Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 261  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 16:31 

Hardtraxx Veteran

Eerst hebben we nog te maken met een flinke stijging van het aantal besmettingen, bijna 7500 :/
Als dit de komende week zo doorgaat kun je verdere versoepeling rond Pasen denk ik wel vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 16:41 

Hardtraxx Newbie

hurricane schreef:
Eerst hebben we nog te maken met een flinke stijging van het aantal besmettingen, bijna 7500 :/
Als dit de komende week zo doorgaat kun je verdere versoepeling rond Pasen denk ik wel vergeten

Ja voor de korte termijn zou ik geen versoepelingen voor het terras verwachten. Met een R van 1.14 zit je over 2 weken al zeker op 10k besmettingen per dag. De avondklok wordt wel onhoudbaar met de naderende zomertijd,
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:00 

Hardtraxx Veteran

Maar het duurt te lang! We zitten opgesloten! Alles moet open!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:03 

Het getal van aantal besmettingen zegt zo weinig als je niet weet hoeveel tests er gedaan zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:08 

Hardtraxx Newbie

Anonymous schreef:
Het getal van aantal besmettingen zegt zo weinig als je niet weet hoeveel tests er gedaan zijn

Ivm? Want je gaat er vanuit dat de testbereidheid de afgelopen week zeer sterk gestegen is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:30 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Vooral blijven doen alsof dat niks is. Balletje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:30 

Qamphuis schreef:
Anonymous schreef:

Ivm? Want je gaat er vanuit dat de testbereidheid de afgelopen week zeer sterk gestegen is?

Kijk maar naar de onderste grafiek op: https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/positief-geteste-mensen. 7500 is natuurlijk wel veel, ook met deze grafiek, maar alleen aantal positieve gevallen zegt niet heel veel.

21 februari bijvoorbeeld: 3300 positief, lijkt minder dan nu, maar is een >25% hoger percentage relatief gezien als je het vergelijkt met 17 maart
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:33 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
patrickjeb schreef:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:34 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Pedaalemre schreef:
patrickjeb schreef:

Afbeelding

Hahaha lol!!! XD@@!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:35 

Hardtraxx Addict

Anonymous schreef:
Qamphuis schreef:
Anonymous schreef:

Kijk maar naar de onderste grafiek op: https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/landelijk/positief-geteste-mensen. 7500 is natuurlijk wel veel, ook met deze grafiek, maar alleen aantal positieve gevallen zegt niet heel veel.

21 februari bijvoorbeeld: 3300 positief, lijkt minder dan nu, maar is een +25% hoger percentage relatief gezien als je het vergelijkt met 17 maart

Kijk ook hier: https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/actueel

Heb de afgelopen weken (ja ik kijk daar wekelijks naar) het aantal testen alleen maar zien stijgen en het percentage positieve testen alleen maar zien dalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 17:46 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
patrickjeb schreef:

Eens ja. Leuk zo’n cynische opmerking, maar de koek raakt wel flink op. Clown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 18:00 

Hardtraxx Elite

ah gossie jongens! Misschien wat leuke dingen gaan doen..

Vooral denken dat pat wel graag een lockdown wil etc. man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 18:01 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 18:03 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Citaat:

Ga anders nog wat topics openen, ben je goed in en vind je leuk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 18:06 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
Pedaalemre schreef:
Citaat:

Ga anders nog wat topics openen, ben je goed in en vind je leuk :thumbsup:

:yawn: :yawn: :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 18:07 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:

Vooral denken dat pat wel graag een lockdown wil etc. man man man

Pffff ja is goed man. Het is niet alsof ik geen leuke dingen te doen heb hoor, integendeel. Maar er zijn genoeg mensen die er compleet doorheen zitten en dan is zo’n opmerking maken gewoon tering triest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 18:56 

Hardtraxx Elite

En waarom precies reageer jij dan zo geagiteerd?

Ik vraag me oprecht af op welke mensen jij doelt? Ondernemers? Studenten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 19:37 

Hardtraxx Veteran

Mensen in het algemeen??? Ook als je geen student of ondernemer bent kun je depressief zijn, of dat nou door de maatregelen komt of niet. Triest dat dat nog steeds niet serieus genomen word anno 2021.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 20:25 

Hardtraxx Elite

Pedaalemre schreef:
Gewoon een legit vraag? Wat is halve depressie?

Verder, er zijn ook gewoon veel mensen die bij het kleinste dipje met het woord depressie gooien en totaal niet weten waar ze over praten. Dus vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 20:44 

Hardtraxx Veteran

Daarmee doel ik op de types die 'depressief' zijn omdat Anne-Fleur aanvoerster werd van het hockeyteam ipv hun. Neemt niet weg dat een veel te groot deel depressie ziet als iets kleins omdat ze het zelf niet kennen. Die toxic 'Stel je niet aan' shit van mensen die zelf niks meegemaakt hebben altijd, walgelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 21:31 

Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Dat is toch ook zo, zoals die wijven die 'depressief' zijn omdat Anne-Fleur aanvoerster werd van het hockeyteam ipv hun. Neemt niet weg dat een veel te groot deel depressie ziet als iets kleins omdat ze het zelf niet kennen. Die toxic 'Stel je niet aan' shit van mensen die zelf niks meegemaakt hebben altijd, walgelijk.

Ik snap jou echt voor geen meter. Enerzijds moeten we mensen met mentale problemen serieus nemen en anderzijds haal je iedereen die niet jouw maatstaaf aan depressie heeft naar beneden en stellen ze zich aan.

Ik ga je niet proberen naar beneden te halen, want daar heeft niemand wat aan, maar als ik jou was zou ik internet (En dan vooral de discussies er op) de aankomende maanden aan de kant leggen. Vanaf juli is er een grote kans dat we grotendeels ons leven kunnen hervatten zoals voor corona en in de maanden daarna zullen de maatregelen verdwijnen. Jezelf tot die tijd irriteren aan alles, klagen over alle maatregelen en alles wat het meebrengt gaat je niet helpen. Nee, ik zeg niet 'Dit is de oplossing om uit een depressie te halen', maar je haalt teveel op je nek. Neem het goeie advies van Khadber aan en probeer jezelf rustig te houden en zit het nog even uit, hoe zwaar dat ook is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2021 21:47 

Hardtraxx Elite

Mij ben je hier even kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2021 21:01 

Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
En waarom precies reageer jij dan zo geagiteerd?

Ik vraag me oprecht af op welke mensen jij doelt? Ondernemers? Studenten?

Vind signalen die GGZ afgeeft best wel serieus, dus voor veel mensen is het niet zo makkelijk helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mrt 2021 23:54 

Hardtraxx Veteran

Zo heerlijk om gewoon mensen buiten te zien hardlopen om 22:30. :loving: fuck dit systeem, challas! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2021 09:21 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Heb de afgelopen weken (ja ik kijk daar wekelijks naar) het aantal testen alleen maar zien stijgen en het percentage positieve testen alleen maar zien dalen.

Ook niet raar als complete klassen van een school naar de teststraat moeten omdat een ouder, broer of zus van 1 kind uit de klas positief is getest.

Zo hou je deze cijfers wel hoog terwijl er een half jaar geleden niemand naar kinderen omkeek

patrickjeb schreef:
Vanaf juli is er een grote kans dat we grotendeels ons leven kunnen hervatten zoals voor corona en in de maanden daarna zullen de maatregelen verdwijnen. Neem het goeie advies van Khadber aan en probeer jezelf rustig te houden en zit het nog even uit, hoe zwaar dat ook is.

Krijg hier zo de kriebels van. Dat even uitzitten houden ze ons al een jaar voor. En maatregelen verdwijnen in de maanden ernaar. Maak daar ook maar jaren van. Mochten we er ooit nog helemaal vanaf komen
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 261  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic