Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:25 
 

Hardlover15 schreef:
Ik schrap Wildstylez van mijn lijstje.
Hardstyle hoort gewoon op 150 tot 155 klaar.
Dat het vroeger zo was, oké.
Maar dit is echt jammer.
VIND IK.

:lol: Genieten dit
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hardlover15 schreef:
Ik schrap Wildstylez van mijn lijstje.
Hardstyle hoort gewoon op 150 tot 155 klaar.
Dat het vroeger zo was, oké.
Maar dit is echt jammer.
VIND IK.

:lol: Genieten dit

Hoezo? :P
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:28 
 
Hardtraxxer

Snap niet dat mensen zich druk maken over bpm's.
Het gaat er toch om hoe het geproduceerd is?
En misschien valt dan toch de bpm onder smaak dan om de kwaliteit.
Qua kwaliteit is het een prima track, al vind ik dat het ook een standaard track is.
Weinig bijzonders.
Al heeft het dan wel een prima melodie.
Denk alleen dat de plaat snel vergeten word.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Imation schreef:
Snap niet dat mensen zich druk maken over bpm's.
Het gaat er toch om hoe het geproduceerd is?
En misschien valt dan toch de bpm onder smaak dan om de kwaliteit.
Qua kwaliteit is het een prima track, al vind ik dat het ook een standaard track is.
Weinig bijzonders.
Al heeft het dan wel een prima melodie.
Denk alleen dat de plaat snel vergeten word.


We kunnen anders hiphop gaan luisteren, is net zo sloom en daar word nog meer in geluld.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:31 
 

Hardlover15 schreef:
Imation schreef:
Snap niet dat mensen zich druk maken over bpm's.
Het gaat er toch om hoe het geproduceerd is?
En misschien valt dan toch de bpm onder smaak dan om de kwaliteit.
Qua kwaliteit is het een prima track, al vind ik dat het ook een standaard track is.
Weinig bijzonders.
Al heeft het dan wel een prima melodie.
Denk alleen dat de plaat snel vergeten word.


We kunnen anders hiphop gaan luisteren, is net zo sloom en daar word nog meer in geluld.

Ga door :lol:
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen jij het luisterde Hardlover, hoorde je gelijk dat het 145 BPM is?
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:44 
 

Wat zijn een sommige hier ook een stel klapharken heuj!

Dikke vette care dat het een keer niets is voor sommige, net doen alsof de wereld vergaat. >.<
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 22:45 
 
Hardtraxx Elite

Adrenalize had nagenoeg dezelfde melodie gemaakt als Wildstylez en Zany. Resultaat is hier te horen :)

http://www.facebook.com/photo.php?v=3840691694636
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:28 
 
Hardtraxx Addict

Hardlover15 schreef:
Hardstyle hoort gewoon op 150 tot 155 klaar.

Waar in het Hardstylewettenboek staat dat precies? Vroeger, in de gouden jaren werd er gewoon geproduceerd op 145 BPM. Eerlijk gezegd heb ik het zelf niet eens gehoord, maar nu ik me er bewust van ben wordt de track er niet minder op. Dat is gewoon bullshit. Je mag het van mij gerust anders vinden, dat is je goed recht. Maar waarom zou het slechter moeten klinken, je hoort het verschil amper. Het maakt dus niet uit hoe geniaal een track kan zijn, als ie op 145BPM wordt geproduceerd, ho maar. Inner Creativity was dus echt een flop geweest als die op 145BPM was geproduceerd (om maar een voorbeeld te noemen)?

Hardlover15 schreef:
We kunnen anders hiphop gaan luisteren, is net zo sloom en daar word nog meer in geluld.

Waar hoor jij dan in godsnaam vocals? Ik hoor alleen dezelfde stem die b2s altijd gebruikt voor trailers. Op geen enkel gebied is dit ook maar te vergelijken met hiphop, dat is echt een waardeloos argument.
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen slechte plaat, maar springt er ook totaal niet uit ten opzichte van andere platen, iets wat een anthem wel moet hebben vind ik. Hij luistert lekker weg, maar had toch wel iets beters van deze 2 grote mannen verwacht. :)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Geen slechte plaat, maar springt er ook totaal niet uit ten opzichte van andere platen, iets wat een anthem wel moet hebben vind ik. Hij luistert lekker weg, maar had toch wel iets beters van deze 2 grote mannen verwacht. :)

Dit is dan ook niet het anthem van Decibel ;)
Citaat:
Wildstylez
Oh and it's NOT the #DB12 Anthem btw ;)
Bericht Geplaatst op 23 apr 2012 23:59 
 

Vind hem niet anthem waardig, helaas :(
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 06:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Vind hem niet anthem waardig, helaas :(


Afbeelding
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 07:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Vind hem niet anthem waardig, helaas :(

Lees eens beter man, dit is niet het anthem!!
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een niveau hier... xd
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 09:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit is misschien wel de minstzeggende melodie dit ik dit jaar tot nu toe gehoord heb.
En dan te weten waar deze twee heren samen toe is staat zouden kunnen zijn :huh:
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 10:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hee maar is dit nou het anthem van Decibel?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jambekkie schreef:
Adrenalize had nagenoeg dezelfde melodie gemaakt als Wildstylez en Zany. Resultaat is hier te horen :)

http://www.facebook.com/photo.php?v=3840691694636


De versie van Adrenalize klinkt nog beter ook -.-
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Hee maar is dit nou het anthem van Decibel?

Volgens mij wel, want vorig jaar zat de anthem ook in de trailer toch?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
dawasiknie schreef:
Hee maar is dit nou het anthem van Decibel?

Volgens mij wel, want vorig jaar zat de anthem ook in de trailer toch?


Ja klopt toen was dat ook het Decibel anthem! Dus dit is het Decibel Anthem mensen, erg vet geworden :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 12:58 
 

Ik zou hier graag een Pithune remix van willen zien. :drool:
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 13:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

omg wat een gelul :P
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom maakt Wildstylez de anthems van Decibel EN Defqon in hetzelfde jaar?
En waarom Zany 2 keer achter elkaar?
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:49 
 
Hardtraxxer

Stelletje kleuters :lol:
Bericht Geplaatst op 24 apr 2012 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DaBerry schreef:
Stelletje kleuters :lol:


Nou nou, moet dat nou? -.-
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks