Voorbeeldjes:
E-Life schreef:
Wars van kaders waar hardcore-producers zich al jaren in voegen (?), dus ik zeg dingen en dan krijg ik als antwoord: "ja, maar dat kan niet" wedervraag: waarom niet? Ja is nooit gebeurd etc etc.
Ik zou het als luisteraar dan lekker vinden om een voorbeeldje mee te krijgen. Nu blijft het zo'n vaag verhaal over kaders en 'dingen' waar ik weinig chocola van kan maken. Het liefste wil je hier gewoon horen, weet je nog dat vage geluidje in Broken steeds? Dat was mijn idee!!!
E-Life schreef:
Raar verhaal over dat feesten als Tijdmachine, VWAB (en ook Resonate doelt ie volgens mij duidelijk op) het equivalent zouden zijn aan Back to the 90s party's en daarmee commerciële bende.
E-Life ziet liever vernieuwen, maar niet vernieuwen om het vernieuwen.
M'n bek viel gewoon open toen ik dit hoorde.

Geen idee waar deze sneer richting "retro" voor nodig is?
In de huidige (mainstream) hardcore scene gebeurt er echt geen ene klote. Je kaart het zelf notabene nog aan tijdens het begin van het interview: de laatste EA plaat is alweer uit 2017. Er is dus helemaal geen sprake van vernieuwing. Bovendien is er blijkbaar een grote groep mensen die nog eens classic hardcore wilde horen, wat notabene uit een tijd kwam die verre van commercieel was.
Dat E-life zelf innovatie blijkbaar bovenaan zijn agenda zet is verder van geen enkele invloed op een gehele scene. Er is gewoon veel te weinig goede mainstream hardcore uitgekomen en ik ben overigens ook van mening dat ook dit van grote invloed is geweest op de ontploffing van uptempo en frenchcore.
Rest eigenlijk weinig commentaar op. Vind dat je het goed doet, een aantal verbeterpuntjes daargelaten. Besef me wel dat het dan wellicht wat dieper gaat dan jij eigenlijk zou willen, maar goed ik heb maar gewoon tijdens het luisteren opgeschreven wat ik ervan vond (en BB waarschijnlijk ook)