QonFuzion schreef:
Ja, het hoort inderdaad wel bij Hardstyle, maar ik denk dat je het er ook wel mee eens bent dat er een grote splitsing tussen Early Hardstyle en de Hardstyle van tegenwoordig.
Het leek me gewoon fijn als de EHS setjes bij elkaar stonden.

Ja klopt, het is ook wel fijn om te scheiden, maar zoveel EHS wordt hier toch neit gepost?
@Jor-D: lol

ik bemoei me sowieso niet met zon oneinde lang topic vol met superlange posts en nutteloze ddiscussies

als ik wil discussieren ga ik wel met iemand praten

daar heb ik online geen zin in
