Hardlover15 schreef:
Hardstyle hoort gewoon op 150 tot 155 klaar.
Waar in het Hardstylewettenboek staat dat precies? Vroeger, in de gouden jaren werd er gewoon geproduceerd op 145 BPM. Eerlijk gezegd heb ik het zelf niet eens gehoord, maar nu ik me er bewust van ben wordt de track er niet minder op. Dat is gewoon bullshit. Je mag het van mij gerust anders vinden, dat is je goed recht. Maar waarom zou het slechter moeten klinken, je hoort het verschil amper. Het maakt dus niet uit hoe geniaal een track kan zijn, als ie op 145BPM wordt geproduceerd, ho maar. Inner Creativity was dus echt een flop geweest als die op 145BPM was geproduceerd (om maar een voorbeeld te noemen)?
Hardlover15 schreef:
We kunnen anders hiphop gaan luisteren, is net zo sloom en daar word nog meer in geluld.
Waar hoor jij dan in godsnaam vocals? Ik hoor alleen dezelfde stem die b2s altijd gebruikt voor trailers. Op geen enkel gebied is dit ook maar te vergelijken met hiphop, dat is echt een waardeloos argument.