Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Defqon.1 Weekend Festival 2013
Waar: Evenemententerein Walibi World bij Biddinghuizen
Wanneer: Vrijdag 21 juni tot en met maandag 24 juni 2013
Check-in: Vrijdag 21 juni vanaf 15.00 uur
Check-out: Maandag 24 juni tot 12.00 uur
Leeftijd: 18+
Prijs: Passepartout: €95,00 - Zaterdag: €70,00
Line-up: KLIK!

Defqon.1 is volledig uitverkocht! Pas op met wat je op de zwarte markt koopt.


Net als vorig jaar, is de poll-sectie weer toegevoegd aan dit topic. Iedere week een nieuwe vraag, waarmee jij je visie kan laten horen over Defqon.1. Laat het volk weten wat jij van plan bent!

Uitslagen polls:

Poll 1:
Op welke dag(en) ga jij naar Defqon.1?

Weekend Madness, baby! [20]
Ik ga alleen de zaterdag. [13]
Hele weekend, maar geen camping. [2]
Ik ga geen Defqon.1. [14]

Poll 2:
Naar welke area kijk jij het meest uit op zaterdag?

Red [4]
Purple [1]
Orange [2]
White [1]
Silver [2]
Ultraviolet [1]
Blue [43]
Magenta [0]
Gold [0]
Green [0]
Black [3]

Poll 3:
Hoeveelste Defqon.1 experience wordt dit voor jou?

Dit wordt mijn eerste keer Defqon. [ 10 ]
Tweede keer. [ 13 ]
Derde keer. [ 13 ]
Vierde keer. [ 6 ]
Vijfde keer. [ 3 ]
Zesde keer. [ 2 ]
Zevende keer. [ 1 ]
Achtste keer. [ 2 ]
Negende keer. [ 0 ]
Tiende keer. [ 0 ]
Elfde keer. [ 0 ]
Twaalfde keer. [ 0 ]
Dertiende keer. [ 0 ]
Veertiende keer. [ 1 ]
Ik ben alle edities geweest en dit wordt nummer 15! [ 0 ]
Ik ben wel eens eerder naar Defqon geweest, maar ik ga dit jaar niet. [ 14 ]
Ik ben nog nooit naar Defqon geweest en ik ga ook dit jaar niet. [ 23 ]

Poll 4:
Defqon.1 wordt nabij Walibi World gehouden. Wat vind jij van deze locatie?

Heerlijke locatie, lekker groot en massaal! [ 8 ]
Mwah, boeit me niet, zolang ik maar los kan gaan. [ 7 ]
Ik vind het een slechte locatie, het doet me helemaal niks. [ 5 ]
Geef mij maar het strand in Almere. [ 19 ]
Ik ben er nog nooit geweest, dus kan er niet over oordelen. [13]

Poll 5:
De timetable is bekend! Wat vind jij?

Perfecte timetable! [ 6 ]
Mwah, ik kan er wel mee leven. [ 26 ]
Nee, de timetable van de zaterdag slaat nergens op. [ 7 ]
Met de timetable van de zondag hebben ze de plank echt misgeslagen! [ 0 ]
Ze moeten nodig een nieuwe planner inhuren bij Q-Dance. 1[ 10 ]
I don't care. Een feestje bouw ik toch wel! [ 15 ]

Poll 6:
Het lijkt plotseling prima weer te worden zaterdag. Maar wat vind jij perfect Defqon-weer?

Zonnebril op, korte broek/rok aan en 30 graden of hoger onder het genot van een heerlijke zon! [ 2 ]
Graadje of 25 met veel zonnige perioden zou perfect zijn. [ 20 ]
Halve dag zon, halve dag bewolking met 25 graden. Ik teken ervoor! [ 8 ]
Temperatuur van 20 graden met redelijk wat zon is heerlijk! [ 27 ]
Laat die zon maar zitten, dan ga je veel te snel zweten. Wel 20 graden aub! [ 4 ]
Een beetje motregen is wel lekker om af te koelen als het 20 graden is. [ 2 ]
Een (enkele) stortbui tijdens Defqon is juist vet! Dat creëert een echte sfeer! [ 3 ]
Weer of geen weer, ik maak mijn feestje wel! [ 7 ]
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:33 
 
Hardtraxx Veteran

Q-Dance.nl
Omdat vele van jullie al bezig zijn met de vakantieplanning, willen wij alvast aankondigen dat Defqon.1 plaatsvindt in het weekend van 22 juni. Zet hem alvast in je agenda. Q-dance wil het Defqon.1 party-weekend dit jaar toegankelijker maken, ook voor mensen voor wie het vorig jaar te duur was. Daarom is er besloten de weekend tickets voor 95 euro aan te bieden. Hiervoor krijg je toegang tot 2 volle festivaldagen, een sfeervolle pre-party en een superdikke Defqon.1 camping; een complete hard-dance-holiday.
Als je alleen op zaterdag wil komen is dat ook prima, een zaterdag dag-ticket kost 70 euro. De kaartverkoop van Defqon.1 start op zaterdag 6 april om 13:00 op Q-dance.com, meer info volgt in maart.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:39 
 
Hardtraxx Veteran

Weekend 95
Zaterdag 70

Raar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Weekend kaart is niet duur zeg, waarschijnlijk ben ik tijdens The Qontinent op vakantie dus misschien is dit wel wat dan :D Wel ff kijken hoe ik dan met school/financiën zit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Godver weekend kaartje is niet zo duur :P Ik was niet van plan om te gaan i.v.m. dat ik waarschijnlijk dan nog in mijn eindproject voor mijn studie zit en vorig jaar me nogal tegen viel. Maar voor zo'n prijs en als ik dan toch al vakantie blijk te hebben, wordt het wel aantrekkelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoogstwaarschijnlijk tentamens vlak erna. Studie gaat voor.

Kutzooi kutfontys
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:01 
 

urbandesigner schreef:
Hoogstwaarschijnlijk tentamens vlak erna. Studie gaat voor.

Kutzooi kutfontys


Nananana!

Wij gaan lekker Decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer 18+, had er best wel heen willen gaan. Maar ik zie er absoluut niet uit als een 18-jarige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:12 
 

SL8492 schreef:
Jammer 18+, had er best wel heen willen gaan. Maar ik zie er absoluut niet uit als een 18-jarige.


Baard + Snor laten staan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
SL8492 schreef:
Jammer 18+, had er best wel heen willen gaan. Maar ik zie er absoluut niet uit als een 18-jarige.


Baard + Snor laten staan :cool:

Moet ik er eerst voor zorgen dat ik baardgroei krijg :P
En het is me ook te duur, dus al was ik 18+ was ik denk ik nog niet gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het hele weekend is een mooie optie :) Misschien dat het dan ook Nature One wordt in plaats van The Qontinent, wie weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
JEFSKIII schreef:
SL8492 schreef:
Jammer 18+, had er best wel heen willen gaan. Maar ik zie er absoluut niet uit als een 18-jarige.


Baard + Snor laten staan :cool:

Moet ik er eerst voor zorgen dat ik baardgroei krijg :P
En het is me ook te duur, dus al was ik 18+ was ik denk ik nog niet gegaan.

Schaamhaar krijg je als eerst. Dus dat nog ff afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

95 euro voor een weekend gaat nog wel. Aangezien ik rond die tijd altijd bizar veel geld over heb hou ik dit maar als optie open. Had na vorig jaar zoiets van 'dit is de laatste keer geweest' maar zo slecht was t feest nou ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
95 euro voor een weekend gaat nog wel. Aangezien ik rond die tijd altijd bizar veel geld over heb hou ik dit maar als optie open. Had na vorig jaar zoiets van 'dit is de laatste keer geweest' maar zo slecht was t feest nou ook weer niet.


Als je echt zoveel geld over hebt koop dan ook mijn kaartje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Voor 95 euro vertoef ik daar graag een weekend. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja ik denk nu toch wel zeker dat ik dit ga doen, ook al redelijk wat maten gehoord die het ook overwegen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaaaaaa! Vorig jaar HET weekend :worship:
Sowieso weer aanwezig dus, echt een magistraal weekend gehad daar
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
dawasiknie schreef:
95 euro voor een weekend gaat nog wel. Aangezien ik rond die tijd altijd bizar veel geld over heb hou ik dit maar als optie open. Had na vorig jaar zoiets van 'dit is de laatste keer geweest' maar zo slecht was t feest nou ook weer niet.


Als je echt zoveel geld over hebt koop dan ook mijn kaartje.

Nee want daar doe ik mezelf toch geen plezier mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

95 EURO is niet door voor een weekendje :cool:

edit: hoe duur was weekend ticket vorig jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

kakabeeyo schreef:
95 EURO is niet door voor een weekendje :cool:

edit: hoe duur was weekend ticket vorig jaar?

140 ofzo geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:04 
 
Hardtraxxer

Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rich schreef:
Leuk dat het stuk goedkoper is, maar hoe ga je de kwaliteit garanderen? Als je toch per campingganger 40 euro minder vangt.... Of hebben ze vorig jaar de boel dan op lopen lichten?

Ja. Op vrijdag stopten Solutio & The I's een kwartier te vroeg, omdat iedereen richting main moest voor de Gathering :cry: . Daar moest je weer drie kwartier wachten tot de muziek begon, en ja, daarna lekker kaas zitten eten :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naar. Ik heb dat weekend een bruiloft, dus ik kan niet. Jammer, want ik had eigenlijk wel graag het hele weekend willen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

€95,- voor een weekend, mooie prijs zeg ^^ . Ik denk dat ik dan wel het hele weekend van de partij zal zijn :D
1, 2, 3, 4, 5 ... 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten