Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 18:51 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Creatures of the night is ook standaard, zoals alle Digital Punk platen van de laatste tijd. Maar dat is tenminste geen melodie die iedereen al wel eens gemaakt heeft. En een LMPSJNK melodie is toch echt vele malen complexer dan deze, maar nogmaals het gaat niet erom hoe simpel die is, maar hoe inspiratieloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Creatures of the night is ook standaard, zoals alle Digital Punk platen van de laatste tijd. Maar dat is tenminste geen melodie die iedereen al wel eens gemaakt heeft. En een LMPSJNK melodie is toch echt vele malen complexer dan deze, maar nogmaals het gaat niet erom hoe simpel die is, maar hoe inspiratieloos.

Hoe kan jij nu zeggen hoeveel inspiratie in deze track heeft gezeten? Dat kan jij helemaal niet weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 19:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

*Als ik geen inspiratie heb maak ik soortgelijke melodietjes, dus als een artiest die het moet hebben van zijn melodielijnen zulke melodietjes gaat maken, dan lijkt me toch wel sprake van weinig inspiratie. En schijnbaar is het merendeel in dit topic het met mij eens (gebeurt ook niet vaak xd ), dus is het dus niet zo maar uit de lucht gegrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 02:21 
 
Hardtraxxer

Die staan dus dus ook op de main. Apart of samen. Helaas geen zany set als op loudness te verwachten. Gelukkig weet b2s wel wat loudness inhoud sinds afgelopen editie. ik vond de defqon line - up zelf zo meevallen met crypsis op main RR geck-o JoS en titan op de blue. Ik verwacht dus wel weer een knallende loudnesstent met meer theracords. Tenminste dat hoop ik wel en crypsis of rr zou ook verkeerd zijn. Ik verheug me op de lijnomhoog maar mainstage ga ik denk ik alleen bekijken tijdens de eindshow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed plan om het over de track te hebben ipv over andere dingen. Volgende krijgt van mij een waarschuwing.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2012 13:34 
 

Hoe meer ik hem luister hoe beter ik hem vind! Ook om dat de clip zo tof is en ik helemaal zin heb in decibel :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt jammer dat we hier niets meer van gehoord hebben, vind die jankende synth nog altijd heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 21:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ze hebben zelf ook ingezien dat 145 niet werkt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2012 23:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Ze hebben zelf ook ingezien dat 145 niet werkt?

Ga fietsen man, 140 tot 152 werkt prima. Je kant het altijd pitchen als het je niet bevalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Elite

Iets zegt me dat deze plaat nooit meer uit zal komen.

Fijn dat er dan ook duidelijkheid wordt gegeven door de artiesten zelf :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze komt waarschijnlijk niet meer, dit omdat hij nog niet af is.
Je zult het voortaan dus met deze preview moeten doen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ben van Vliet ‏@vliet_ben
@wildstyleznl what happened to the Wildstylez and Zany track?

Citaat:
34m Wildstylez ‏@wildstyleznl
@vliet_ben Moet nog afgemaakt worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 00:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

toch nog postitief nieuws :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 20:06 
 
Hardtraxx Newbie

haatraxx is weer bezig haha , ik vind het eigenlijk best een redelijk nummertje ook al heb ik wel beter gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

milo schreef:
haatraxx is weer bezig

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 22:34 
 
Hardtraxx Veteran

milo schreef:
haatraxx is weer bezig haha , ik vind het eigenlijk best een redelijk nummertje ook al heb ik wel beter gehoord

Verklaar je nader...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

milo schreef:
haatraxx is weer bezig haha , ik vind het eigenlijk best een redelijk nummertje ook al heb ik wel beter gehoord

Haattraxx.. Zelf bedacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 10:48 
 
Hardtraxx Veteran

milo schreef:
haatraxx is weer bezig haha , ik vind het eigenlijk best een redelijk nummertje ook al heb ik wel beter gehoord

Ga maar weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 10:54 
 

milo schreef:
haatraxx is weer bezig haha , ik vind het eigenlijk best een redelijk nummertje ook al heb ik wel beter gehoord


:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk wordt hij daadwerkelijk afgewerkt, kvind 't ook best wel een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:28 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Tsjaa... “@Diamanic: @wildstyleznl @DjZany Wat is er eigenlijk
gebeurt met die track in de Decibel 2012 trailer?”


Dit kwam langs op twitter, aan dat antwoord te zien zal er weining meer met deze track gebeuren. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 14:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



same as this one
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 16:53 
 
Hardtraxx Elite

Haha nee hoor, andere melodie!
Is best een leuke melodie die heady en wildy hebben gemaakt, jammer dat ze er niks mee doen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 18:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ja dat bedoel ik ook eigenlijk.. dat ondanks de lekkere melo hier ook vrij weinig mee gedaan is!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat er met deze track niks gebeurd is :( :(
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks