Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 03:06 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bug gevonden? Meld het hier.

Gebruik dit topic niet voor suggesties, opmerkingen of ideeën. Daarvoor kan je contact met ons opnemen via: http://www.hardtraxx.nl/contact/

Kritische bugs worden zo snel mogelijk opgelost, kleinere (lagere prioriteit) bugs laten we op dit moment voor wat het is in verband met de ontwikkeling van een vernieuwde Hardtraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 11:09 
 

zomertijd wil niet echt meedoen. laatste post vanochtend was om half vier ipv half drie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2011 13:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nu niet meer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding

Redelijk vaak last van de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:03 
 

dat de lay-out weg is? nooit last van. zeker nooit gehoord van ccleaner of koekjes opeten?
zal dat niet aan vuurvoske liggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
dat de lay-out weg is? nooit last van. zeker nooit gehoord van ccleaner of koekjes opeten?
zal dat niet aan vuurvoske liggen?



Jahwel hoor ;) CCleaner elke week er over heen. ^^ ben wel thuis in de computers, maar dit probleem komt steeds terug. Vraag me af waar het aan ligt. Iets dat die de CSS niet laad ofzo, geen idee.


Edit : probleem denk ik al gevonden, gebruik nog steeds de Beta versie van Mozilla Firefox. Zou het eventueel ook aan kunnen liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dan wordt er een CSS bestand niet geladen. Vreemd dat je daar last van hebt. Sinds wanneer is dat eigenlijk? Want er is al weken niet aan de website gesleuteld.

Anders even je Firefox plugins nalopen als je die hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Dan wordt er een CSS bestand niet geladen. Vreemd dat je daar last van hebt. Sinds wanneer is dat eigenlijk? Want er is al weken niet aan de website gesleuteld


2 weken ongeveer, ook vaak dat de website niet wil laden. Maar denk dat het komt omdat ik nog steeds de beta versie van FireFox gebruik, zal dat nu eerst even veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 22:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Jor-D schreef:
Dan wordt er een CSS bestand niet geladen. Vreemd dat je daar last van hebt. Sinds wanneer is dat eigenlijk? Want er is al weken niet aan de website gesleuteld


2 weken ongeveer, ook vaak dat de website niet wil laden. Maar denk dat het komt omdat ik nog steeds de beta versie van FireFox gebruik, zal dat nu eerst even veranderen.


Zou geen verschil moeten maken gok ik. Heb de Firefox beta's zelf ook geprobeerd maar nooit problemen ondervonden met sites die niet goed willen laden.
Zal als ik jou was toch echt even naar je instellingen kijken en zoveel mogelijk resetten. Tenzij meerdere dit probleem melden ligt het toch echt aan jouw computer/instellingen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alles nagelopen is echt niets mis mee.
Had net weer dit:

Afbeelding[/URL]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 00:12 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Blijkbaar laadt je browser niet alle bestanden die nodig zijn, maar dat zei ik net ook al. Ik ben het zelf nog niet tegengekomen en in de logs zie ik ook niets raars...

Als je de enige met dit probleem bent dan houdt het voor mij ook een beetje op...

Maar probeer anders eens een paar dagen een andere browser (bv. Google Chrome) om te kijken of het probleem zich daar ook voordoet. Dan kunnen we in ieder geval kortsluiten of het aan Firefox ligt of dat het toch iets anders is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2011 11:13 
 

Ligt echt aan zijn browser, want ik gebruik FF4 op me laptop [win7] en pc [vista] en daar ziet HT er gewoon perfect uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 10:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Is dat nieuw, dat er in de forum hoofdpagina. Achter een topic nu soms staat.

LAATSTE BERICHT: GEEN BERICHTEN :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 12:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dat hoort niet nee. Zou je een screenshot willen sturen als je dat weer ziet? :)

Bij het Engelse 'Welcome' forum weet ik dat al
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Dat hoort niet nee. Zou je een screenshot willen sturen als je dat weer ziet? :)

Bij het Engelse 'Welcome' forum weet ik dat al


Heb het al voor je gefixt Jor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 17:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jor-D schreef:
Dat hoort niet nee. Zou je een screenshot willen sturen als je dat weer ziet? :)

Bij het Engelse 'Welcome' forum weet ik dat al


Heb het al voor je gefixt Jor ;)


Hehe kan ook. Maar was eigenlijk benieuwd waar het aan lag, en dat kan ik nu niet meer onderzoeken :p
Anyway, maakt niet uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Chukkels schreef:
Jor-D schreef:
Dat hoort niet nee. Zou je een screenshot willen sturen als je dat weer ziet? :)

Bij het Engelse 'Welcome' forum weet ik dat al


Heb het al voor je gefixt Jor ;)


Hehe kan ook. Maar was eigenlijk benieuwd waar het aan lag, en dat kan ik nu niet meer onderzoeken :p
Anyway, maakt niet uit :)


Logisch, omdat er niks gepost was sinds de website offline was. Toen is dat balkje gereset. Was ook bij de andere forums zo, toen het forum weer online kwam. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2011 20:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Bij mij niet, alleen dat forum. Dus vandaar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:29 
 

Heb je toevallig iets veranderd aan de code voor polls? Die zien er ineens helemaal f*ed up uit:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 20:44 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Neh, dat was altijd al zo. Gewoon niet zo lange poll opties gebruiken, dat fixt het :D

Staat op m'n lijstje, maar wel helemaal onderaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 21:03 
 

En mss nog iets, als je een [url=] tag gebruikt en die om meerdere regels wil doen, dan werkt die niet meer, dus moet je voor elke regel apart een url tag omheen gooien
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 16:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik zat net even bij de ledenlijst te kijken, en daar zag ik dat er van de 5200 leden er bijna 2600 nog nooit iets gepost hebben en ook al heel lang geleden voor het laatst online waren.. Is het misschien toch niet beter om die accounts te verwijderen?


Is natuurlijk niet echt een bug, en geen reden om ze te verwijderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 16:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Die mensen lezen misschien wel mee, maar reageren niet. Als je dit soort mensen verwijdert, jaag je eigenlijk mogelijke toekomstige leden weg :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 16:47 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
hmm ja het is ook geen misdrijf ofzo :P Maar voor lezen heb je natuurlijk geen account nodig. En velen zijn al een jaar niet online geweest


Tja dat is niet mijn probleem, het is hun account. Wie ben ik om te bepalen dat ze daar geen toegang meer tot hebben? (tenzij ze het beleid hebben overtreden, maar dat is niet aan de orde)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2011 19:37 
 

Eigenlijk zou je dan een limiet van 1 jaar inactiviteit moeten opzetten, net zoals bij Hotmail volgens mij.
Als je een jaar niet ingelogd bent geweest lijkt het me ook sterk dat je nog actief bent op HT.
En natuurlijk wel dat ze een notificatie mail krijgen voor verwijdering?
1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates