Net eventjes gebumptwrote:volges mij is daar nou niet egt behoefte aan...
kijk maar: Hoe vaak zit jij op PartyFlock?
Related topics
Active topics in Mededelingen & Updates
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Er is geen behoefte aan PF(snap ik) Maar zo'n party agenda is opzich wel een id!wrote:volges mij is daar nou niet egt behoefte aan...
kijk maar: Hoe vaak zit jij op PartyFlock?
Niet echt, om eerlijk te zijn. In iedergeval niet op dit moment. Ik zal er is over nadenken.wrote:Voorstellen?wrote: Trouwens, zo'n terug komende dingen zoals 'Tune of the Week' zijn goede en leuke dingen. Is het niks om meer van zo'n dingen te doen?
Er is misschien geen echte vraag naar een party agenda, maar dat komt puur en alleen omdat 90% van de gebruikers nog niet eens naar de feesten mag.....
Plaatselijke discotheekfeesten zijn toch ook wel leuk 
Night of the DJ's bijvoorbeeld of een ander 16+ feestje in een plaatselijke discotheek. Het hoeven ook niet alleen maar festivals te zijn wat je in je Party Agenda propt.
Night of the DJ's bijvoorbeeld of een ander 16+ feestje in een plaatselijke discotheek. Het hoeven ook niet alleen maar festivals te zijn wat je in je Party Agenda propt.
Op zich.. maar je verwoordt het precies goed; zijn ook wel leuk.. 
Nee sorry, ik verbeter me: kunnen ook leuk zijn 
Is het niet misschien een idee om een soort apparttopic te maken voor de bekendere dj's?
Zoiets al thera nu heeft gedaan in algemeen?
Omdat er hier op de site meer bekendere dj's zijn/komen
dat ze dan in dat topic hun ding neer kunnen zetten
Of niet bij je eigen profiel maar bij een aparte partyagenda. Per feest klik je of je aanwezig bent of niet, en iedere andere hardtraxx member kan dan overzichtelijk zien welke hardtraxxleden leden er op welk feest zijn?!wrote:Ideetje: Misschien handig om een party-agenda te hebben in je eigen profiel. Of worden we dan een beetje té PF look-a-like?
niet gek, niet gek!wrote:Of niet bij je eigen profiel maar bij een aparte partyagenda. Per feest klik je of je aanwezig bent of niet, en iedere andere hardtraxx member kan dan overzichtelijk zien welke hardtraxxleden leden er op welk feest zijn?!wrote:Ideetje: Misschien handig om een party-agenda te hebben in je eigen profiel. Of worden we dan een beetje té PF look-a-like?
Dit vind ik ok een leuk idee.wrote:Is het niet misschien een idee om een soort apparttopic te maken voor de bekendere dj's?
-
C
Wel heel moeilijk om te maken maar: 'Een Hardtraxx.nl application voor de Ipod Touch/Iphone/Blackberry etc.?' 
-
G
internet?wrote:Wel heel moeilijk om te maken maar: 'Een Hardtraxx.nl application voor de Ipod Touch/Iphone/Blackberry etc.?'
Als je naar hardtraxx gaat via safari heb je al een aangepaste versiewrote:Wel heel moeilijk om te maken maar: 'Een Hardtraxx.nl application voor de Ipod Touch/Iphone/Blackberry etc.?'
-
C
Klopt, maar bijvoorbeeld hyves.nl als mobile version werkt lang niet zo fijn al de application van Hyves. Ik bedoel een application (net zoiets als hyves) alleen dan voor Hardtraxx. Maar dat is waarschijnlijk zeer veel programmeer werk.wrote:Als je naar hardtraxx gaat via safari heb je al een aangepaste versiewrote:Wel heel moeilijk om te maken maar: 'Een Hardtraxx.nl application voor de Ipod Touch/Iphone/Blackberry etc.?'
Dat is zeker leuk, zo kom je misschien nog eens iemand tegen op een feestje, nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk/goedwrote:Of niet bij je eigen profiel maar bij een aparte partyagenda. Per feest klik je of je aanwezig bent of niet, en iedere andere hardtraxx member kan dan overzichtelijk zien welke hardtraxxleden leden er op welk feest zijn?!wrote:Ideetje: Misschien handig om een party-agenda te hebben in je eigen profiel. Of worden we dan een beetje té PF look-a-like?
-
G
volges mij hebben we daar toch egt het Feesten forum voorwrote:Dat is zeker leuk, zo kom je misschien nog eens iemand tegen op een feestje, nieuwe mensen ontmoeten is altijd leuk/goed
http://twitter.com/Jor_D/status/10863040521
Ben er sinds afgelopen week mee begonnen. Forum zal nagenoeg hetzelfde blijven, maar de andere delen van de website wil ik beter maken + meer features.
Meer ga ik niet vertellen
Ben er sinds afgelopen week mee begonnen. Forum zal nagenoeg hetzelfde blijven, maar de andere delen van de website wil ik beter maken + meer features.
heb niet het hele topic doorgelezen,
maar een shoutbox vind ik altijd wel chill op een forum...
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
https://hardtraxx.com/chatwrote:heb niet het hele topic doorgelezen,
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
kijk eens rechtsboven naast zoekenwrote:heb niet het hele topic doorgelezen,
wrote:kijk eens rechtsboven naast zoekenwrote:heb niet het hele topic doorgelezen,
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
releases kopen via hardtraxx mede mogelijk gemaakt door hardstyle.com 20% verkoopprijs naar jordwrote:http://twitter.com/Jor_D/status/10863040521