een tip van mij aan Q-Dance:
Film de volledige nachten in de 24 uurs radio tent en maak daar een DVD van!!!
Dat zou echt tof zijn he hahahawrote:een tip van mij aan Q-Dance:
Dat zou echt episch zijn, mooiste van heel Defqon was datwrote:een tip van mij aan Q-Dance:
View on YouTubewrote:Weet niet of er al een topic over is gemaakt, maar zijn er al mensen die de DVD hebben gezien? Zo ja, meningen?
Sowieso beter dan vorig jaar, slechter kon haast niet.wrote:Beter als vorig jaaral mis ik een beetje drive in de hele dvd
Vond die docu, 'my world of madness' volgens mij, wel een leuke toevoeging maar daar bleef het ook bij.wrote:Sowieso beter dan vorig jaar, slechter kon haast niet.wrote:Beter als vorig jaaral mis ik een beetje drive in de hele dvd
Ja begrijp wel wat je bedoeld, zal waarschijnlijk komen door steeds die interviews ertussen waarin ze vertellen hoe dit het feest van t jaar was etc..
Dat is Coone - Magicalwrote:Ben wel benieuwd naar dat 1e nummer bij Coone, klonk heel vet.
Hadden ze bij het maken van die eindshow ook wel mogen doenwrote:Wie valt het nog meer op dat de Gold vergeten is en dat de harlem shake uit de eindshow gehaald is :S
TVDS staat er wel meerdere keren op inderdaad.wrote:2,5 uur lang beelden
Heb m net gezien, hele vette dvd met mooie shots. Zit goed in elkaar.
Zag Nando nog redelijk wat keren bij B-Front
En TVDS bij Noisecontrollers vooraan
Ben wel benieuwd naar dat 1e nummer bij Coone, klonk heel vet.
Denk dat die gratis naar elke q-party mag. Goede reclame voor q-dance toch.wrote:Ook die chick die op elke Q feest is en in elke aftermovie staat. Staat er ook genoeg op. Echt camera geil?
Haha, het is wat, dat je dat gewoon kan krijgen omdat je gewoon goed los gaat op een hardstyle feest....wrote:Denk dat die gratis naar elke q-party mag. Goede reclame voor q-dance toch.wrote:Ook die chick die op elke Q feest is en in elke aftermovie staat. Staat er ook genoeg op. Echt camera geil?
Als een maat van me dat al mag omdat zijn groep goed aan het stampen was..
Bedoelen jullie die blonde meid?wrote:Haha, het is wat, dat je dat gewoon kan krijgen omdat je gewoon goed los gaat op een hardstyle feest....wrote:Denk dat die gratis naar elke q-party mag. Goede reclame voor q-dance toch.wrote:Ook die chick die op elke Q feest is en in elke aftermovie staat. Staat er ook genoeg op. Echt camera geil?
Als een maat van me dat al mag omdat zijn groep goed aan het stampen was..
Dat is volgens mij Shannon, ze gaat nog niet gratis naar feesten maar mag soms wel mee op een gasten lijst van bepaalde Dj'swrote:ja die
@kettingzaag kijk de vorige pagina
Ik vind haar t meest normale meisje wat er bij zit.wrote:Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.
Ken dr verder niet hoor, maar ze komt uit Zoetermeer dus lees nog wel is iets, als er weer is iets wordt geliked van dr op facebook.
Ze doet wel een opleiding evenementen volgens mij. (dus later bij b2s/q-dance werken)