Kloptwrote:Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
ja dat is ook de reden dat ze zo veel voor aan staat en in the picture wilt komen hept natuurlijk wel met dr opleiding als ze al beetje bekend is bij b2s en Qwrote:Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.
Ken dr verder niet hoor, maar ze komt uit Zoetermeer dus lees nog wel is iets, als er weer is iets wordt geliked van dr op facebook.
Ze doet wel een opleiding evenementen volgens mij. (dus later bij b2s/q-dance werken)
Als dit zo is kunnen we haar dus vast wegstrepen uit everybody loves joey..?wrote:Kloptwrote:Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij
Klopt volgens mij niet hoor, volgens mij was ze in de flow met Tim.... maar die heeft nu een ander.wrote:Als dit zo is kunnen we haar dus vast wegstrepen uit everybody loves joey..?wrote:Kloptwrote:Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Nee dat was weer een andere, Roos ofzo https://twitter.com/RoosvDijk
Atmozfears - Infinity (Roos v2)

Lekker boeiend ook overigens....of iemand nou 100.000x in beeld is, als het er goed uit ziet maakt het niet uit toch.
Lekker boeiend ook overigens....of iemand nou 100.000x in beeld is, als het er goed uit ziet maakt het niet uit toch.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 21 days ago
Aha, ik wist wel dat ik er ergens van herkende.wrote:Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Wat een niveau weer hoor 
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Zo lang het maar niet iemand met een pikachu op zijn rug iswrote:Atmozfears - Infinity (Roos v2)
haha het RTL Boulevard gehalte ligt weer erg hoog hoor 
Had hem over het hoofd gezien. Leuke fragmenten zit er in.wrote:ja die
@kettingzaag kijk de vorige pagina
Who was there
Nobody has said they're going yet.