Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Maximize schreef:
Heb me prima vermaakt! Wouden eigenlijk naar Frequencerz & E-Force maar schoot niet op met die lift. Dus toch maar bij Brennan Heart gebleven. En als ik me op zijn set kan vermaken, moet het wel een vet feest zijn geweest!

Gelukkig nieuwjaar allemaal

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Maximize schreef:
Heb me prima vermaakt! Wouden eigenlijk naar Frequencerz & E-Force maar schoot niet op met die lift. Dus toch maar bij Brennan Heart gebleven. En als ik me op zijn set kan vermaken, moet het wel een vet feest zijn geweest!

Gelukkig nieuwjaar allemaal

xd


Haha Brabant jonge kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja t was maar goed dat ik een hoop gezellige aanhang en een hoop drugs bij me had want wat was dit eigenlijk een slecht feest zeg xd

Geluid niet boven de 105 db (al stond het wel heel zuiver), een aantal werkelijk waar dramatische sets, muntjes van bijna 3 euro, die 2e zaal die alleen via de lift bereikbaar was. Bij Ran-D viel ik bijna in slaap en Deepack was echt het meest afgrijselijke wat ik in tijden heb gehoord.

Maar goed volgend jaar gewoon weer, want heb het zelden zo gezellig gehad als maandag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ja t was maar goed dat ik een hoop gezellige aanhang en een hoop drugs bij me had want wat was dit eigenlijk een slecht feest zeg xd

Geluid niet boven de 105 db (al stond het wel heel zuiver), een aantal werkelijk waar dramatische sets, muntjes van bijna 3 euro, die 2e zaal die alleen via de lift bereikbaar was. Bij Ran-D viel ik bijna in slaap en Deepack was echt het meest afgrijselijke wat ik in tijden heb gehoord.

Maar goed volgend jaar gewoon weer, want heb het zelden zo gezellig gehad als maandag.

Hoe kun je in slaap vallen met drugs op? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Flunitrazepam op een feest jwz!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Flunitrazepam op een feest jwz!

Of een OD GHB
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog even over dit feest.

Vond het zelf een heerlijk feest, alleen had ik vorig jaar net wat meer een oud en nieuw gevoel. Maar dat kon me verder niet zo heel veel boeien, heb het geweldig naar m'n zin gehad. Ziggodome is een erg dikke locatie, beschamende muntprijs alleen, wel goede zaak dat je munten die over zijn weer kan inleveren voor geld.

Setjes waren niet zo super spectaculair, maar dat kon iedereen wel al zien aankomen met zo'n line up. Er is nog het beste van gemaakt als het aan mij ligt. Heb ook erg kunnen genieten van de melodieuze setjes na die hele reeks feestjes met alleen maar hardere artiesten in de line up. Bass Modulators sprong er als het aan mij ligt wel bovenuit, respect voor alle oudere gedraaide tracks. :worship: Mixwerk blijft net zoals hun podcasts wel heel erg goedkoop.. :P

De afsluiting was wel een vreemd iets, eerste deel was Deepack alleen maar bezig met promotie van een hele hoop tracks van wat DWX Anarchy talentjes.. Op enkele tracks na klonken die echt voor geen meter, erg ongepast als afsluiter. Die oude early hardcore platen waren wel lekker, hebben het laatste uur alles nog even aangezien vanaf de tribune.

Sfeer zat er verder net zoals vorig jaar op Qountdown al heel snel erg goed in, heel veel blije mensen en heb eigenlijk bijna geen paupertjes gezien.

Wederom dik geslaagde oud en nieuw viering voor mij dit jaar. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 15:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, ook het NYE feest van Q dat door velen de afgelopen jaren als magisch werd omschreven is deskundig naar de klote geholpen. Net als defqon totaal over de top en jammer genoeg een nieuwe locatie. Vind het ziggodome toch veel minder vet dan de HmH. Mensen die naar XQ gaan mogen zich gelukkig prijzen. Barren en dergelijke zijn nog best goed geregeld, en het is best een mooie zaal. Muntjes (2,90!) halen ging ook zeer snel, en de garderobes waren goed geregeld. Het geluid is echter lang niet zo goed als in de HmH. Daarnaast is een 'knus' feest als Qountdown was hier zeker niet mogelijk. 

Eerste twee sets zat echt 1% amusementswaarde in. Astral remix is echt vreselijk, en waarom nou weer SOTT origineel? Live the moment was zo ongeveer de enige track die ik wel weer eens wilde horen. Het (kwart voor 12) moment was echt totale deceptie ten opzichte van vorig jaar. Nogmaals de meest overplayde tracks van het jaar gehoord, niet aan elkaar gemixt en de leukste stukjes uit de tracks eruit gehaald. Aftel moment kwam een beetje uit het niets en vond het ook niet echt mooi op Symbols. Volgend jaar maar weer zelf een track uitkiezen en een show omheen bouwen, had Reignite veel leuker gevonden. 

Om 12:05 gillend een lift in gedoken. Veel commentaar over gelezen maar ik vind die liften het probleem niet. Het probleem is namelijk dat die zaal boven veel te klein is, door die liften houden ze controle over het aantal mensen. Boven was er zat ruimte en hier was het geluid ook wat beter. Vond E-Force/Freqz de eerste vermakelijke set van de avond. RR daarna was gewoon weer vet. Hierna weer naar beneden gegaan, weet niet zo superveel meer maar volgens mij was het allemaal wel de standaard meuk. Kan me wel nog Forver Az One en The Purest herinneren. On en A2 draaide een aardig setje waar in elk geval wat leuke tracks in zaten. Crypsis viel me wat tegen. Afsluiting eigenlijk ook, veel meer Pussy lounge en early verwacht. Om 6:15 wil ik, met alle respect, echt niet meer naar Phuture Noize luisteren. Het leek me een uitgelezen kans om er een lekker melige afsluiting met wat edits van te maken maar het werd weer gewoon wat standaard spul. Twisted world wel grappig trouwens. 

Volgende keer misschien gewoon 1 persoon af laten sluiten en lekker Heady boeken, die had het in mijn ogen namelijk veel meer verdiend om het jaar voor Q af te sluiten dan de mannen van Deepack. Die zijn echt compleet de weg kwijt imo. 

Mooiste moment van het feest was nog wel toen we de dames in het gezelschap mee naar boven hadden gesleept en ze het 'hardere werk' toch wel gaver vonden dan wat er beneden gedraaid werd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de gezelligheid binnen onze groep en Brennan Heart na (geloof zelf niet dat ik dit zeg) was het best een kut feest. Totaal geen nieuwjaar sfeer, te veel pauper volk en de meeste sets waren dramatisch. A2, Ran-D, Crypsis, NC ronduit saai. Bass Modulators, Luna en zoals eerder genoemd Brennan Heart hadden de beste sets. Niet boven geweest wegens die veel te lange rij (althans hij leek fucking lang maar dat kan ook door de 2-c geweest zijn). Volgend jaar weer thuis of in de stad vieren. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Niet boven geweest wegens die veel te lange rij (althans hij leek fucking lang maar dat kan ook door de 2-c geweest zijn)

:lol:

Nu ik dit allemaal hoor, ben ik toch wel blij dat ik voor Groningen gekozen heb. Genoeg hardstyle gehoord daar (lees: Year of Summer stuk of 8x) en de gezelligheid was daar ook top. Misschien volgend jaar Freaqshow een kans geven, als men weer besluit om in Kampen Oud & Nieuw te vieren. Zo niet, ben ik weer niet van de partij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:42 
 
Hardtraxxer

Stond even te wachten voor de wc's op een vriendin van mij met haar mandje want ze was als roodkapje verkleed wordt die ineens uit mijn handen gegrist door een vrouwelijke beveiliger met de vraag of er nog pillen in zaten. En nog een heel verhaal dat we op moesten passen voor de grote boze wolf :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 19:46 
 
Hardtraxxer

Erg goed vermaakt hier, super sfeer!
Bewakers waren trouwens ook heel relax. Ik was een paar meter van een bewaker af aan het roken toen tikte hij me op mijn schouder en vroeg of ik uit zijn zicht wilde roken dan was het niet erg, dat was wel chil!
Het feest was alleen in no time afgelopen dat was wel balen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 20:03 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Op de gezelligheid binnen onze groep en Brennan Heart na (geloof zelf niet dat ik dit zeg) was het best een kut feest. Totaal geen nieuwjaar sfeer, te veel pauper volk en de meeste sets waren dramatisch. A2, Ran-D, Crypsis, NC ronduit saai. Bass Modulators, Luna en zoals eerder genoemd Brennan Heart hadden de beste sets. Niet boven geweest wegens die veel te lange rij (althans hij leek fucking lang maar dat kan ook door de 2-c geweest zijn). Volgend jaar weer thuis of in de stad vieren. :thumbsup:


Niks gemist dus :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 02:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Munten waren zeker genaaid. Op HHZ stond er bij dat de muntprijs tijdelijk verhoogd was naar 2,90 omdat het tijdens ADE viel. Nu stond er gewoon dat ze standaard 2,90 zijn. >.>
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 09:26 
 

Moving Madness schreef:
Erg goed vermaakt hier, super sfeer!
Bewakers waren trouwens ook heel relax. Ik was een paar meter van een bewaker af aan het roken toen tikte hij me op mijn schouder en vroeg of ik uit zijn zicht wilde roken dan was het niet erg, dat was wel chil!
Het feest was alleen in no time afgelopen dat was wel balen :whistle:

toen ik met een vriendin van me op de tribune zat, en ze zagen dat zij aan het roken was, riepen ze dat gelijk om via de walkietalkies of hoe die dingen ook heten.. en gezien ze op TD al wat issues had gehad met de beveiliging, gingen wij er maar zsm vandoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Moving Madness schreef:
Erg goed vermaakt hier, super sfeer!
Bewakers waren trouwens ook heel relax. Ik was een paar meter van een bewaker af aan het roken toen tikte hij me op mijn schouder en vroeg of ik uit zijn zicht wilde roken dan was het niet erg, dat was wel chil!
Het feest was alleen in no time afgelopen dat was wel balen :whistle:

toen ik met een vriendin van me op de tribune zat, en ze zagen dat zij aan het roken was, riepen ze dat gelijk om via de walkietalkies of hoe die dingen ook heten.. en gezien ze op TD al wat issues had gehad met de beveiliging, gingen wij er maar zsm vandoor...


Ik ging ook even zitten met een vriendin, zat bijna naast de beveiliging en stak een peukie op.. Ze zeiden er niks van haha. (Was wel al later in de ochtend)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxx Elite

Boosterz schreef:
KSwoosh schreef:
Moving Madness schreef:
Erg goed vermaakt hier, super sfeer!
Bewakers waren trouwens ook heel relax. Ik was een paar meter van een bewaker af aan het roken toen tikte hij me op mijn schouder en vroeg of ik uit zijn zicht wilde roken dan was het niet erg, dat was wel chil!
Het feest was alleen in no time afgelopen dat was wel balen :whistle:

toen ik met een vriendin van me op de tribune zat, en ze zagen dat zij aan het roken was, riepen ze dat gelijk om via de walkietalkies of hoe die dingen ook heten.. en gezien ze op TD al wat issues had gehad met de beveiliging, gingen wij er maar zsm vandoor...


Ik ging ook even zitten met een vriendin, zat bijna naast de beveiliging en stak een peukie op.. Ze zeiden er niks van haha. (Was wel al later in de ochtend)


respect man
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:46 
 
Hardtraxxer

Dat gaat echt te ver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 19:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als C2 nog op dit forum zat had hij je gereport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boosterz schreef:
Ik ging ook even zitten met een vriendin, zat bijna naast de beveiliging en stak een peukie op.. Ze zeiden er niks van haha. (Was wel al later in de ochtend)

Waaghals.

Maar beveiliging was wel super chill, de mensen die ons fouilleerden bij binnenkomst waren echt al super grappige gasten. En volgens mij was het nog Maximus ook? Misschien hebben ze voor oud en nieuw eindelijk de fatsoenlijke selectie naar de Ziggodome gestuurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik en een vriend hadden een plastic piratenhaak mee. Bij die vriend werd die haak weggegooid omdat hij anderen ermee kon bezeren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 20:46 
 

jRn schreef:
Ik en een vriend hadden een plastic piratenhaak mee. Bij die vriend werd die haak weggegooid omdat hij anderen ermee kon bezeren. :lol:

en mensen met die klauwen van Freddy Krueger, die mogen wel xd fuck logic
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ik en een vriend hadden een plastic piratenhaak mee. Bij die vriend werd die haak weggegooid omdat hij anderen ermee kon bezeren. :lol:

Je kan zoveel dingen mee naar binnen nemen die pijn kunnen doen.. Ook een kluisjessleutel is levensgevaarlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 21:08 
 
Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Ik en een vriend hadden een plastic piratenhaak mee. Bij die vriend werd die haak weggegooid omdat hij anderen ermee kon bezeren. :lol:

en mensen met die klauwen van Freddy Krueger, die mogen wel xd fuck logic


Security blijft raar altijd, sommige potjes doen ze open en m'n lenzendoosje laten ze dicht. Ook zat er nog een broek in voor op de terugweg kijken ze ook niet in de zakken, terwijl ze andere dingen juist wel uitvoerig controleren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 23:39 
 

Onthafloorx schreef:
KSwoosh schreef:
jRn schreef:
Ik en een vriend hadden een plastic piratenhaak mee. Bij die vriend werd die haak weggegooid omdat hij anderen ermee kon bezeren. :lol:

en mensen met die klauwen van Freddy Krueger, die mogen wel xd fuck logic


Security blijft raar altijd, sommige potjes doen ze open en m'n lenzendoosje laten ze dicht. Ook zat er nog een broek in voor op de terugweg kijken ze ook niet in de zakken, terwijl ze andere dingen juist wel uitvoerig controleren..

naja ik snap et wel bij et fouilleren xd
die kerel maakte ook een diepe zucht toen ie mij ging fouilleren, met mn cape en schouder dingen en blousje en al, toen ie mn broekzakken had gevoeld en mn borst heel kort was ie het al beu :lol: en terecht met zoveel kostuums haha
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten