Zo, ook het NYE feest van Q dat door velen de afgelopen jaren als magisch werd omschreven is deskundig naar de klote geholpen. Net als defqon totaal over de top en jammer genoeg een nieuwe locatie. Vind het ziggodome toch veel minder vet dan de HmH. Mensen die naar XQ gaan mogen zich gelukkig prijzen. Barren en dergelijke zijn nog best goed geregeld, en het is best een mooie zaal. Muntjes (2,90!) halen ging ook zeer snel, en de garderobes waren goed geregeld. Het geluid is echter lang niet zo goed als in de HmH. Daarnaast is een 'knus' feest als Qountdown was hier zeker niet mogelijk.
Eerste twee sets zat echt 1% amusementswaarde in. Astral remix is echt vreselijk, en waarom nou weer SOTT origineel? Live the moment was zo ongeveer de enige track die ik wel weer eens wilde horen. Het (kwart voor 12) moment was echt totale deceptie ten opzichte van vorig jaar. Nogmaals de meest overplayde tracks van het jaar gehoord, niet aan elkaar gemixt en de leukste stukjes uit de tracks eruit gehaald. Aftel moment kwam een beetje uit het niets en vond het ook niet echt mooi op Symbols. Volgend jaar maar weer zelf een track uitkiezen en een show omheen bouwen, had Reignite veel leuker gevonden.
Om 12:05 gillend een lift in gedoken. Veel commentaar over gelezen maar ik vind die liften het probleem niet. Het probleem is namelijk dat die zaal boven veel te klein is, door die liften houden ze controle over het aantal mensen. Boven was er zat ruimte en hier was het geluid ook wat beter. Vond E-Force/Freqz de eerste vermakelijke set van de avond. RR daarna was gewoon weer vet. Hierna weer naar beneden gegaan, weet niet zo superveel meer maar volgens mij was het allemaal wel de standaard meuk. Kan me wel nog Forver Az One en The Purest herinneren. On en A2 draaide een aardig setje waar in elk geval wat leuke tracks in zaten. Crypsis viel me wat tegen. Afsluiting eigenlijk ook, veel meer Pussy lounge en early verwacht. Om 6:15 wil ik, met alle respect, echt niet meer naar Phuture Noize luisteren. Het leek me een uitgelezen kans om er een lekker melige afsluiting met wat edits van te maken maar het werd weer gewoon wat standaard spul. Twisted world wel grappig trouwens.
Volgende keer misschien gewoon 1 persoon af laten sluiten en lekker Heady boeken, die had het in mijn ogen namelijk veel meer verdiend om het jaar voor Q af te sluiten dan de mannen van Deepack. Die zijn echt compleet de weg kwijt imo.
Mooiste moment van het feest was nog wel toen we de dames in het gezelschap mee naar boven hadden gesleept en ze het 'hardere werk' toch wel gaver vonden dan wat er beneden gedraaid werd