Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wildstylez
Citaat:
Oh and it's NOT the #DB12 Anthem btw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke plaat! :D

Dat ie op 145 BPM maakt hem helemaal goed imo.
Lekker zomerse plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat deuntje is hetzelfde als elke zomertrack van de laatste jaren.
Probeert gewoon Gold en First Match 2011 na te doen.

Niks aan dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik had echt een exclusieve bom track verwacht van deze 2 meesters bij1.

Maar toch vindk et een leuk plaatje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:05 
 
Hardtraxx Elite

Ik had er meer van verwacht. Kan iemand dit nummer ff rippen en op een hoger bpm zetten? Kijken hoe het klinkt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

klinkt lekker zomers , maar deze is niet op 145 bpm he hier waren hun al een hele tijd terug mee bezig voordat wildstylez over 145 begon dus dit is gewoon 150 hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:18 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
klinkt lekker zomers , maar deze is niet op 145 bpm he hier waren hun al een hele tijd terug mee bezig voordat wildstylez over 145 begon dus dit is gewoon 150 hoor :P


Ik heb geen idee eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dit is wel gewoon 145 bpm. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom zelfs uit op 144 BPM ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik meetap in FL is het 145.
/care
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Dit is wel gewoon 145 bpm. -.-

dus zany is dat bootje ook mee ingestapt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 14:15 
 
Hardtraxxer

Hmm nogal erg standaard. Klinkt niet lelijk, maar die pitchkicks lijken nogal hoog te gaan imo...? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me logisch dat dit het anthem niet is, Defqon én Decibel anthem maken in hetzelfde jaar zou wat veel van het goede zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:16 
 
Hardtraxx Elite

DaBerry schreef:
Hmm nogal erg standaard. Klinkt niet lelijk, maar die pitchkicks lijken nogal hoog te gaan imo...? :$


ja pitch kicks vind ik ook wel iets te hoog gaan, buiten dat heerlijk zomers plaatje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:48 
 
Hardtraxxer

Las op twitter dat Zatox ook bezig is met een anthem.
Dat moet dan wel Decibel zijn toch? Zomer met volop pitched kicks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 15:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dafuq

Wat is Zany z'n invloed hierin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

heule standaard plaat en ik hoor alleen wildstylez in de track :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dafuq

Wat is Zany z'n invloed hierin?


Dit dus, en als Zany ook maar iets gedaan heeft hier aan is dat echt verreweg het minste wat hij ooit gepresteerd heeft. Zelf Lighters tool en vorige Decibel anthem kon me nog meer bekoren...

Wel zin in Decibel btw :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:41 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
DaBerry schreef:
Hmm nogal erg standaard. Klinkt niet lelijk, maar die pitchkicks lijken nogal hoog te gaan imo...? :$


ja pitch kicks vind ik ook wel iets te hoog gaan, buiten dat heerlijk zomers plaatje :thumbsup:


Hmm ja, wel zomers, maar niet goed vind ik. :/ Hoge pitchkicks vond ik vroeger niet storend, maar live is dat zo afschuwelijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dertien in een dozijn of niet, ik vind het wel een lekker nummer. Niet zo'n dom meezingnummer, maar gewoon een met lekkere synths. Die lange halen van hoge sounds zijn zo lekker een meeslepend. En inderdaadn een simpel nummer, maar gecombineerd met die zweefsynth en het iets lagere tempo, makes me a happy panda.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 16:51 
 
Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Dit is dan weer een track waar de pitchkicks niet zo irritant zijn, ze gaan idd vrij hoog maar het zijn geen stuiterballen.


Nee pingpongballen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit is NIET het Decibel Anthem.
Echt, al 4 jaar lang dezelfde discussies over het nummer van de trailer van Decibel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Dit is NIET het Decibel Anthem.
Echt, al 4 jaar lang dezelfde discussies over het nummer van de trailer van Decibel >.<


Bedankt, wildstylez z'n bevestiging vond ik niet genoeg. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Oh and it's NOT the #DB12 Anthem btw ;)


Bron: Wildstylez' Facebook.

Einde discussie idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 17:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Is dit nou de anthem of niet???
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle » Nieuwe tracks