Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 12:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kut locatie dat Ziggodome zeg. Geluid in zaal 1 was slecht, zaal 2 is enorm kut te bereiken, het is overal spek en spekglad op de vloer (nog erger dan HmH) en die muntprijzen zijn helemaal schandalig. Verder wel goed vermaakt maar dat kwam meer door mensen met wie ik was en hoe ik er zelf bij liep. Voor mij in ieder geval geen Ziggodome meer. Ben trouwens sowieso klaar met die hele hardstyle en feestjes op dit moment. Mij zie je tegen de zomer wel weer op een festivalletje ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zouden ze dus vaker moeten doen, zulke dresscodes :P Lekker ongestoord je troep mee naar binnen nemen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bijpakken was nog nooit zo makkelijk met de bijpak cape :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:47 
 

dawasiknie schreef:
Bijpakken was nog nooit zo makkelijk met de bijpak cape :cool:

echt he, ideaal die dingen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2013 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Bijpakken was nog nooit zo makkelijk met de bijpak cape :cool:


Haha, dat had ik ook met m'n mario pak. Mooi onder m'n overall M doseren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:35 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Heel vette aftermovie!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

werden ze allemaal maar zo gemaakt

ipv 2 minuten boem boem boem en klaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lang geleden dat ik een aftermovie heb gezien die ik wel kon waarderen. Deze is in ieder geval wel tof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zaal 2 zit er helemaal niet in trouwens, das wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

15:40 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 17:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
15:40 :lol:

Baas haha, ook precies dat deuntje eronder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
15:40 :lol:

Baas haha, ook precies dat deuntje eronder :P

Haha inderdaad!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn excuses voor je oren op 04:00..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxxer

Opzich wel leuke aftermovie, alleen dat meetetteren met die melodietjes dr doorheen is schijtirritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de aftermovie helemaal niks. Muziek staat steeds maar half op, weinig dynamiek.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten