Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Artiest: Wildstylez & Zany

Track(s): TBA

Sample/video:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:21 
 

Niks bijzonders, wat jammer zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:22 
 

Kkrijg wel zin in Decibel door dit filmpje, dit is dus al niet het anthem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:23 
 

Is dit nu Wildstylez zn 145 bpm shit? Krik dat toch maar terug op dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima track! Past naar mijn mening hartstikke goed bij Decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:28 
 

Lyst schreef:
Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.

Ik begin steeds meer het met jou eens te worden, wtf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lyst schreef:
Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.

Ik begin steeds meer het met jou eens te worden, wtf xd


Hahahah :lol: Inderdaad xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robinD schreef:
Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....


Dat wel, verder vind ik het opzich wel passen bij decibel, kan er wel naar luisteren. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:33 
 
Hardtraxx Veteran

robinD schreef:
Ik had wel wat meer verwacht van deze 2 namen .....

dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.

Ik had dus echt precies hetzelfde toen ik dit hoorde.
En oké, als t nou DBSTF of weet ik veel wie waren dan had het me ook niet geboeid, maar juist van deze 2 topproducers verwacht je toch wel iets beters dan dit...

Hoe die melodie gaat enzo lijkt ook bijna precies op First Match 2011 (die van Decibel vorig jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het eens met bovenstaande: zeer, zéér standaard. Ik had er meer van verwacht. Dat 145 bpm iets van Wildstylez hoeft van mij ook echt niet meer. Als je dit nu maar 153 ofzo zou pitchen gaan die pitchkicks de Mt. Everest te boven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een saaie zaad track, 144 bpm.. komop he.. wat is dit voor zooi. En dan zie je deze 2 namen, heel jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:14 
 
Hardtraxx Addict

Wat is dit nou?? Kom op, ze mogen wel wat meer tijd in een nummer steken, dit is echt belachelijk. Die melodie heb ik gelijk al is ergens gehoord >.<
En de kicks staan mij ook niet aan, zal wel dankzij *kuch kuch* zijn, wat een saaie boel is het, om dan nog te zwijgen over de synth :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:18 
 

Gouryella schreef:
Prima track! Past naar mijn mening hartstikke goed bij Decibel!


Dit dus, vind hem wel lekker, zomers sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het van DBSTF zou zijn had ik het ook geloofd, nog meer standaard kan bijna niet. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat het niet het anthem is, past er namelijk wel erg goed bij, veel sfeer in de track. gewoon lekker zomers, niks mis mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jaron123 schreef:
Jammer dat het niet het anthem is, past er namelijk wel erg goed bij, veel sfeer in de track. gewoon lekker zomers, niks mis mee!


Ik weet het niet, moet het eerst nog een paar keer horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah, doet me helemaal niets, gemiste kans voor een zany & wildstylez track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een domme vraag of heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo is dit de anthem niet ? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
Misschien een domme vraag of heb ik ergens overheen gelezen, maar hoezo is dit de anthem niet ? -.-


Omdat de afgelopen 2 jaar het anthem ook niet onder de trailer zat, maar dat kan dit jaar anders wezen.
Vooralsnog ga ik er niet vanuit dat dit het anthem is maar mocht dat wel zo wezen horen we dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Zany ‏ @DjZany
RT @wildstyleznl Check out the trailer of Decibel 2012!! Music by me and @djzany...


Dus waarschijnlijk geen anthem. Anders had er wel zoals bij Defqon gestaaan:

Citaat:
Wildstylez ‏ @wildstyleznl
So proud that I did the Defqon anthem again and this time together with my buddies @djheadhunterz and @noisecontroller !!! :) #DQ12
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind het eigenlijk wel een prima nummertje, past perfect bij zo'n trailer. Denk niet dat de heren ook maar een seconde hebben gedacht om innovatief oid te willen zijn hier. En dat 145 bpm vind ik juist wel lekker, best wel een mooi geheel, ook al is het redelijk standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het nummer is wel leuk om af en toe te horen, maar van twee van zulk soort grootheden had ik toch wel wat specialers verwacht. Die melodie pakt me nog niet en is ook niet speciaal ofzo. Gewoon weer een standaard nummer.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks