Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij :D


Klopt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd :P
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.

Ken dr verder niet hoor, maar ze komt uit Zoetermeer dus lees nog wel is iets, als er weer is iets wordt geliked van dr op facebook.

Ze doet wel een opleiding evenementen volgens mij. (dus later bij b2s/q-dance werken)


ja dat is ook de reden dat ze zo veel voor aan staat en in the picture wilt komen hept natuurlijk wel met dr opleiding als ze al beetje bekend is bij b2s en Q :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chichi schreef:
hotymoty schreef:
Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij :D


Klopt :)

Als dit zo is kunnen we haar dus vast wegstrepen uit everybody loves joey..? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
chichi schreef:
hotymoty schreef:
Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij :D


Klopt :)

Als dit zo is kunnen we haar dus vast wegstrepen uit everybody loves joey..? :P

Klopt volgens mij niet hoor, volgens mij was ze in de flow met Tim.... maar die heeft nu een ander.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:50 
 
Hardtraxx Elite

Nee dat was weer een andere, Roos ofzo https://twitter.com/RoosvDijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears - Infinity (Roos v2)

:D

Lekker boeiend ook overigens....of iemand nou 100.000x in beeld is, als het er goed uit ziet maakt het niet uit toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd :P
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.



Aha, ik wist wel dat ik er ergens van herkende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een niveau weer hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 18:59 
 
Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Atmozfears - Infinity (Roos v2)

:D

Lekker boeiend ook overigens....of iemand nou 100.000x in beeld is, als het er goed uit ziet maakt het niet uit toch.

Zo lang het maar niet iemand met een pikachu op zijn rug is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha het RTL Boulevard gehalte ligt weer erg hoog hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
ja die


@kettingzaag kijk de vorige pagina


Had hem over het hoofd gezien. Leuke fragmenten zit er in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2013 11:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke DVD met mooie beelden die de sfeer goed overbrengen :P
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten