Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind hem niet eens zo slecht :) heeft wel wat. waarschijnlijk zit in het filmpje gewoon de standaard BPM van de plaat (148?) maar op 154 knalt hij wel lekker !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 11:29 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Tja als ik dan toch al chinees praat moet je maar google translate gebruiken. Laatste keer dat ik iets over 't anthem hier zie, iets over het bpm. Laten we het over de track in het algemeen hebben (kick/sfeer/tempo/energie/drive/weetikveel) !

BPM is toch een wezenlijk onderdeel van een plaat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
G1LL schreef:
Tja als ik dan toch al chinees praat moet je maar google translate gebruiken. Laatste keer dat ik iets over 't anthem hier zie, iets over het bpm. Laten we het over de track in het algemeen hebben (kick/sfeer/tempo/energie/drive/weetikveel) !

BPM is toch een wezenlijk onderdeel van een plaat >.<


Indd. Tempo mag wel maar bpm is uit den boze. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 13:33 
 
Hardtraxx Addict

dramatisch weer..

Anthems moet je het tegenwoordig ook echt niet meer van hebben :(
Op die van Qlimax 2011 en Rebirth 2010 na dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
dramatisch weer..

Anthems moet je het tegenwoordig ook echt niet meer van hebben :(
Op die van Qlimax 2011 en Rebirth 2010 na dan!


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
dramatisch weer..

Anthems moet je het tegenwoordig ook echt niet meer van hebben :(
Op die van Qlimax 2011 en Rebirth 2010 na dan!


Zwaanst na ni eh !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 14:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dubbelpost
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Anthems moet je het tegenwoordig ook echt niet meer van hebben :(

Dit is het anthem dus niet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:43 
 
Hardtraxxer

wel vette track ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sluit 'm wel even, sommige mensen kunnen blijkbaar ECHT niet lezen of zijn gewoon super irritant.. Lees eerst 't topic maar 's door :x

En @ Dakpan & Lyst, dat klopt :)

Edit: laten we t weer proberen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:27 
 
Hardtraxxer

Gruwelijk vette plaat :love:
Snap niet dat je dit slecht kan vinden :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 13:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dat is toch niet zo moeilijk? Het mist creativiteit, originaliteit en diversiteit. Het is niet voor niets dat Adrenalize bijna dezelfde melodie heeft gemaakt. Ik maak namelijk ook zulke melodieën (weliswaar kwalitatief iets minder, maar de melodielijn is hetzelfde) als ik echt geen inspiratie meer heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat is toch niet zo moeilijk? Het mist creativiteit, originaliteit en diversiteit. Het is niet voor niets dat Adrenalize bijna dezelfde melodie heeft gemaakt. Ik maak namelijk ook zulke melodieën (weliswaar kwalitatief iets minder, maar de melodielijn is hetzelfde) als ik echt geen inspiratie meer heb.

Als jij zulke melodieën maakte zou je allang al bij een label zitten jonge..(ook al is het minder kwalitatief) dus doe niet te arrogant.

Ik vind dit een lekker catchy nummer wat ik tot nu toe hoor, intro outro moeten we even wachten. Melodie vind ik pakkend en zomers, zit prima in elkaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Dat is toch niet zo moeilijk? Het mist creativiteit, originaliteit en diversiteit. Het is niet voor niets dat Adrenalize bijna dezelfde melodie heeft gemaakt. Ik maak namelijk ook zulke melodieën (weliswaar kwalitatief iets minder, maar de melodielijn is hetzelfde) als ik echt geen inspiratie meer heb.


hier kan ik me wel in vinden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Als jij zulke melodieën maakte zou je allang al bij een label zitten jonge..(ook al is het minder kwalitatief) dus doe niet te arrogant.

Luister die melodie nog eens. Dat kan elke gek maken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:12 
 
Hardtraxx Addict

Laat me niet lachen stelletje betweters :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Laat me niet lachen stelletje betweters :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
AFCA schreef:
Als jij zulke melodieën maakte zou je allang al bij een label zitten jonge..(ook al is het minder kwalitatief) dus doe niet te arrogant.

Luister die melodie nog eens. Dat kan elke gek maken :lol:


Namaken misschien, bedenken is iets heel anders ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:21 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hebben jullie uberhaupt ooit zelf een melodie gemaakt?
Dit is een van de eerste dingen die je probeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:26 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Hebben jullie uberhaupt ooit zelf een melodie gemaakt?
Dit is een van de eerste dingen die je probeert.

:huh:
In mijn mooiste dromen verzin ik nog niet zo'n melodie, hoe goed of niet hij nou is. En het ontbreekt mij heus niet aan creativiteit. Integendeel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:27 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dat is toch niet zo moeilijk? Het mist creativiteit, originaliteit en diversiteit. Het is niet voor niets dat Adrenalize bijna dezelfde melodie heeft gemaakt. Ik maak namelijk ook zulke melodieën (weliswaar kwalitatief iets minder, maar de melodielijn is hetzelfde) als ik echt geen inspiratie meer heb.



:clap:

en bijna elke bekende tune is gemaakt met een simpele melodie.

en anders luister je hem op 150 bpm en het klinkt al veel beter

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kwisniks schreef:
Lyst schreef:
Hebben jullie uberhaupt ooit zelf een melodie gemaakt?
Dit is een van de eerste dingen die je probeert.

:huh:
In mijn mooiste dromen verzin ik nog niet zo'n melodie, hoe goed of niet hij nou is. En het ontbreekt mij heus niet aan creativiteit. Integendeel.

Ja of nee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:34 
 
Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Kwisniks schreef:
Lyst schreef:
Hebben jullie uberhaupt ooit zelf een melodie gemaakt?
Dit is een van de eerste dingen die je probeert.

:huh:
In mijn mooiste dromen verzin ik nog niet zo'n melodie, hoe goed of niet hij nou is. En het ontbreekt mij heus niet aan creativiteit. Integendeel.

Ja of nee?

Nee. Ontneemt mij dit van mijn recht tot spreken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nee, maar dan weet je ook niet wanneer iemand wel produceert dit soort melodietjes vaak als eerste probeert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2012 19:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Als jij zulke melodieën maakte zou je allang al bij een label zitten jonge..(ook al is het minder kwalitatief) dus doe niet te arrogant.!

Ja tuurlijk :')
Mijn melodieën zijn over het algemeen ook sterker dan deze(al zeg ik het zelf), maar ik zit toch ook niet bij een groot label?
De melodie zegt niks over het productietechnische niveau van een track, lijkt me toch vrij logisch.
Een plaat kan een dijk van een melodie hebben, maar als de sounds verschrikkelijk slecht zijn, kan het (bijna) onmogelijk een release worden.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks