Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 21:14 

Hardtraxxer

Beste bezoeker van Hardtraxx,

Soms zag ik bij een aftermovie van feest, iemand vertellen over wat hij gezien heeft of wat hij ervan verwachtte en dat het toch anders werd.

Nou leek het mij leuk om een soort pre- en een afterview van een feest te maken. Daarmee bedoel ik te zeggen: Hoe iemand naar een feest toe leeft, wat hij van de dj's verwacht, de stage, de sfeer enz.. Nou moet dat natuurlijk niet bij elk feest, maar 1x in de maand bijvoorbeeld. Dan kiezen jullie bezoekers een feest uit met een poll en dan bij de poll zetten naar welk feest je gaat en wie weet wordt je dan uitgekozen voor de pre- en afterview. En bij de afterview geeft je antwoord op de vragen, die je had ingevuld bij de preview.

En toch mis ik wel de interviews, misschien een goed idee om die weer terug te laten komen???

Ik zou graag jullie op- of aanmerkingen willen horen over mijn ideeën.

Alvast erg bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:46 

Hardtraxx Beheerder

Go! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 22:55 

Donateur

Kies je dan gewoon random mensen die willen gaan, of zoek je op criteria mensen uit? (Om te interviewen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:05 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Kies je dan gewoon random mensen die willen gaan, of zoek je op criteria mensen uit? (Om te interviewen)

Mensen die geregisteerd zijn bij Hardtraxx en natuurlijk naar het feest gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:07 

Donateur

Leuk idee! Gaat je wel veel tijd kosten! Zou vette feature zijn voor de site!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 23:18 

Hardtraxx Veteran

Sander schreef:
Mol schreef:

Ik denk dat hij bedoelt of je bijvoorbeeld selecteert op basis van de interviews en hoe dit te werk gaat. Super leuk idee maar heeft nogf iets verdere uitwerking nodig. Maar echt dit zijn altijd leuke toevoegingen op aftermovies en eventueel bij previews (eerdere ervaringen met het feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 12:47 

Donateur

Lijkt mij wel een vet idee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 14:06 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Jor-D schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:25 

Bierkoning

Klinkt wel dik :D
maar ga je tijdens het feest interviewen of erna?
ik weet dat sommige mensen niet echt in staat zijn om een goed gesprek te voeren op een feest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Vet Idee!! Zou ik ook wat kleinere feestjes aan bod laten komen, niet alleen Q, B2s, ID&T, Artofdance enz
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 17:51 

Hardtraxx Elite

Leuk idee dit, ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
Leuk idee dit, ben benieuwd hoe dit uit gaat pakken :thumbup: .

+1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Markos schreef:
roberttt schreef:

Jor-D schreef:

Inderdaad, zwaar vet inderdaad :D Zou ook leuk zijn als ook eens de wat minder dikke feesten aan bod komen, zoals NotD, XXlerator, Beatbusters, Strangerz, etc. Zij het in kleinere mate.

En dan echt voor de grotere B2S/Q feesten een dikke feature :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 18:44 

Hardtraxx Addict

Vet idee !
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 20:25 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Sander schreef:
Mol schreef:

Ik denk dat hij bedoelt of je bijvoorbeeld selecteert op basis van de interviews en hoe dit te werk gaat. Super leuk idee maar heeft nogf iets verdere uitwerking nodig. Maar echt dit zijn altijd leuke toevoegingen op aftermovies en eventueel bij previews (eerdere ervaringen met het feest).

Nee kiezen gewoon bijv. 3 mensen uit, die het leuk vinden om eraan deel te nemen. Klopt dat het nog verder uitgewerkt moet worden maar wou eerst jullie mening erover weten, voordat ik er verder mee aan de slag ga. Dus mochten jullie ideeën of tips hierover, laat ze horen! :clap:

Pommer schreef:
Klinkt wel dik :D
maar ga je tijdens het feest interviewen of erna?
ik weet dat sommige mensen niet echt in staat zijn om een goed gesprek te voeren op een feest xd

Erna lijkt me stukken beter inderdaad :P

Chukkels schreef:
Markos schreef:
roberttt schreef:

Jor-D schreef:

Inderdaad, zwaar vet inderdaad :D Zou ook leuk zijn als ook eens de wat minder dikke feesten aan bod komen, zoals NotD, XXlerator, Beatbusters, Strangerz, etc. Zij het in kleinere mate.

En dan echt voor de grotere B2S/Q feesten een dikke feature :)

Bij de 'kleinere' feesten komt het bijvoorbeeld in het forum terecht en de 'grotere' feesten doen we samen met de aftermovie. Er komt denk ik wel een poll, waar de bezoekers aan kunnen geven van welk feest ze een Pre- en afterview willen. En dan bij de poll zetten dat je naar het feest gaat en aan de Pre- en afterview deel wilt nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:02 

Donateur

Ik wil best m'n verwachting en report after geven 1x per maand hoor!

Misschien een leuk idee om 3 mensen te kiezen van verschillend 'party-caliber'. Zo heb je een beter beeld.
Mensen met 50+ feesten gehad, mensen die al een paar feestjes hebben gehad, en totale noobs die voor het eerst gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 00:10 

Hardtraxxer

Tof idee, benieuwd hoe dit gaat uitwerken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:11 

Hardtraxxer

Is het idee niet om zelf een verwachting en vragen over het feest te maken, en als je het feest heb gehad dat je die zelf dan invult? Of kan ik nou gewoon niet lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:17 

Bierkoning

Mol schreef:
totale noobs die voor het eerst gaan!

We zijn allemaal noobs geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:17 

Donateur

Noobs is niet perse een slecht woord ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:48 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Mol schreef:
totale noobs die voor het eerst gaan!

We zijn allemaal noobs geweest :P

Noob en Newby is totaal anders ;)

Ik geef even Hardtraxx als voorbeeld:
Noob = Zit al een hele lange op het Hardtraxx forum, maar heeft nog steeds geen verstand van zaken.
Newby = Is net nieuw en heeft geen verstand van zaken.

Oftewel, voorbeeld noob: Pommer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 20:49 

Hardtraxxer

Er wordt positief en nieuwsgierig gereageerd dus ik ga het van het weekend even op m'n gemak uitwerken en dan in het weekend zal ik het ook plaatsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 21:34 

Bierkoning

bedankt tel :cry: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 21:38 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

aaah :kiss:

@Sander
Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Misschien al tip om z'n poll al te openen voor welk feest en welk persoon je gaat interviewen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 22:21 

Hardtraxxer

Tel schreef:
Pommer schreef:

aaah :kiss:

@Sander
Ik ben wel benieuwd naar het eindresultaat. Misschien al tip om z'n poll al te openen voor welk feest en welk persoon je gaat interviewen :thumbup:

Hardbass moet het 1ste feest worden, dus een poll daarvoor ga ik niet maken :innocent:. Maar voor degene die gaat en graag eraan deel wilt nemen; geef je op zou ik zeggen en wie weet ben jij degene die de Pre- afterview invuld voor Hardbass! :thumbsup:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen