Daar is al vaker wat om te doen geweest, maar we blijven als het goed is alleen bij HS releasesKSwoosh wrote:ach zo!Ravenwood wrote:releases
zet dat dan gewoon neer
goed idee, maar volges mij zet iedereen toch maar alleen HS releases erop
Related topics
Active topics in Mededelingen & Updates
- View the latest post: Hardtraxx is vernieuwd: nieuwe software, nieuwe server, nieuw design
- View the latest post: Vernieuwd forum - jouw input over de toekomst van hardtraxx
- View the latest post: Het "Stel je vraag aan een Moderator" Topic
- View the latest post: Afbeeldingen worden nu als link weergegeven
- View the latest post: Bug reports
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik heb ook weinig zin aan het hardcore publiek wat dan speciaal voor de hc hier komt en vervolgens hardstyle belachelijk gaan maken.
-
G
ik hou ook van hardcoreLyst wrote:Ik heb ook weinig zin aan het hardcore publiek wat dan speciaal voor de hc hier komt en vervolgens hardstyle belachelijk gaan maken.
en hoezo zijn hardcore liefhebbers zo erg
beetje faaluitspraak lyst....
Er zitten er wel degelijk tussen die Hardstyle dan gaan zitten afzeiken. 
is er eigenlijk een website/forum waar je de releases van hardcore in de gaten kan houden, zoals Hardtraxx?
tja als ze dan ook nog een forumpje hadden voor mainstream 
Misschien een ideetje om hardtraxx wat interactiever te maken...
Weet niet of het al eens geopperd is maar komtie:
Misschien is het leuk om in elk release en liveset een automatische poll bij te voegen. Met bijv een cijferschaal van 1 tm 10. Zodat iedereen de desbetreffende release of liveset met een cijfer kan beoordelen. Dat er vervolgens een gemiddelde komt te staan. Zo kan iedereen zien hoe de track over het algemeen gewaardeerd wordt en kun je in reacties je keuze onderbouwen.
Misschien is het dan helemaal leuk dat je in het "algemene" releases/livesets topic kan zien wat voor cijfer het op dat moment heeft bijvoorbeeld een cijfer in een vakje voor de titel ofzo. (Zo kun je dan alle releases op een rij zien staan met de daarbij behorende cijfers).
Gewoon een ideetje? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Weet niet of het al eens geopperd is maar komtie:
Misschien is het leuk om in elk release en liveset een automatische poll bij te voegen. Met bijv een cijferschaal van 1 tm 10. Zodat iedereen de desbetreffende release of liveset met een cijfer kan beoordelen. Dat er vervolgens een gemiddelde komt te staan. Zo kan iedereen zien hoe de track over het algemeen gewaardeerd wordt en kun je in reacties je keuze onderbouwen.
Misschien is het dan helemaal leuk dat je in het "algemene" releases/livesets topic kan zien wat voor cijfer het op dat moment heeft bijvoorbeeld een cijfer in een vakje voor de titel ofzo. (Zo kun je dan alle releases op een rij zien staan met de daarbij behorende cijfers).
Gewoon een ideetje? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Dat is best een tof idee. Vooral voor de mensen die wel hun waardering willen tonen maar geen zin hebben om een reactie te tikken.
Zo'n enorme poll gelijk bovenaan het topic zie ik niet zitten...
-
G
+1Jor-D wrote:Zo'n enorme poll gelijk bovenaan het topic zie ik niet zitten...
+ ZweiKSwoosh wrote:+1Jor-D wrote:Zo'n enorme poll gelijk bovenaan het topic zie ik niet zitten...
Jor-D wrote:Zo'n enorme poll gelijk bovenaan het topic zie ik niet zitten...
10 is idd te veel.
1 t/m 5 dan?
maar dan vind ik dat de poll moet worden aangemaakt zodra de tracks gereleased zijn, zodat je kan beoordelen op de volledige HQ versies, en niet op LQ samples.
ik stem voor op 1 t/m 5
kan het niet horizontaal in vakjes met kleuren?
van rood naar groen in 10 vakjes met de cijfers erin van 1 t/m 10
van rood naar groen in 10 vakjes met de cijfers erin van 1 t/m 10
gaat denk ik teveel werk in zitten, met die code's en shit in phpbb.
ik heb daar niet zoveel verstand van
maar dit was dan ongeveer het idee wat ik had:

Ja dat snap ik, maar dat moet toch ook op een andere manier kunnen?Jor-D wrote:Zo'n enorme poll gelijk bovenaan het topic zie ik niet zitten...
Een horizontale poll? moet dacht ik kunnen... die kleurtjes hoeven van mij niet zo nodig...
Wat vind je van 't idee dan jor-d?
Precies, zo'n poll is ook lelijk. Doe het dan zoals in iTunes of WMP, zoals je daar sterren geeft aan een nummer. Gewoon 5-10 vakjes horizontaal en daaronder een kiesrondje. Neemt maar weinig ruitme in beslag.Rik wrote:Ja dat snap ik, maar dat moet toch ook op een andere manier kunnen?Jor-D wrote:Zo'n enorme poll gelijk bovenaan het topic zie ik niet zitten...
Een horizontale poll? moet dacht ik kunnen... die kleurtjes hoeven van mij niet zo nodig...
Wat vind je van 't idee dan jor-d?
Idee is wel leuk. Maar heb me handen al vol aan andere klussen voor Hardtraxx. Dus misschien over een paar maanden. Ik kan niks beloven...
-
G
dan kan je beter zoiets doen:Tel wrote:ik heb daar niet zoveel verstand van![]()
veel mooier

Tof idee!
Als iemand zoiets is maakt en dat Jordy het dan alleen nog maar online hoeft te zetten. Kan zoiets niet?
Als iemand zoiets is maakt en dat Jordy het dan alleen nog maar online hoeft te zetten. Kan zoiets niet?
hier ook een voorbeeld met sterretjes: http://www.studmed.dk/viewtopic.php?t=51
dat is gewoon een mod die je kan installeren op phpbb (http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 2&t=544365)
dat is gewoon een mod die je kan installeren op phpbb (http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 2&t=544365)
Zoals ik al zei, voorlopig nog niet