Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:01 
 

Volgens mij is er nog geen topic waar je je ideeën over of omtrent hardtraxx gerelateerde dingen kwijt kunt.


Functie van dit topic:
Als je een idee hebt over de website of iets wat met hardtraxx te maken heeft plaatst het dan hier. Als je denkt dat jou idee mss nog wel wat haken en ogen heeft, ook gewoon plaatsen! Andere leden of mods kunnen het idee altijd lezen en het mss verder uitwerken tot iets wat wel echt bruikbaar is. Op deze manier zijn we met zijn alle op een leuke en innovatieve manier met hardtraxx bezig.
------------------

Ik denk dat de mods prima in staat zijn om ideeën te beoordelen op bruikbaarheid, hier hebben we dus geen andere leden voor nodig die andermans ideeën uitlachen of belachelijk maken! Zulk soort opmerkingen kunnen er voor zorgen dat leden de 2e keer hun ideeën maar niet meer delen met de rest en dit zou imo zonde zijn!

Op een rijtje:
1. Je plaatst je idee in dit topic.
2. Andere forum leden en mods kunnen je idee eventueel nog verder uitwerken als er potentie in gezien word.
3. Mods geven feedback op de ideeën in het topic.
4. Word je idee door de mods en beheerder goed ontvangen en kunnen zij er ook echt wat mee kan het idee in uitwerking gebracht worden.

Dit topic is niet bedoeld als topic waar leden ellelang met elkaar in discussie gaan over of een idee wel of niet goed is. De mods en beheerder hebben verreweg het meeste kennis van het forum dus het is aan hun om hier over te oordelen. Als er binnen het mod team getwijfeld word over of aan een idee en willen zij graag weten hoe het gros van het forum er tegenaan kijkt kan dit bijvoorbeeld altijd door middel van een poll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:02 
 

Ik gooi er meteen maar een ideetje in en dat heeft te maken met het dubbel stellen van vragen in een Q&A. Er word altijd duidelijk aangegeven eerst de al gestelde vragen te lezen voordat je zelf vragen gaat stellen om dubbele vragen te voorkomen. Echter kan ik het mij best voorstellen dat je als 10e vragensteller zijnde geen zin hebt om al die andere vragen eerst te gaan lezen. Zelfde geldt voor vragensteller 11, 12, 13 etc. Alleen zo blijven we dus wel in iedere Q&A meerdere soms zelfs vaak dubbele vragen voorbij zien komen.

Mijn idee is als volgt:
Stel 1 persoon aan die alle vragen voor het plaatsen in het Q&A topic flitert. Als bijvoorbeeld Rickzel zijn vragen af heeft dan stuurt hij deze via pb naar die persoon. Hij kijkt of er vragen tussen staan die hij al eerder voorbij heeft zien komen. Als dit het geval is haalt hij die dubbele vraag of meerdere dubbele vragen uit het vragen lijstje van Rickzel en stuurt de overgebleven vragen dan weer retour. Nu kan Rickzel zijn vragen in het Q&A topic plaatsen en zo voorkom je op een hele simpele manier dat vragen dubbel gesteld worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens kunnen jullie SVB niet gewoon gelijk mod of eventueel admin maken? Nergens zie ik leden met zulke sterke toekomstvisie en goeie ideeën. Zoiets moet je gelijk kunnen doorvoeren. Jor-D lees je mee?????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mededelingen-updates/hardtraxx-nl-algemeen-ideeen-topic-t2950.html

Momenteel dicht, maar zo'n topic is er al.

Wel volledig met Jordi eens trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lijkt mij ook wat overzichtelijker als er in het gedeelte 'feesten' onderscheid gemaakt wordt tussen de feesten die nog moeten plaatsvinden en feesten die al zijn geweest. :)

en ik pleit nog steeds voor een topic livesets in het andere muziek gedeelte. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
lijkt mij ook wat overzichtelijker als er in het gedeelte 'feesten' onderscheid gemaakt wordt tussen de feesten die nog moeten plaatsvinden en feesten die al zijn geweest. :)

en ik pleit nog steeds voor een topic livesets in het andere muziek gedeelte. :D


Volgens mij worden zulke veranderingen niet meer doorgevoerd omdat
1. Jor-D niets echt met hardtraxx doet
2. Kees kan deze aanpassen niet maken

(al zie ik zelf graag ook van dit soort veranderinen, livesets anders ingedeeld, en feest topic wat netter en overzichtelijker)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB gaat Hardtraxx weer nieuw leven in blazen volgens mij ;)
Jordi schreef:
Jongens kunnen jullie SVB niet gewoon gelijk mod of eventueel admin maken? Nergens zie ik leden met zulke sterke toekomstvisie en goeie ideeën. Zoiets moet je gelijk kunnen doorvoeren. Jor-D lees je mee?????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien een idee om SVB mod of admin te maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 14:31 
 

Koen schreef:
AniThing schreef:
lijkt mij ook wat overzichtelijker als er in het gedeelte 'feesten' onderscheid gemaakt wordt tussen de feesten die nog moeten plaatsvinden en feesten die al zijn geweest. :)

en ik pleit nog steeds voor een topic livesets in het andere muziek gedeelte. :D


Volgens mij worden zulke veranderingen niet meer doorgevoerd omdat
1. Jor-D niets echt met hardtraxx doet
2. Kees kan deze aanpassen niet maken

(al zie ik zelf graag ook van dit soort veranderinen, livesets anders ingedeeld, en feest topic wat netter en overzichtelijker)

Als Kees het mss wel zo kan instellen dat je ook letters in andere kleuren kunt gebruiken in de onderwerp titel zou je bij feesten bijvoorbeeld dit kunnen doen:
F:Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19 November 2016, Gelredome Arnhem)
F:Q-Base 2016 - 'Die Hards Only' (10-09-2016, Airport Weeze)

De F staat voor feest, rood voor een feest wat al geweest is en groen voor een feest wat nog moet plaatsvinden. Nu kun je in een oogopslag zien of een feest al geweest is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat je kleuren kan gebruiken in onderwerp namen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 15:09 
 
Hardtraxxer

SVB schreef:
Koen schreef:
AniThing schreef:
lijkt mij ook wat overzichtelijker als er in het gedeelte 'feesten' onderscheid gemaakt wordt tussen de feesten die nog moeten plaatsvinden en feesten die al zijn geweest. :)

en ik pleit nog steeds voor een topic livesets in het andere muziek gedeelte. :D


Volgens mij worden zulke veranderingen niet meer doorgevoerd omdat
1. Jor-D niets echt met hardtraxx doet
2. Kees kan deze aanpassen niet maken

(al zie ik zelf graag ook van dit soort veranderinen, livesets anders ingedeeld, en feest topic wat netter en overzichtelijker)

Als Kees het mss wel zo kan instellen dat je ook letters in andere kleuren kunt gebruiken in de onderwerp titel zou je bij feesten bijvoorbeeld dit kunnen doen:
F:Qlimax 2016 - Rise of the Celestials (19 November 2016, Gelredome Arnhem)
F:Q-Base 2016 - 'Die Hards Only' (10-09-2016, Airport Weeze)

De F staat voor feest, rood voor een feest wat al geweest is en groen voor een feest wat nog moet plaatsvinden. Nu kun je in een oogopslag zien of een feest al geweest is of niet.


Je zou dit bijvoorbeeld ook kunnen doen door aankomende feesten dikgedrukt te laten, en feesten wat zijn geweest aan te passen naar cursief.
Voorbeeld:

X-Qlusive Holland (01-10-2016, Ziggodome)
Supremacy (24-9-2016, Brabanthallen 'S-Hertogenbosch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom niet gewoon 2 forum categorieën ? Als een feest is geweest dat het gehele onderwerp wordt verplaatst door een mod (SVB ;) ) ,dan heb je het ook mooi gesplitst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Jongens kunnen jullie SVB niet gewoon gelijk mod of eventueel admin maken? Nergens zie ik leden met zulke sterke toekomstvisie en goeie ideeën. Zoiets moet je gelijk kunnen doorvoeren. Jor-D lees je mee?????????


Eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB schreef:
Ik gooi er meteen maar een ideetje in en dat heeft te maken met het dubbel stellen van vragen in een Q&A. Er word altijd duidelijk aangegeven eerst de al gestelde vragen te lezen voordat je zelf vragen gaat stellen om dubbele vragen te voorkomen. Echter kan ik het mij best voorstellen dat je als 10e vragensteller zijnde geen zin hebt om al die andere vragen eerst te gaan lezen. Zelfde geldt voor vragensteller 11, 12, 13 etc. Alleen zo blijven we dus wel in iedere Q&A meerdere soms zelfs vaak dubbele vragen voorbij zien komen.

Mijn idee is als volgt:
Stel 1 persoon aan die alle vragen voor het plaatsen in het Q&A topic flitert. Als bijvoorbeeld Rickzel zijn vragen af heeft dan stuurt hij deze via pb naar die persoon. Hij kijkt of er vragen tussen staan die hij al eerder voorbij heeft zien komen. Als dit het geval is haalt hij die dubbele vraag of meerdere dubbele vragen uit het vragen lijstje van Rickzel en stuurt de overgebleven vragen dan weer retour. Nu kan Rickzel zijn vragen in het Q&A topic plaatsen en zo voorkom je op een hele simpele manier dat vragen dubbel gesteld worden.


Ik ben het hier niet helemaal mee eens trouwens, waarom zou je een "3e" persoon alles laten controleren. Dan kan je net zo goed je vragen aan een mod/"3e persoon" sturen, deze verzamelt ze dan en haalt dubbele vragen eruit. En deze in een pb naar de artiest sturen... dan krijg je hetzelfde idee als hardnews en dit soort websites. Dan krijg je een veel minder leuke q&a zonder die interactie zoals voorheen.

Diegene die dit bij zou moeten houden word een mod, aangezien hij reacties en post kan aanpassen. Laat je dit een gewone user doen, krijg je telkens posts dat een vraag er tussen uit moet, maakt het niet echt overzichtelijker.

"- Lees goed de eerder gestelde vragen door om te voorkomen dat er dubbele vragen gesteld worden."
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 16:25 
 

Koen schreef:
SVB schreef:
Ik gooi er meteen maar een ideetje in en dat heeft te maken met het dubbel stellen van vragen in een Q&A. Er word altijd duidelijk aangegeven eerst de al gestelde vragen te lezen voordat je zelf vragen gaat stellen om dubbele vragen te voorkomen. Echter kan ik het mij best voorstellen dat je als 10e vragensteller zijnde geen zin hebt om al die andere vragen eerst te gaan lezen. Zelfde geldt voor vragensteller 11, 12, 13 etc. Alleen zo blijven we dus wel in iedere Q&A meerdere soms zelfs vaak dubbele vragen voorbij zien komen.

Mijn idee is als volgt:
Stel 1 persoon aan die alle vragen voor het plaatsen in het Q&A topic flitert. Als bijvoorbeeld Rickzel zijn vragen af heeft dan stuurt hij deze via pb naar die persoon. Hij kijkt of er vragen tussen staan die hij al eerder voorbij heeft zien komen. Als dit het geval is haalt hij die dubbele vraag of meerdere dubbele vragen uit het vragen lijstje van Rickzel en stuurt de overgebleven vragen dan weer retour. Nu kan Rickzel zijn vragen in het Q&A topic plaatsen en zo voorkom je op een hele simpele manier dat vragen dubbel gesteld worden.


Ik ben het hier niet helemaal mee eens trouwens, waarom zou je een "3e" persoon alles laten controleren. Dan kan je net zo goed je vragen aan een mod/"3e persoon" sturen, deze verzamelt ze dan en haalt dubbele vragen eruit. En deze in een pb naar de artiest sturen... dan krijg je hetzelfde idee als hardnews en dit soort websites. Dan krijg je een veel minder leuke q&a zonder die interactie zoals voorheen.

Diegene die dit bij zou moeten houden word een mod, aangezien hij reacties en post kan aanpassen. Laat je dit een gewone user doen, krijg je telkens posts dat een vraag er tussen uit moet, maakt het niet echt overzichtelijker.

"- Lees goed de eerder gestelde vragen door om te voorkomen dat er dubbele vragen gesteld worden."

De persoon die dat doet hoeft toch helemaal geen mod te zijn? Als bijvoorbeeld ik het filter word en jij 3 vragen hebt voor DP, stuur jij mij die 3 vragen in een pb. Van die 3 vragen is 1 vraag al eerder gesteld. Ik stuur jou nou jou 2 goede vragen via pb weer terug. Jij weet nu dat je die 2 vragen in het Q&A topic kan plaatsen.

Je plaatst je vragen nu niet meer direct in het Q&A topic maar stuurt ze eerst naar een persoon die ze voor jou controleert en daarna kan je de goede vragen alsnog zelf in het Q&A topic plaatsen.

Op deze manier houden we nog steeds dezelfde interactie met de persoon die de Q&A doet en krijgen we niet de hardnews versie die ook mijn inziens stukken minder leuk is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we SVB anders geen beheerder maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 16:52 
 

ULTIMO schreef:
Waarom niet gewoon 2 forum categorieën ? Als een feest is geweest dat het gehele onderwerp wordt verplaatst door een mod (SVB ;) ) ,dan heb je het ook mooi gesplitst.

De huidige mods en 2e beheerder hebben de rechten niet om dit te doen helaas. Tot die tijd (als die ooit gaat komen) zal er op creative wijze naar oplossingen gezocht moeten worden waarbij niet het forum op de schop moet. Daarom hoop ik dat Kees zijn bevoegdheden eventueel wel ver genoeg rijken om bijvoorbeeld kleur in topic titels mogelijk te maken. Dit is lang niet zo ingrijpend als een feest sectie in meerdere categorieën te gaan splitsen.

Ik denk dat je er een beetje vanuit kunt gaan dat hoe groter de verandering aan ht moet zijn in je idee hoe groter de kans is dat het qua rechten niet te verwezenlijken valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe moeilijk is het om 10 vragen terug te lezen? Het is hier een forum, je komt hier toch om dingen te lezen, niet om je eigen mening neer te plempen en er weer vandoor te gaan. Een forum maak je samen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 17:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Hoe moeilijk is het om 10 vragen terug te lezen? Het is hier een forum, je komt hier toch om dingen te lezen, niet om je eigen mening neer te plempen en er weer vandoor te gaan. Een forum maak je samen -.-

Dit.

Oh en met die feesten, je zou eventueel ook ff kunnen checken welke datum het vandaag is en aan de hand daarvan checken of het feest al geweest is. Lijkt me sowieso een handige tip in het leven verder. Of markeer je in het leven verder ook alles rood als het al geweest is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 21:55 
 
Hardtraxxer

Koen schreef:
Denk niet dat je kleuren kan gebruiken in onderwerp namen


Dit is zeer zeker wel mogelijk, zelfs met deze forum software, je kunt zelfs instellen dat het feest na een bepaalde datum vanzelf overgaat op het andere kleurtje;)

Verder ben ik zeker voorstander van dit ideeëntopic en zal ik een dezer dagen met een nog wat uitgebreidere post komen over wat ideeën. SVB KIU!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstyle007 schreef:
Koen schreef:
Denk niet dat je kleuren kan gebruiken in onderwerp namen


Dit is zeer zeker wel mogelijk, zelfs met deze forum software, je kunt zelfs instellen dat het feest na een bepaalde datum vanzelf overgaat op het andere kleurtje;)


Ja maar het probleem zit er niet in of het wel of niet kan software matig. Maar dat Jor-D niet actief is en Kees niet alle rechten heeft om dingen aan te passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 22:20 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Koen schreef:
hardstyle007 schreef:
Koen schreef:
Denk niet dat je kleuren kan gebruiken in onderwerp namen


Dit is zeer zeker wel mogelijk, zelfs met deze forum software, je kunt zelfs instellen dat het feest na een bepaalde datum vanzelf overgaat op het andere kleurtje;)


Ja maar het probleem zit er niet in of het wel of niet kan software matig. Maar dat Jor-D niet actief is en Kees niet alle rechten heeft om dingen aan te passen.


Ik kan misschien wel wat regelen. Ik houd jullie op de hoogte ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk topic!

Koen schreef:
Ja maar het probleem zit er niet in of het wel of niet kan software matig. Maar dat Jor-D niet actief is en Kees niet alle rechten heeft om dingen aan te passen.

Dit vind ik sowieso al een vreemde gang van zaken. Er moet toch altijd een actieve mod zijn die alle rechten heeft? Dat Jord-D inactief is maakt niet uit, maar dan geef je toch de fakkel door aan iemand anders? Of ben ik nu te kortzichtig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2016 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SVB > Jor-D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen