Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@ kwisniks

begrijp goed dat dit mijn mening is.
maar als je dat al niet snapt, hoef ik denk ik ook niet verder te praten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:31 
 
Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Waarom maakt Wildstylez de anthems van Decibel EN Defqon in hetzelfde jaar?
En waarom Zany 2 keer achter elkaar?


Omdat Wildstylez baaszz is.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, Wildstylez heeft dus volgens jou een excuus, maar Zany dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou nu is het wel klaar mensen. Dit is NIET het anthem maar gewoon een track van Zany & Wildstylez die tussen de 145 & 155 bpm ligt. Duidelijk lijkt mij. Graag hier verder over de track :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:08 
 

Dit is toch Vamper - Light O ? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jro_ schreef:
Dit is toch Vamper - Light O ? :D


Gassssst.. kijk een post boven je :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardlover15 schreef:
@ kwisniks

begrijp goed dat dit mijn mening is.
maar als je dat al niet snapt, hoef ik denk ik ook niet verder te praten ;)


Citaat:
We kunnen anders hiphop gaan luisteren, is net zo sloom en daar word nog meer in geluld.


Ten eerste; je hebt het over "mijn mening". Maar praat over we... En ten tweede zitten (tot nu toe) alleen de B2S-vocals in de track, dus dat argument over veel gelul slaat ook nergens op.

Zoals eerder gezegd is het niet creatief of vernieuwend. Maar als je een zogenaamde standaard plaat van dit niveau maakt, dan vind ik het niet erg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Denk alleen dat de plaat snel vergeten word.


Gezien de ophef die er nu al over wordt gemaakt in dit topic, denk ik juist het omgekeerde. ;)

En btw, sommige mensen hier moeten echt snel terug naar de basisschool om werkwoorden te oefenen. Stam+t en dat soort dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 17:59 
 
Hardtraxx Newbie

waarom krijgt frontliner niet een keer de kans om het anthem te maken? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:12 
 
Hardtraxx Addict

bennos schreef:
waarom krijgt frontliner niet een keer de kans om het anthem te maken? :thumbup:


huh ?

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij doelt op decibel anthem, dat snap je toch wel :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:17 
 
Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Hij doelt op decibel anthem, dat snap je toch wel :/


Nee :cry:
---
Mja dan was het weer erg dat Frontliner 2 anthems maakte in korte tijd.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:27 
 
Artiest

JEFSKIII schreef:
Ik zou hier graag een Pithune remix van willen zien. :drool:

thx
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:41 
 
Hardtraxxer

Klinkt eigenlijk toch best lekker na een paar keer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:47 
 
Hardtraxx Elite

Mensen menen ook nog echt wat ze zeggen hier hehe xD Mensen zijn analfabeet of gewoon dom :innocent: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kut anthem. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

bennos schreef:
waarom krijgt frontliner niet een keer de kans om het anthem te maken? :thumbup:

Wildstylez & Zany kunnen het toch ook wel? Ik vind dit echt wel anthem-waardig hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Wat een kut anthem. :/


>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ik wil hier graag een ViruzTweakerz remix van zien :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:42 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Nando schreef:
Wat een kut anthem. :/


>.<

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja als ik dan toch al chinees praat moet je maar google translate gebruiken. Laatste keer dat ik iets over 't anthem hier zie, iets over het bpm. Laten we het over de track in het algemeen hebben (kick/sfeer/tempo/energie/drive/weetikveel) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vind de sfeer in de track best leuk gecreeerd, alleen vind ik de kicks zwaar saai en had ik dit niet verwacht van een collab van deze twee welgewaardeerde heren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:10 
 

Vamper - Light O (wsz en Zany rmx)

Overduidelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 23:25 
 
Hardtraxx Addict

Hardlover15 schreef:
@ kwisniks
begrijp goed dat dit mijn mening is.
maar als je dat al niet snapt, hoef ik denk ik ook niet verder te praten ;)

Ik heb nog gezegd dat het je goed recht is om een mening te hebben. Maar ik vond het nodig om jou er even op te wijzen dat je het erg slappe argumenten onderbouwd. En als jij dit zo'n pruts vind dat jij beter naar hiphop kunt luisteren, hoef ik denk ik ook niet verder te praten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 10:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edit: Sorry G1LL :$

Kan weg
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks