Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 13:05 
 
Hardtraxx Veteran

Wildstylez kan beter deze track afmaken ipv Lights Go Out en dan soort kaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 15:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb een keer gelezen op twitter dat hij hem zou afmaken als hij tijd had :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 22:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dood- en doodzonde dat deze plaat is blijven liggen... Risico is dat als hij hem nu afmaakt, dat hij er dan een andere twist aan geeft (hij is ook een jaar verder ondertussen), waardoor hij niet meer klinkt zoals iedereen hem zich voorstelt en de plaat vervolgens alsnog wordt afgebrand...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:22 
 
Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Wildstylez kan beter deze track afmaken ipv Lights Go Out en dan soort kaas...


Waarom? Dit is toch ook geen kloten aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meph0 schreef:
Dood- en doodzonde dat deze plaat is blijven liggen... Risico is dat als hij hem nu afmaakt, dat hij er dan een andere twist aan geeft (hij is ook een jaar verder ondertussen), waardoor hij niet meer klinkt zoals iedereen hem zich voorstelt en de plaat vervolgens alsnog wordt afgebrand...

Dit dus. Denk maar aan Extraordinary Happiness..
Klonk ook heel anders toen hij uiteindelijk afgemaakt was en werd uitgebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 08:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als dit de 'Decibel sfeer' oproept, dan hoef ik in ieder geval niet naar Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 08:51 
 
Hardtraxx Addict

Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

onder de trailer van '13 zit nieuwe plaat, doet me nog niet veel maar hier staat ie
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2013 17:58 
 
Hardtraxx Veteran

youri2097 schreef:
onder de trailer van '13 zit nieuwe plaat, doet me nog niet veel maar hier staat ie
[youtube]-[/youtube]

Ja dat hoort vooral hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:06 
 
Hardtraxxer

Wildstylez? Zany? pls? :$ doet er iemand mee met een social media spam voor deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2013 19:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Wildstylez? Zany? pls? :$ doet er iemand mee met een social media spam voor deze track?


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aangezien HS helemaal aan het veranderen is is er misschien hoop voor deze track?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2015 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Aangezien HS helemaal aan het veranderen is is er misschien hoop voor deze track?


Ik denk dat Wildstylez zelf al vergeten is dat hij deze track nog ergens op zijn computer heeft staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouuu het grote wachten wordt beloond :slow: :yay:

Wildy draaide de track dit weekend in Spanje, met vocals!
Het heeft dan even geduurd maar hij komt dan toch ein-de-lijk! :yay:

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice. Had wel zonder DV8 gekund. :)

Iets van Zany & Wildstylez Ft. DV8 - Ready To Go dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:13 
 

nou eindelijk hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Had wel zonder DV8 gekund. :)

Mee eens maar beter iets dan niets :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaasstaaf schreef:
Nice. Had wel zonder DV8 gekund. :)


dit dus, vocalen zijn hier totaal overbodig. Maar wel mega nice dat hij er eindelijk gaat komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie de dv8 toevoeging niet echt, maar goed. Heerlijke track nog steeds (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 20:41 
 

DV8 vocals inderdaad niet nodig! Vind het er niet bij passen. Verder wel een fijne track :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 21:02 
 
Hardtraxxer

nooit gedacht dat hier nog iets mee gedaan werd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2015 22:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ironisch dat men toentertijd vrij negatief was over deze track, gezien de eerste posts van dit topic. Hedendaags zou dit dan weer worden gezien als een parel, omdat je dit soort tracks vrijwel niet meer hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 10:26 
 

iRon schreef:
Ironisch dat men toentertijd vrij negatief was over deze track, gezien de eerste posts van dit topic. Hedendaags zou dit dan weer worden gezien als een parel, omdat je dit soort tracks vrijwel niet meer hoort.


Ja nu ga je dus meer waarderen wat je toen had als je kijkt naar de producties van nu ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 12:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik kan tegenwoordig ook enorm genieten van bijv Down With The Hardstyle :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2015 14:02 
 
Hardtraxxer

Heerlijk nummer :loving: iedergeval heel veel beter dan dit jaars defqon anthem of intents anthem dat zeker.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks