vooral tijdens AVIO was het echt geniaal, super veel ruimte en een geweldige set :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:05 
 

Is standaardje geworden, elk jaar...

Loudness, Euphoria, Pussy Lounge, Hardcore4life en als er een goeie artiest staat ook de Darkness..
meer wens ik die dag niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het ook een beetje vroeg om dit nu al hier te posten...

Maar ik ben hier sowieso aanwezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaanwezig zoals altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dubbell >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig, vaste prik ook al was het kwalitatief een beetje teleurstellend vorig jaar. Als geheel is het nog steeds een van de beste feesten.

En wss deze keer ook in een bungalow met wat malloten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afgelopen Decibel in de Junkalow was episch... Geniaal weekend beleefd.. In 2012 zeker weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk huisje nemen met vriendjes etc.
Iris wilt perse hier naar toe incluus huisje xd

Ik mag jouw vriendin wel ^^
1, 2, 3, 4, 5 ... 42  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten