Pantermaat schreef:
Wat een hoop onzin praat jij, in het onderstaande de argumenten die jij noemt staat nou net geen 1 reden bij waarom ik niet het vaccin neem. Je roept maar wat man.
Je bent meteen een egoïst, onwetend, dwarszitten en anti alles, wat een droevige redenatie is dat dan, wie is dan de wappie.
Je bent ook een egoïst, dwarszitten en anti alles als je niet voor je lichaam zorgt, dus mensen die zich kapot paffen of zich lekker rond vreten, want dat is namelijk ook een heel groot aantal die op de IC s terecht komen.
Ik word ontzetten moe van persoontjes als jij. Je haalt onderzoeken er bij voor je onderbouwing, maar er zijn ook zat onderzoeken over het vaccin etc. het is maar net wat je wil vinden.
Maar blijf jij lekker je redenering houden en ik ben egoïstisch. Ben blij dat jij het weet hoe het virus werkt, hoe we dit moeten bestrijden en hoe het leven in elkaar zit. Je begrijpt haast niet dat iemand zo wijs is als jou hier nog zoveel tijd kan besteden.
Je kan dan mij wel aanvallen, ik was misschien ook slecht en wat aanvallend in mijn verwoording. Maar je negeert wel dit stuk lijkt het.
Citaat:
Het klinkt misschien bot, maar de realiteit is hard. Dit is ook niet een persoonlijke vendetta tegen jou, maar gewoon wat de cijfers aantonen omtrent een gevaccineerd tegen een ongevaccineerd persoon. Is dat het scheiden van twee groepen, ja, maar zo werkt een virus nou eenmaal.
Onderzoeken over vaccins, prima, maar de dagelijkse harde cijfers uit meerdere landen laten onbetwist zien wat er aan de hand is. Alle context die je nodig hebt om die conclusies te trekken omtrent de cijfers liggen er.
Dat is niet het RIVM dat valsspeelt of wat dan ook, dat zijn cijfers uit België, Denemarken, Israël, de VK, Duitsland en vele andere plekken.
En over het roken en vreten en op de IC komen, dat heeft wederom vrij weinig met de aanleg voor permanente schade van corona te maken maar met hoe je herstelt. Tuurlijk zijn die mensen vatbaarder en moet je die mensen ook zsm vaccineren onder de kwetsbare groepen, zoals we al deden.
Maar zoals gezegd, gezonde mensen ontsnappen daarmee de dans niet. Dit is een kwestie van iedereen moet zijn verantwoordelijkheid pakken. Of wil je tegen het coronavirus gaan wijzen "kijk hij daar is ongezonder pak hem maar". Dat virus werkt namelijk niet zo en daar heb je geen selectief artikeltje voor nodig, dit is algemene en geposte kennis op verscheidene mediums, na bijna 2 jaar van dit virus.
Dus je kan me afrekenen om jou aan te vallen, dat deed ik, had niet gemoeten, maar mij aanvallen om het harde onderzoek en de harde resultaten die wetenschappers hebben geplaatst is een beetje scheef denk je niet?
Je kan alles en alles tot het oneindige er bij halen over jij bent gezonder, jij hebt minder risico, anderen moeten eerder gevaccineerd worden (doen ze ook namelijk). Maar uiteindelijk kan jij als ongevaccineerde sneller dat virus krijgen en het verspreiden dan iemand die dat niet is. Dat is niet een aanval vanuit mij naar jou, dat is hoe het coronavirus werkt.
Want noem mij een manier buiten deze 3 hoe het virus weggaat en de zorg ontlast wordt.
01. Iedereen verplicht gevaccineerd en de hoge resistentie houden dmv mogelijke boosterprikken
02. Iedereen die geen vaccin heeft en een risicogroep is minder vrijheid geven zodat het virus door de verhoogde resistentie van de mensen die wel het vaccin en de boostershots hebben zich amper en uiteindelijk niet kan verspreiden
03. Niks doen en het virus zijn gang laten gaan waardoor een groot gedeelte van de mensen nog gaat sterven en permante schade oplopen. Daar gaat het virus uiteindelijk wel van weg (natuurlijke loop) maar je blijft voor die gehele tijd aan maatregelen vastzitten
RoyAPO schreef:
Verhaal
Sorry maar hier moest ik hardop om lachen, ik denk dat je jezelf even eerst een spiegel moet voorhouden maat n.a.v. wat jij hier als feiten post in de laatste maanden.