Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Ja nu ga je dus meer waarderen wat je toen had als je kijkt naar de producties van nu ;)

Eerder een generatiekloof. Denk dat menig persoon die toen gereageerd heeft dit echt niet ineens een goede track is gaan vinden, puur omdat het (volgens jou) vergeleken met de producties van nu een stuk vetter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Kiloknaller schreef:
Ja nu ga je dus meer waarderen wat je toen had als je kijkt naar de producties van nu ;)

Eerder een generatiekloof. Denk dat menig persoon die toen gereageerd heeft dit echt niet ineens een goede track is gaan vinden, puur omdat het (volgens jou) vergeleken met de producties van nu een stuk vetter is.


Toen lekker, nu nog steeds. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 18:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Toen lekker, nu nog steeds. :thumbup:

Inderdaad!
Meph0 schreef:
Dertien in een dozijn of niet, ik vind het wel een lekker nummer. Niet zo'n dom meezingnummer, maar gewoon een met lekkere synths. Die lange halen van hoge sounds zijn zo lekker een meeslepend. En inderdaadn een simpel nummer, maar gecombineerd met die zweefsynth en het iets lagere tempo, makes me a happy panda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaaa!!!!! :thumbsup: :clap:
Heerlijke melodie, echt super dat hier toch nog wat mee gaat gebeuren.
Zoals al eerder gezegd, ontzettend jammer van de DV8 vocals, maar dit neem ik maar voor lief.
Hopen dat deze op het album van Wildstylez gaat komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 10:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit echt geluisterd, maar klinkt wel leuk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2015 16:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WAAT :D
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks