Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende

Welk cijfer geef jij de ZATERDAG van Defqon.1 2013?
1 2%  2%  [ 2 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 1%  1%  [ 1 ]
5 1%  1%  [ 1 ]
6 3%  3%  [ 3 ]
7 11%  11%  [ 11 ]
8 28%  28%  [ 28 ]
9 10%  10%  [ 10 ]
10 6%  6%  [ 6 ]
Ik ben geen Defqon.1 geweest. 31%  31%  [ 31 ]
Ik kan me er niks van herinneren. 8%  8%  [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 101
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

een tip van mij aan Q-Dance:
Film de volledige nachten in de 24 uurs radio tent en maak daar een DVD van!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 12:31 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
een tip van mij aan Q-Dance:
Film de volledige nachten in de 24 uurs radio tent en maak daar een DVD van!!!


Dat zou echt tof zijn he hahaha
Is die link officieel? Anders preorder ik 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 14:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
een tip van mij aan Q-Dance:
Film de volledige nachten in de 24 uurs radio tent en maak daar een DVD van!!!

Dat zou echt episch zijn, mooiste van heel Defqon was dat :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Link is inmiddels offline gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet niet of er al een topic over is gemaakt, maar zijn er al mensen die de DVD hebben gezien? Zo ja, meningen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Weet niet of er al een topic over is gemaakt, maar zijn er al mensen die de DVD hebben gezien? Zo ja, meningen?

http://www.youtube.com/watch?v=tgrwPPg6FU4

Best leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beter als vorig jaar :D al mis ik een beetje drive in de hele dvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
Beter als vorig jaar :D al mis ik een beetje drive in de hele dvd

Sowieso beter dan vorig jaar, slechter kon haast niet.
Ja begrijp wel wat je bedoeld, zal waarschijnlijk komen door steeds die interviews ertussen waarin ze vertellen hoe dit het feest van t jaar was etc..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2013 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Richardd schreef:
Rossieking schreef:
Beter als vorig jaar :D al mis ik een beetje drive in de hele dvd

Sowieso beter dan vorig jaar, slechter kon haast niet.
Ja begrijp wel wat je bedoeld, zal waarschijnlijk komen door steeds die interviews ertussen waarin ze vertellen hoe dit het feest van t jaar was etc..


Vond die docu, 'my world of madness' volgens mij, wel een leuke toevoeging maar daar bleef het ook bij.

Is het nu 2,5 uur lang beelden van alle dagen met wat interviews ertussen, of zitten er ook setjes tussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 01:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

2,5 uur lang beelden :P

Heb m net gezien, hele vette dvd met mooie shots. Zit goed in elkaar.
Zag Nando nog redelijk wat keren bij B-Front :P

En TVDS bij Noisecontrollers vooraan

Ben wel benieuwd naar dat 1e nummer bij Coone, klonk heel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 08:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dvd's zijn niet aan mij besteed aangezien ik bij geen van de opgenomen optredens ben geweest.

Mijn Defqon.1 ervaring is altijd anders dan wat Q-Dance presenteert op haar dvd's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ben wel benieuwd naar dat 1e nummer bij Coone, klonk heel vet.


Dat is Coone - Magical
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 17:53 
 
Hardtraxx Addict

Wie valt het nog meer op dat de Gold vergeten is en dat de harlem shake uit de eindshow gehaald is :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Wie valt het nog meer op dat de Gold vergeten is en dat de harlem shake uit de eindshow gehaald is :S


Hadden ze bij het maken van die eindshow ook wel mogen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 21:00 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
2,5 uur lang beelden :P

Heb m net gezien, hele vette dvd met mooie shots. Zit goed in elkaar.
Zag Nando nog redelijk wat keren bij B-Front :P

En TVDS bij Noisecontrollers vooraan

Ben wel benieuwd naar dat 1e nummer bij Coone, klonk heel vet.

TVDS staat er wel meerdere keren op inderdaad. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ook die chick die op elke Q feest is en in elke aftermovie staat. Staat er ook genoeg op. Echt camera geil? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2013 23:40 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Ook die chick die op elke Q feest is en in elke aftermovie staat. Staat er ook genoeg op. Echt camera geil? :corn:


Denk dat die gratis naar elke q-party mag. Goede reclame voor q-dance toch.
Als een maat van me dat al mag omdat zijn groep goed aan het stampen was..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Lenny schreef:
Ook die chick die op elke Q feest is en in elke aftermovie staat. Staat er ook genoeg op. Echt camera geil? :corn:


Denk dat die gratis naar elke q-party mag. Goede reclame voor q-dance toch.
Als een maat van me dat al mag omdat zijn groep goed aan het stampen was..

Haha, het is wat, dat je dat gewoon kan krijgen omdat je gewoon goed los gaat op een hardstyle feest....
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 10:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

staat hij al op youtube ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 10:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Skyscraper schreef:
Lenny schreef:
Ook die chick die op elke Q feest is en in elke aftermovie staat. Staat er ook genoeg op. Echt camera geil? :corn:


Denk dat die gratis naar elke q-party mag. Goede reclame voor q-dance toch.
Als een maat van me dat al mag omdat zijn groep goed aan het stampen was..

Haha, het is wat, dat je dat gewoon kan krijgen omdat je gewoon goed los gaat op een hardstyle feest....


Bedoelen jullie die blonde meid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:16 
 
Hardtraxxer

ja die


@kettingzaag kijk de vorige pagina
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
ja die


@kettingzaag kijk de vorige pagina


Dat is volgens mij Shannon, ze gaat nog niet gratis naar feesten maar mag soms wel mee op een gasten lijst van bepaalde Dj's
Lucky bastard
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 11:52 
 
Hardtraxx Elite

Shannon is het vriendinnetje van Adrenalize volgens mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd :P
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.

Ken dr verder niet hoor, maar ze komt uit Zoetermeer dus lees nog wel is iets, als er weer is iets wordt geliked van dr op facebook.

Ze doet wel een opleiding evenementen volgens mij. (dus later bij b2s/q-dance werken)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2013 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Shannon staat altijd vooraan op elke party, niet zo gek dat je dan wordt gefilmd :P
Ze doet nu overigens ook mee met everybody loves joey.

Ken dr verder niet hoor, maar ze komt uit Zoetermeer dus lees nog wel is iets, als er weer is iets wordt geliked van dr op facebook.

Ze doet wel een opleiding evenementen volgens mij. (dus later bij b2s/q-dance werken)

Ik vind haar t meest normale meisje wat er bij zit. :P
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten