Hardlover15 schreef:
@ kwisniks
begrijp goed dat dit mijn mening is.
maar als je dat al niet snapt, hoef ik denk ik ook niet verder te praten

Citaat:
We kunnen anders hiphop gaan luisteren, is net zo sloom en daar word nog meer in geluld.
Ten eerste; je hebt het over "mijn mening". Maar praat over we... En ten tweede zitten (tot nu toe) alleen de B2S-vocals in de track, dus dat argument over veel gelul slaat ook nergens op.
Zoals eerder gezegd is het niet creatief of vernieuwend. Maar als je een zogenaamde standaard plaat van dit niveau maakt, dan vind ik het niet erg
