RoyAPO schreef:
Same naar de rest. Dat is wel eens anders geweest. Ik heb geen idee hoe dit in het verleden is geweest bij mij want ik heb zelf niet altijd door op wat voor een manier ik nou discussieer. Discussiëren over zaken die richting mijn vakgebied neigen, gaat me iedergeval wel gemakkelijker af dan discussiëren over bijvoorbeeld politieke zaken die over andere onderwerpen gaan
Eensgelijks, vooral zo houden! Fijn dat het niet op een schreeuwerige manier kan!
Mark With A Tarrel schreef:
Khadber schreef:
Horeca lijkt me ook fijn, maar ik ben erg benieuwd of mensen zich na een paar bier aan de maatregelen kunnen houden. Bleek van de zomer ook wel eens lastig..
Dat is denk ik ook een groot deel van het hele euvel

. En natuurlijk heeft de horeca een goed punt als ze stellen dat besmettingen op hun terrasjes waarschijnlijk niet veel voor zullen komen, maar het creëert wel veel meer ruimte voor besmettingen voor en na een terras bezoek.
Ik ben overigens steeds meer verontwaardigd waarom de keuze is gemaakt om te beginnen met het vaccineren van de bejaarden. Ik denk dat je tot nu toe veel meer had bereikt als mensen van 50 - 65 nu al voor een groot deel waren gevaccineerd.
Het zijn meer contactmomenten en dat werkt niet natuurlijk..
Ik denk dat ze begonnen zijn met de bejaarden omdat ze vorige zomer totaal afgezonderd zaten en dat COVID daar echt gruwelijk huisgehouden heeft.. Ik hoop in ieder geval dat ze snel met 50-65 kunnen starten, hoe eerder die gevaccineerd zijn hoe minder mensen er in de ziekenhuizen komen en hoe beter we alles weer op kunnen starten

.