Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hardcore wappies hebben echt een volledige meltdown op social media. Bijzonder hoe het lijkt alsof ze het jammer vinden dat we niet meer in lockdown en maatregelen leven.


Ik wil meegenieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2022 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Scotty018 schreef:
Ik heb een aantal ‘wappies’ in mijn omgeving die erop attenderen dat aankomende mei, 194 landen gaan stemmen over een wereldwijde vaccinatieplicht voor reizen naar het buitenland als De WHO dit verplicht. Dus de eerste stap naar wereldwijde controle. >.<
Is dit nieuws al ontkracht want krijg er weinig over gevonden.


Ik heb altijd geleerd dat als je iets beweert je het zelf moet bewijzen, niet de ander. Dus laat vooral hun komen met het bewijs in plaats van dat je zelf moet gaan zoeken in de krochten van het web


Betreft dus dit blijkbaar:

https://ec.europa.eu/info/law/better-re ... ulation_en
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2022 09:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Hardcore wappies hebben echt een volledige meltdown op social media. Bijzonder hoe het lijkt alsof ze het jammer vinden dat we niet meer in lockdown en maatregelen leven.

Snap ik wel, wat moeten ze nu met hun leven?

Wat zal die Corona demostrant tegenwoordig doen uit Rotterdam die toen het ziekenhuis in gemept werd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2022 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wappie Alex Soze mept anders lekker door...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2022 16:07 
 
Hardtraxxer

Scotty018 schreef:
ErikZ schreef:
Scotty018 schreef:
Ik heb een aantal ‘wappies’ in mijn omgeving die erop attenderen dat aankomende mei, 194 landen gaan stemmen over een wereldwijde vaccinatieplicht voor reizen naar het buitenland als De WHO dit verplicht. Dus de eerste stap naar wereldwijde controle. >.<
Is dit nieuws al ontkracht want krijg er weinig over gevonden.


Ik heb altijd geleerd dat als je iets beweert je het zelf moet bewijzen, niet de ander. Dus laat vooral hun komen met het bewijs in plaats van dat je zelf moet gaan zoeken in de krochten van het web


Betreft dus dit blijkbaar:

https://ec.europa.eu/info/law/better-re ... ulation_en

Slechte zaak dat dit verlengd wordt, en Al zeker helemaal voor mannelijke tieners en adolescenten tot 18 jaar. Zij lopen meer risico van het vaccin dan van Corona. Voor 18+ kan ik er enigszins mee leven, ook al ben ik het er niet mee eens. Maar voor mensen onder de 18 jaar is dit beleid ronduit schadelijk en de EMA biedt ook een grond voor dit beleid door de goedkeuring van de booster voor adolescenten, welke goedkeuring er nooit had mogen komen imo

A total of 253 CAEs (stratified cardiac adverse events) were identified. Rates per million following dose 2 among males were 162.2 (ages 12-15) and 93.0 (ages 16-17); among females, rates were 13.0 and 12.5 per million, respectively. For boys 12-15 without medical comorbidities receiving their second mRNA vaccination dose, the rate of CAE is 2.6 to 4.3 times higher than their 120-day COVID-19 hospitalization risk even at times of peak incidence such as during the delta wave (7-day hospitalizations 2.1/100k population). For boys 16-17 without medical comorbidities, the rate of CAE is 1.5 to 2.5 times higher at times of high weekly COVID-19 hospitalization.

https://www.medrxiv.org/content/10.1101 ... 21262866v2
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaa we mogen weer beginnen met maatregelen, het apepokkenvirus is nu ook in Nederland
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar vanmiddag zeiden ze nog:

Citaat:
Het RIVM en viroloog Marion Koopmans zeggen tegen NU.nl van niet. Tot nu toe gaat het om tientallen bevestigde gevallen op een bevolking van tientallen miljoenen, en er is (nog) geen enkele bevestigde patiënt in Nederland.

Dat laatste stuk :lol:
Niks geleerd van begin 2020
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2022 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ja maar vanmiddag zeiden ze nog:

Citaat:
Het RIVM en viroloog Marion Koopmans zeggen tegen NU.nl van niet. Tot nu toe gaat het om tientallen bevestigde gevallen op een bevolking van tientallen miljoenen, en er is (nog) geen enkele bevestigde patiënt in Nederland.

Dat laatste stuk :lol:
Niks geleerd van begin 2020


Apart stukje, ik las vanmiddag nog dat Jaapie benadrukte dat het sowieso in NL is als het in België en VK is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2022 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sodemieter op met dit topic

Heel me zaterdag weer verpest
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2022 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
sodemieter op met dit topic

Heel me zaterdag weer verpest

Dat doe je toch echt jezelf aan
Vorige  1 ... 257, 258, 259, 260, 261
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic