Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 08:16 

Hardtraxxer

Grim schreef:
Joey schreef:
Ik negeer dit topic meestal maar voor pagina 200 kom ik wel even langs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 09:02 

Kraak... Piep...

TheRiVer schreef:
Grim schreef:
Joey schreef:
Ik negeer dit topic meestal maar voor pagina 200 kom ik wel even langs.

Got 'em
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 09:05 

Hardtraxx Veteran

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 4484037414

Genieten dit. Vrijmetselaars en big pharma
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 10:05 

Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=454330889393042&id=100044484037414

Genieten dit. Vrijmetselaars en big pharma

Wat een lading complete teringdebielen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 10:26 

Hardtraxx Veteran

Eind december op wintersport. Oostenrijk heeft de 2G regel toegepast en daarbij zijn vaccins nog maar 270 dagen geldig. 2 mensen van onze groep (werkend in de zorg) hebben als een van de eersten een vaccinatie gehad en zijn nu dus de lul, aangezien ze in Nederland nog niet in aanmerking komen voor een derde booster. Wanbeleid!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 11:26 

Hardtraxx Veteran

https://www.linkedin.com/posts/gert-bar ... 23264-IWXx

Citaat:
Wat recente getallen op een rijtje gezet:

Er zijn 15 miljoen 12-plussers in Nederland:

- 82% daarvan (12.3 miljoen) is volledig gevaccineerd.
- 15% daarvan (2.25 miljoen) is niet gevaccineerd.

In de maand oktober 2021 zijn de volgende positieve testuitslagen gemeld bij het RIVM:

- 31.608 positieve testen (44%) bij gevaccineerden.
- 38.234 positieve testen (52%) bij ongevaccineerden.

Omgerekend naar groepsgrootte:

- 31.608 onder 12,3 miljoen = 0.26%
- 38.234 onder 2,25 miljoen = 1,7%
- De kans op een positieve test is 6,5x hoger als je ongevaccineerd bent.

Vaccineren voorkomt virustransmissie zeker niet, maar zorgt wel voor een forse demping hiervan.

Ziekenhuisopname:

Tussen 4 april en 20 augustus werden in totaal 15.222 personen met COVID opgenomen in het ziekenhuis.

- 13.395 personen (88%) waren niet gevaccineerd.
- 761 personen (5%) waren volledig gevaccineerd.

Tussen 1 september en 3 oktober werden 1369 patiënten opgenomen in het ziekenhuis (incl. IC).

- 998 personen (73%) waren niet gevaccineerd.
- 340 personen (25%) waren volledig gevaccineerd.

Tussen 1 september en 3 oktober werden 282 patiënten opgenomen op de IC:

- 235 personen (83%) waren niet gevaccineerd.
- 44 personen (16%) waren volledig gevaccineerd.

Met andere woorden: 83% van de IC-opnames tussen 1 september en 3 oktober waren afkomstig uit de 15%-groep (2,25 miljoen) die ongevaccineerd is. Dit zijn 104 IC-opnames per 1 miljoen ongevaccineerde personen.

Slechts 16% van de IC-opnames waren afkomstig uit de 82%-groep (12,3 miljoen) die wél gevaccineerd is. Dit zijn 3,5 IC-opnames per 1 miljoen gevaccineerde personen.

De kans om op de IC te belanden is dus bijna 30x hoger als je niet gevaccineerd bent. Als iedereen gevaccineerd zou zijn dan was de IC-belasting nu 80% lager.

De conclusie is simpel: laat je vaccineren als je dat nog niet gedaan hebt!

https://lnkd.in/dwUrqtSY

https://lnkd.in/dQ8dRXDe

Wel mooi om de cijfers op een rijtje te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 12:02 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:
https://www.linkedin.com/posts/gert-barnhoorn-58b7a480_83-procent-van-ic-pati%C3%ABnten-is-ongevaccineerd-activity-6864086104170123264-IWXx

Citaat:
Wat recente getallen op een rijtje gezet:

In de maand oktober 2021 zijn de volgende positieve testuitslagen gemeld bij het RIVM:

Vaccineren voorkomt virustransmissie zeker niet, maar zorgt wel voor een forse demping hiervan.

Ziekenhuisopname:

Tussen 4 april en 20 augustus werden in totaal 15.222 personen met COVID opgenomen in het ziekenhuis.

Tussen 1 september en 3 oktober werden 1369 patiënten opgenomen in het ziekenhuis (incl. IC).

Met andere woorden: 83% van de IC-opnames tussen 1 september en 3 oktober waren afkomstig uit de 15%-groep (2,25 miljoen) die ongevaccineerd is. Dit zijn 104 IC-opnames per 1 miljoen ongevaccineerde personen.

Slechts 16% van de IC-opnames waren afkomstig uit de 82%-groep (12,3 miljoen) die wél gevaccineerd is. Dit zijn 3,5 IC-opnames per 1 miljoen gevaccineerde personen.

De kans om op de IC te belanden is dus bijna 30x hoger als je niet gevaccineerd bent. Als iedereen gevaccineerd zou zijn dan was de IC-belasting nu 80% lager.

https://lnkd.in/dwUrqtSY

https://lnkd.in/dQ8dRXDe

Wel mooi om de cijfers op een rijtje te zien.

Om aan te vullen, van 1 t/m 31 oktober werden 346 patiënten opgenomen op de IC:

- 241 personen (70%) waren niet of niet volledig gevaccineerd.
- 105 personen (30%) waren volledig gevaccineerd.
Bron: RIVM
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 12:14 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf me verbazen over hoe er onder die post nog altijd mensen zijn die het "goochelen met cijfers" noemen, of proberen dit te ontkrachten door middel van het argument "ja maar ongevaccineerden moeten vaker testen". Dat is toch helemaal de essentie niet van de cijfers, het gaat er hier om dat een vaccinatie gewoon overduidelijk werkt tegen ziekenhuisopname of IC-opname.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 12:15 

Hardtraxx Veteran

Kevv1990 schreef:
- 105 personen (30%) waren volledig gevaccineerd.

Ben te lui om het zelf te zoeken, maar ben wel benieuwd naar onderliggende info van deze groep.
Leeftijd, (eventueel) onderliggend lijden et cetera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 12:20 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Dat is toch helemaal de essentie niet van de cijfers, het gaat er hier om dat een vaccinatie gewoon overduidelijk werkt tegen ziekenhuisopname of IC-opname.

Zou het dan niet nog overtuigender zijn als die data gewoon beschikbaar komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 12:27 

Kraak... Piep...

zeke schreef:
Citaat:
Dat is toch helemaal de essentie niet van de cijfers, het gaat er hier om dat een vaccinatie gewoon overduidelijk werkt tegen ziekenhuisopname of IC-opname.

Je bedoelt de data die hier nog geen 3 berichten boven je is gepost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 12:42 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
zeke schreef:
Citaat:

Je bedoelt de data die hier nog geen 3 berichten boven je is gepost?

Ja, waarom moeten we zo'n duidelijke uitwerking van de data terugvinden op de linkedin pagina van een willekeurige storingsmedewerker en staat het niet gewoon breed beschikbaar op de voorpagina van alle nieuwssites.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 12:59 

Hardtraxx Veteran

Je bedoelt zoals we al talloze berichten hebben gezien in de media hoe de meeste mensen op IC ongevaccineerd zijn? Moet het dan iedere week bijgehouden worden? Tot het punt dat vaccins minder goed werken en de wappies kunnen roepen ''ZIE JE WEL!!!''? Werking van vaccin is allang bekend. We hebben officiele data van phase 3 study van Pfizer en hebben real life data uit Israel (en eigenlijk alle andere landen die ziekenhuis cijfers geven). Dat dit überhaupt punt van discussie is, komt puur door zieke mensen als FvD.

Vaccins worden bij ouderen na een tijdje (~6maand) af, dus dan boosters geven. Is er echt meer discussie dan dat nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:10 

Hardtraxxer

[quote="patrickjeb"]https://www.linkedin.com/posts/gert-barnhoorn-58b7a480_83-procent-van-ic-pati%C3%ABnten-is-ongevaccineerd-activity-6864086104170123264-IWXx

[quote]Wat recente getallen op een rijtje gezet:

Ziekenhuisopname:

Conclusie, nee dank je!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:14 

Hardtraxx Veteran

Pantermaat, mag ik vragen waarom niet? Alleen nee dankjewel zeggen is niet echt een rede natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:23 

Hardtraxx Veteran

Is een bepaalde bubbel/zienswijze waar ze in zitten.
Rick ter Maat, Pan ter Maat. Demografisch bepaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:28 

Kraak... Piep...

Er is geen goede reden behalve persoonlijke medische. Verder varieert het gewoon van dwarszitten en anti-alles zijn, egoïsme of onwetendheid omtrent schade van het virus en de besmettingskans (ik ben gezond wat maakt het uit) tot aan niet gedwongen willen worden en wantrouwig zijn gezien beleid. Die laatsten snap ik dan wel iets meer.

Maar gezien de bewijzen die de laatste maanden zijn verzameld kun je een enorm goed beeld vormen over beleid en wanbeleid en hoe het vaccin werkt en gaat werken. De effectiviteit van dit vaccin neemt af, het nieuwe vaccin is veel effectiever dan de vorige. Echter zien we ook in de data, zolang mensen weigeren iets te doen aan de beperking van de verspreiding (van mondkapjes tot de coronapillen tot aan het vaccin en testen voor toegang) dan blijft dit virus gewoon hier en zijn we gewoon aan het dweilen met de kraan open.

Daarom heb je imo twee opties. Of je verplicht vaccins/pillen, of je beperkt de kans dat ongevaccineerden de zorg overbelasten of het virus grond geven om te blijven bestaan/muteren (mensen die het vaccin niet kunnen nemen vallen er buiten).

Het is of vrije keuze qua vaccin, of vrije keuze qua doen en laten, of permanent aan maatregelen en boostershots vast zitten. Er zijn geen andere opties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:30 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Pantermaat, mag ik vragen waarom niet? Alleen nee dankjewel zeggen is niet echt een rede natuurlijk.

Zeker mag dat, heb het een paar pagina's terug al beetje uitgelegd. Ik vind het ontzettend goed dat er vaccins zijn en dat mensen die dat willen of nodig achten dit dan ook nemen. Ik ben bijvoorbeeld ontzettend blij dat mijn ouders en nog wat kennissen zijn gevaccineerd. Ik geloof ik helemaal niet in rare wappie verhalen dat vaccins slecht zijn etc. De QR code heb ik wel wat mijn bedenkingen over en vind ik echt te ver gaan.

Echter voor mij zelf vind ik een vaccinatie niet nodig, ik zorg heel goed voor mijn lichaam, 6 dagen in de week sporten etc. Ik zorg voor mijn lichaam dat dit gezond blijft. Ik ben van mening dat ik corona kan handelen en niet in een ziekenhuis terecht kom. En ja, er zijn natuurlijk uitzonderingen dat ook gezonden en fitten personen op IC s terecht komen. Een besmetting van corona zou mij beter beschermen dan dat een vaccin doet, ik ga dus op de toer van de natuurlijke wijzen. Geef mij vaccin maar aan iemand in de armen landen die het wel nodig hebben.

3 weken geleden wil het zo zijn dat ik besmet ben geraakt op wish outdoor. 3 dagen met koorts en flink hoofdpijn op bed gelegen, daarna ging het al snel beter, wel een weekje nog wat slap geweest en mijn reuk weg. Eigenlijk een goed griepje te pakken dus. Inmiddels weer helemaal de oude. Voor mij zelf de bevestiging dat ik een juiste overweging heb gemaakt. Een vriend van mij (fitte sportman) neemt het vaccin en ligt vervolgens 2 dagen met 40g koorts op zijn nest door het vaccin, en nee, dat zal ook wel een uitzondering wezen.

Wanneer een vaccin zou zorgen dat ik het niet kan overdragen en zorgt dat ik niet besmet zou raken, dan was ik meteen om een prik geweest. Maar helaas als gevaccineerd bent is het nog steeds overdraagbaar, ja het zo minder overdraagbaar zijn. Met een vaccin kan je nog steeds ziek worden, ja je word minder ziek.

Dat is mijn argument waarom ik geen vaccin hoef. Alleen jammer dat dit niet geaccepteerd word in de maatschappij van tegenwoordig. je word meteen bestempeld als een wappie of het is de pandemie van de ongevaccineerde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:34 

Hardtraxx Veteran

Het 200 pagina's jubileum feest was nog eerder afgeschaft dan Qlimax... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:36 

Hardtraxxer

1
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:38 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Er is geen goede reden behalve persoonlijke medische. Verder varieert het gewoon van dwarszitten en anti-alles zijn, egoïsme of onwetendheid omtrent schade van het virus en de besmettingskans (ik ben gezond wat maakt het uit) tot aan niet gedwongen willen worden en wantrouwig zijn gezien beleid. Die laatste snap ik dan wel iets meer.

De keuze moet blijven, maar de keuze objectief en eerlijk rationaliseren gebeurt amper.

Dit bedoel ik precies, domme opmerkingen als deze. Maar helaas, dat is de maatschappij tegenwoordig, je eigen mening bij mensen door de strot drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 13:45 

Kraak... Piep...

Pantermaat schreef:
Broken Balance schreef:
Er is geen goede reden behalve persoonlijke medische. Verder varieert het gewoon van dwarszitten en anti-alles zijn, egoïsme of onwetendheid omtrent schade van het virus en de besmettingskans (ik ben gezond wat maakt het uit) tot aan niet gedwongen willen worden en wantrouwig zijn gezien beleid. Die laatste snap ik dan wel iets meer.

De keuze moet blijven, maar de keuze objectief en eerlijk rationaliseren gebeurt amper.

Dit bedoel ik precies, domme opmerkingen als deze. Maar helaas, dat is de maatschappij tegenwoordig, je eigen mening bij mensen door de strot drukken.

Of je beseft je dat het argument "ik ben gezond en jong" niet opgaat. Hoe erg je wordt aangetast (lees aangetast, niet herstelt) is genetisch bepaald. Een jonger persoon zal sneller genezen maar alle leeftijden hebben kans op blijvende longschade, geurverlies, reukverlies of andere dingen die nog niet zijn opgedoken. Dat jij het niet hebt, betekent niet dat het niet kan. Ik heb bijvoorbeeld nog steeds schade aan mijn longen als gevolg van het virus.

In een onderzoek is laatst ook al geconstateerd dat het reuk en smaakverlies het direct aantasten van je zintuigen is. In normale medische termen zou dit de kans op alzheimer bij mensen enorm vergroten op jongere leeftijden. Dit wordt op het moment verder onderzocht maar de medische theorie klopt. De langetermijneffecten van een vaccin zijn bekend, je werkt immers met bekende stoffen. Die van Corona, Longcovid en de zwaardere varianten van Corona niet, maar de vooruitzichten lijken wel een stuk bleker gezien de schade die het kan aanrichten direct of indirect door gevoeligheid van andere dodelijke ziektes.

Daarnaast, ja, je kan het virus overdragen als gevaccineerde. Echter is dit percentage aanzienlijk lager dan als je dit niet bent. Daarnaast is de effectiviteit van het virus dat wordt overgedragen een stuk lager als een persoon of beide personen gevaccineerd zijn. Hoe meer antistoffen een mens heeft, hoe sneller het virus afsterft, hoe minder antistoffen, hoe sneller het doorgegeven wordt in heftigere vorm.

Helemaal met het 3e vaccin is de kans zo goed als nihil.

Dus je kan de opmerking misschien dom vinden, maar de redenering blijft egoïstisch. Want dit virus bestrijd je met het zo veel mogelijk indammen en de minste kans te geven. Je bent misschien niet uitgesloten voor besmetting, je bent misschien verantwoordelijk bezig en voorzicht met testen voor toegang e.d. Maar het percentage van besmetting en schadelijkheid ligt aanzienlijk lager als je gevaccineerd bent, waardoor je sneller van deze situatie en maatregelen af bent.

Iedereen die een vaccin heeft helpt daar aan mee, en jij geeft als ongevaccineerde gewoon het virus procentueel en statistisch gezien meer kans. Zo werkt een virus, die geeft geen reet om hoe jij er over denkt, dat ding kijkt alleen naar hoe en of het zich kan verspreiden.

Het klinkt misschien bot, maar de realiteit is hard. Dit is ook niet een persoonlijke vendetta tegen jou, maar gewoon wat de cijfers aantonen omtrent een gevaccineerd tegen een ongevaccineerd persoon. Is dat het scheiden van twee groepen, ja, maar zo werkt een virus nou eenmaal.

De statistieken en feiten omtrent het virus en het vaccin spreken dit soort redeneringen gewoon haaks tegen. Je kan ze wel gebruiken, iedereen mag zijn mening hebben. Maar een mening is niet per sé feitelijk juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 14:01 

Donateur

De ernst van het virus is het probleem ook niet. Maar jullie vertikken het om verder te kijken dan je neus lang is. En maar meteen in het hokje wappie duwen als ze tegen het regeringsbeleid ingaan. Ja dan ga je een goede dialoog krijgen :thumbup: Maar ga vooral zo door met wegkijken en zeiken over hoe dodelijk het wel of niet is. Het is MIJN lichaam en dus MIJN keuze. En in een normale samenleving ga je daarvoor NIET mensen uitsluiten. Overigens zijn de besmettingen veel hoger dan vorig jaar ZONDER VACCINS. En de oversterfte van 2021 (2020 had je geen oversterfte, allemaal cijfers van het RIVM), daar heb ik ook nog geen verklaring voor gehoord. Bijna geen corona gevallen (ja die komen er nu ook weer bij) maar toch een paar honderd per week extra aan doden. Allemaal gewacht met doodgaan tot de vaccinatiecampagne begonnen was? :lol: Maar goed, kijk weer lekker weg. We zullen aan het einde van de winter zien hoe het er voor staat. En de pipo's die zo blij zijn met die corona 'pil', gemaakt door dezelfde mensen als de vaccins, er waren al lang zat alternatieven, duizenden artsen wereldwijd hebben dat al aangegeven maar die werden verboden. Je huisarts was opeens een wappie als die je werkende medicatie wou voorschrijven. Inb4 paarden ontwormer, het heeft gewoon de nobelprijs gewonnen in 2015 (weliswaar voor een ander doeleinde, en nee dat was niet paarden ontwormen) maar de reden dat het verboden was is omdat het niet 'veilig' zou zijn. Maar die gen therapie van hun die ze binnen een jaar eruit geknald hebben (geloof ik overigens geen barst van) die zijn wel veilig. Zo veilig dat ze zelfs de dierproeven geskipt hebben (want die gingen allemaal dood, in de Amerikaanse senaat behandeld).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 14:09 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Pantermaat schreef:
Broken Balance schreef:

Of je beseft je dat het argument "ik ben gezond en jong" niet opgaat. Hoe erg je wordt aangetast (lees aangetast, niet herstelt) is genetisch bepaald. Een jonger persoon zal sneller genezen maar alle leeftijden hebben kans op blijvende longschade, geurverlies, reukverlies of andere dingen die nog niet zijn opgedoken. Dat jij het niet hebt, betekent niet dat het niet kan. Ik heb bijvoorbeeld nog steeds schade aan mijn longen als gevolg van het virus.

In een onderzoek is laatst ook al geconstateerd dat het reuk en smaakverlies het direct aantasten van je zintuigen is. In normale medische termen zou dit de kans op alzheimer bij mensen enorm vergroten op jongere leeftijden. Dit wordt op het moment verder onderzocht maar de medische theorie klopt. De langetermijneffecten van een vaccin zijn bekend, je werkt immers met bekende stoffen. Die van Corona, Longcovid en de zwaardere varianten van Corona niet, maar de vooruitzichten lijken wel een stuk bleker gezien de schade die het kan aanrichten direct of indirect door gevoeligheid van andere dodelijke ziektes.

Daarnaast, ja, je kan het virus overdragen als gevaccineerde. Echter is dit percentage aanzienlijk lager dan als je dit niet bent. Daarnaast is de effectiviteit van het virus dat wordt overgedragen een stuk lager als een persoon of beide personen gevaccineerd zijn. Hoe meer antistoffen een mens heeft, hoe sneller het virus afsterft, hoe minder antistoffen, hoe sneller het doorgegeven wordt in heftigere vorm.

Helemaal met het 3e vaccin is de kans zo goed als nihil.

Dus je kan de opmerking misschien dom vinden, maar de redenering blijft egoïstisch. Want dit virus bestrijd je met het zo veel mogelijk indammen en de minste kans te geven. Je bent misschien niet uitgesloten voor besmetting, je bent misschien verantwoordelijk bezig en voorzicht met testen voor toegang e.d. Maar het percentage van besmetting en schadelijkheid ligt aanzienlijk lager als je gevaccineerd bent, waardoor je sneller van deze situatie en maatregelen af bent.

Iedereen die een vaccin heeft helpt daar aan mee, en jij geeft als ongevaccineerde gewoon het virus procentueel en statistisch gezien meer kans. Zo werkt een virus, die geeft geen reet om hoe jij er over denkt, dat ding kijkt alleen naar hoe en of het zich kan verspreiden.

Het klinkt misschien bot, maar de realiteit is hard. Dit is ook niet een persoonlijke vendetta tegen jou, maar gewoon wat de cijfers aantonen omtrent een gevaccineerd tegen een ongevaccineerd persoon. Is dat het scheiden van twee groepen, ja, maar zo werkt een virus nou eenmaal.

De statistieken en feiten omtrent het virus en het vaccin spreken dit soort redeneringen gewoon haaks tegen. Je kan ze wel gebruiken, iedereen mag zijn mening hebben. Maar een mening is niet per sé feitelijk juist.

Wat een hoop onzin praat jij, in het onderstaande de argumenten die jij noemt staat nou net geen 1 reden bij waarom ik niet het vaccin neem. Je roept maar wat man.
Je bent meteen een egoïst, onwetend, dwarszitten en anti alles, wat een droevige redenatie is dat dan, wie is dan de wappie.

Je bent ook een egoïst, dwarszitten en anti alles als je niet voor je lichaam zorgt, dus mensen die zich kapot paffen of zich lekker rond vreten, want dat is namelijk ook een heel groot aantal die op de IC s terecht komen.

Ik word ontzetten moe van persoontjes als jij. Je haalt onderzoeken er bij voor je onderbouwing, maar er zijn ook zat onderzoeken over het vaccin etc. het is maar net wat je wil vinden.
Maar blijf jij lekker je redenering houden en ik ben egoïstisch. Ben blij dat jij het weet hoe het virus werkt, hoe we dit moeten bestrijden en hoe het leven in elkaar zit. Je begrijpt haast niet dat iemand zo wijs is als jou hier nog zoveel tijd kan besteden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2021 14:11 

Hardtraxxer

frankhardenberg schreef:
De ernst van het virus is het probleem ook niet. Maar jullie vertikken het om verder te kijken dan je neus lang is. En maar meteen in het hokje wappie duwen als ze tegen het regeringsbeleid ingaan. Ja dan ga je een goede dialoog krijgen :thumbup: Maar ga vooral zo door met wegkijken en zeiken over hoe dodelijk het wel of niet is. Het is MIJN lichaam en dus MIJN keuze. En in een normale samenleving ga je daarvoor NIET mensen uitsluiten. Overigens zijn de besmettingen veel hoger dan vorig jaar ZONDER VACCINS. En de oversterfte van 2021 (2020 had je geen oversterfte, allemaal cijfers van het RIVM), daar heb ik ook nog geen verklaring voor gehoord. Bijna geen corona gevallen (ja die komen er nu ook weer bij) maar toch een paar honderd per week extra aan doden. Allemaal gewacht met doodgaan tot de vaccinatiecampagne begonnen was? :lol: Maar goed, kijk weer lekker weg. We zullen aan het einde van de winter zien hoe het er voor staat. En de pipo's die zo blij zijn met die corona 'pil', gemaakt door dezelfde mensen als de vaccins, er waren al lang zat alternatieven, duizenden artsen wereldwijd hebben dat al aangegeven maar die werden verboden. Je huisarts was opeens een wappie als die je werkende medicatie wou voorschrijven. Inb4 paarden ontwormer, het heeft gewoon de nobelprijs gewonnen in 2015 (weliswaar voor een ander doeleinde, en nee dat was niet paarden ontwormen) maar de reden dat het verboden was is omdat het niet 'veilig' zou zijn. Maar die gen therapie van hun die ze binnen een jaar eruit geknald hebben (geloof ik overigens geen barst van) die zijn wel veilig. Zo veilig dat ze zelfs de dierproeven geskipt hebben (want die gingen allemaal dood, in de Amerikaanse senaat behandeld).

pfff heb je weer zn wappie zeg :P :lol:
Vorige  1 ... 198, 199, 200, 201, 202, 203, 204 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic