hahaha je weet toch wel hoeveel berichten er op een pagina staan voordat er een nieuwe komt, pagina 200 komt nog niet!!
Edit: kut
fa2
Edit: kut
fa2
Mod edit:wrote: Gelukkig heb ik volgende week stage, zowat full time, dus dan stuk minder tijd om in dit topic actief te zijn. Misschien maar beter
wrote:Hou het netjes, gezellig en wees respectvol. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal dan ook resulteren in een waarschuwing of zelfs direct een ban.
wrote:* neemt plek in op jubileum pagina *
wrote:Ik negeer dit topic meestal maar voor pagina 200 kom ik wel even langs.
De pagina stijging van het corona topic op Hardtraxx zet door, servers kunnen het niet meer aan
Nieuw record van 200 pagina's in het corona topic op Hardtraxx, dit aantal is nog niet eerder zo hoog geweest
Weer een toename van posts in het corona topic op Hardtraxx, strengere maatregelen verwacht
Volgens Diederik Gommers meer bans op Hardtraxx uitdelen enige oplossing om uit deze crisis te komen
Gefeliciteerd met de 200De Jonge sluit niet uit dat alleen gevaccineerden in de toekomst nog kunnen inloggen op Hardtraxx
Verwarde getinte man opgepakt wegens uitlokken en oproerkraaien bij Hardtraxx BinnenHoff
Politie heeft nu beelden vrijgegeven...wrote:Je mist er nog eentje, wellicht de meest interessante:
Verwarde getinte man opgepakt wegens uitlokken en oproerkraaien bij Hardtraxx BinnenHoff

wrote:Ik negeer dit topic meestal maar voor pagina 200 kom ik wel even langs.
View on YouTubewrote:Eerste en gelijk de laatste keer dat ik in dit topic kijk/reageer!