Klopthotymoty wrote:Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2017 (23-24-25 juni 2017, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Weekend Festival 2016: Dragonblood (24-25-26 Juni 2016, Walibi - Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (Donderdag 21-06-2011 - Zondag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Hardtraxx Meeting: Defqon.1 Festival (Vrijdag 23-06-2011 & Zaterdag 24-06-2012, Walibi World, Biddinghuizen)
- View the latest post: Defqon.1 Festival (25-06-2011, Walibi World, Biddinghuizen)
Active topics in Feesten
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland (19-12-2026 Emmen)
- View the latest post: Decibel Outdoor 2026 Natures Rhythm (28, 29 & 30 aug. 2026, Hilvarenbeek)
- View the latest post: Hardbass 2026 (10-10-2026, GelreDome) - Line-up & tickets
- View the latest post: Raw Generation presents Digital Punk - Into The Fire (Album Release Party)
- View the latest post: 15 Years of Gunz For Hire (07-11-2026, The Dome Haaren) - Line-up & tickets
Moderators
ja dat is ook de reden dat ze zo veel voor aan staat en in the picture wilt komen hept natuurlijk wel met dr opleiding als ze al beetje bekend is bij b2s en Qp-stylez wrote:Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.
Ken dr verder niet hoor, maar ze komt uit Zoetermeer dus lees nog wel is iets, als er weer is iets wordt geliked van dr op facebook.
Ze doet wel een opleiding evenementen volgens mij. (dus later bij b2s/q-dance werken)
Als dit zo is kunnen we haar dus vast wegstrepen uit everybody loves joey..?chichi wrote:Klopthotymoty wrote:Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij
Klopt volgens mij niet hoor, volgens mij was ze in de flow met Tim.... maar die heeft nu een ander.pecola-tje wrote:Als dit zo is kunnen we haar dus vast wegstrepen uit everybody loves joey..?chichi wrote:Klopthotymoty wrote:Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Nee dat was weer een andere, Roos ofzo https://twitter.com/RoosvDijk
Atmozfears - Infinity (Roos v2)

Lekker boeiend ook overigens....of iemand nou 100.000x in beeld is, als het er goed uit ziet maakt het niet uit toch.
Lekker boeiend ook overigens....of iemand nou 100.000x in beeld is, als het er goed uit ziet maakt het niet uit toch.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Aha, ik wist wel dat ik er ergens van herkende.p-stylez wrote:Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Wat een niveau weer hoor 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Zo lang het maar niet iemand met een pikachu op zijn rug isp-stylez wrote:Atmozfears - Infinity (Roos v2)
haha het RTL Boulevard gehalte ligt weer erg hoog hoor 
Had hem over het hoofd gezien. Leuke fragmenten zit er in.Skyscraper wrote:ja die
@kettingzaag kijk de vorige pagina