Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lekkere track hoor :thumbsup: dat 145bpm idee van wildy pakt heel erg goed uit naar mijn mening :D ben hier eerlijk gezegd wel voorstander van maar ik kan me heel goed voorstellen dat niet iedereen die mening deelt, het moet je wel echt liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wat een tempo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:28 
 

Had liever gezien dat Headhunterz het Decibel anthem zou maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:28 
 
Hardtraxx Elite

Citaat:
Had liever gezien dat Headhunterz het Decibel anthem zou maken


Dit is, net als bij iedere versie van Decibel. Niet het anthem in de trailer.


ot:

145 bpm Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

emmerick komt het ooit nog goed met jou?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze track mist echt gevoel en energie, dit zouden de ouders van Wildstylez wel leuk moeten vinden?...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict

Jemig wat een ongeinspireerde meuk zeg :/ Klinkt allemaal wel mooi en alles, maar dit kennen we nou wel eens. Vraag met trouwens ook af wat Zany met dit nummer te maken heeft gehad?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind t een prima track :woot: Lekker zomers
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:46 
 
Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
Citaat:
Had liever gezien dat Headhunterz het Decibel anthem zou maken


Dit is, net als bij iedere versie van Decibel. Niet het anthem in de trailer.


ot:

145 bpm Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we anders gewoon ontopic gaan. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Had eigenlijk wel wat anders verwacht van een Zany & Wildstylez collab, maar slecht vind ik hem zeer zeker niet. Over de originaliteit valt te twisten, maar dat maakt het geen slecht nummer. Ben erg benieuwd na de mid-intro's waarin hopelijk de stijl van Zany wat meer terug naar voren komt. Wat ik wel erg jammer vind is die 145 BPM, ik ben als je die gaat draaien op 153 dat het niet meer klinkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:27 
 
Hardtraxx Addict

Squid schreef:
Had eigenlijk wel wat anders verwacht van een Zany & Wildstylez collab, maar slecht vind ik hem zeer zeker niet. Over de originaliteit valt te twisten, maar dat maakt het geen slecht nummer. Ben erg benieuwd na de mid-intro's waarin hopelijk de stijl van Zany wat meer terug naar voren komt. Wat ik wel erg jammer vind is die 145 BPM, ik ben als je die gaat draaien op 153 dat het niet meer klinkt.

Kan me hier wel in vinden. Niet echt een bijzondere track dit maar ook zeker kwalitatief niet slecht .. -.- xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vind het een gewoon een lekkere zomerse track, deze weet me wel te boeien. Al had ik met deze twee namen samen wel heel iets anders verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 18:50 
 
Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Citaat:
Had liever gezien dat Headhunterz het Decibel anthem zou maken

Dit is, net als bij iedere versie van Decibel. Niet het anthem in de trailer.

:huh: :surrender:

Het zal mij een worst wezen wat Zany zijn aandeel is in deze track, ik vind het een erg fijn zomer plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:04 
 

haha janke geblazen hier, klinkt toch wel vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:04 
 

Adrenalize beweert op z'n feestboek dat hij een melodie als de deze klaar had liggen voor zijn volgende track.
Is wel balen denk dat deze jongens dan met iets soortgelijk naar buitenkomen, voor jou. Dan heb je zowizo gedaan met spreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:06 
 
Hardtraxxer

Klinkt lekker hoor!
Past we; bij decibel ^^ heerlijk buiten in het zonnetje en ff chill op 145 bpm gaan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet niet echt onder aan first match. Prima voor op een festival terwijl je in het zonnetje staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:25 
 
Hardtraxx Elite

He maar, als mensen kunnen zien dat dit 145 bpm is, of 164 xD, dan kun je toch wel een stukje knippen en op 153 bpm ofzo afspelen?? Request please!

Ik denk dat het vies tegen gaat vallen. Als je iets produceert op 145 bpm dan stel je alles daarop af en alsj e dan gaat versnellen naar 153 klinkt het nergens naar :/ Maja Wilstylez beweert van wel, daarom wil ik het horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan klinken de pitchkicks echt nergens meer naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 19:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.


dit, wat slecht zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Lyst schreef:
Jezus, dit is toch wel de meest dertien in een dozijn plaat van de afgelopen paar jaar. Ik kan me niet voorstellen dat hier veel inspiratie in is gaan zitten.

Ik begin steeds meer het met jou eens te worden, wtf xd

Vind het ook wel opmerkelijk maar ik ook ja.

Zelfde verhaal als vorig jaar, was het zo goed bevallen dat anthem van vorig jaar dat Zany het nog een keer mocht proberen trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict

Wat zijn de invloeden van Zany? :$
verder, lekkere zomerse plaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een gedoe om dat BPM. Er zijn zat tracks van 140 BPM die ik op ruim 150 BPM afspeel en dat klinkt gewoon nog prima (Snap 88, QT13). Die paar % maakt echt geen bal uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik schrap Wildstylez van mijn lijstje.
Hardstyle hoort gewoon op 150 tot 155 klaar.
Dat het vroeger zo was, oké.
Maar dit is echt jammer.
VIND IK.

ik kijk niet naar andere reacties. dus misschien is dit was dubbelop
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks