mrazura schreef:
Sander schreef:
Mol schreef:
Kies je dan gewoon random mensen die willen gaan, of zoek je op criteria mensen uit? (Om te interviewen)
Mensen die geregisteerd zijn bij Hardtraxx en natuurlijk naar het feest gaan.
Ik denk dat hij bedoelt of je bijvoorbeeld selecteert op basis van de interviews en hoe dit te werk gaat. Super leuk idee maar heeft nogf iets verdere uitwerking nodig. Maar echt dit zijn altijd leuke toevoegingen op aftermovies en eventueel bij previews (eerdere ervaringen met het feest).
Nee kiezen gewoon bijv. 3 mensen uit, die het leuk vinden om eraan deel te nemen. Klopt dat het nog verder uitgewerkt moet worden maar wou eerst jullie mening erover weten, voordat ik er verder mee aan de slag ga. Dus mochten jullie ideeën of tips hierover, laat ze horen!

Pommer schreef:
Klinkt wel dik
maar ga je tijdens het feest interviewen of erna?
ik weet dat sommige mensen niet echt in staat zijn om een goed gesprek te voeren op een feest

Erna lijkt me stukken beter inderdaad

Chukkels schreef:
Markos schreef:
roberttt schreef:
Lijkt mij wel een vet idee

Jor-D schreef:
Go!

Inderdaad, zwaar vet inderdaad

Zou ook leuk zijn als ook eens de wat minder dikke feesten aan bod komen, zoals NotD, XXlerator, Beatbusters, Strangerz, etc. Zij het in kleinere mate.
En dan echt voor de grotere B2S/Q feesten een dikke feature

Bij de 'kleinere' feesten komt het bijvoorbeeld in het forum terecht en de 'grotere' feesten doen we samen met de aftermovie. Er komt denk ik wel een poll, waar de bezoekers aan kunnen geven van welk feest ze een Pre- en afterview willen. En dan bij de poll zetten dat je naar het feest gaat en aan de Pre- en afterview deel wilt nemen.