Active topics in Mededelingen & Updates

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ravenwood wrote:hier ook een voorbeeld met sterretjes: http://www.studmed.dk/viewtopic.php?t=51
dat is gewoon een mod die je kan installeren op phpbb (http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 2&t=544365)
nice, ik was al op zoek naar een dergelijk systeem voor ehs
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Rik wrote: Misschien is het leuk om in elk release en liveset een automatische poll bij te voegen. Met bijv een cijferschaal van 1 tm 10. Zodat iedereen de desbetreffende release of liveset met een cijfer kan beoordelen. Dat er vervolgens een gemiddelde komt te staan. Zo kan iedereen zien hoe de track over het algemeen gewaardeerd wordt en kun je in reacties je keuze onderbouwen.
Gewoon een ideetje? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Hmm maar dan denk ik dat als mensen een "hoog" getal zien staan dat ze dan hun mening aangetast gaat worden of gaan herzien en zo geen echte keuze gaan maken maar de keuze volgen van de groep. Zeg maar weer het "kudde"gedrag. (Niet om je idee af te breken he!) Ben gewoon even in het algemeen bezig :D
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Kudde gedrag hou je altijd, maar voor de vaste members is het een leuke manier om wat interactiever te worden, want de meeste van de vaste members hebben wel een eigen mening en durven die te geven.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Ik heb ooit wel eens een heel systeem ontworpen voor SH, maar dat is nooit uitgevoerd, omdat ze daar de kennis niet beschikbaar hadden om het te implementeren. Met dat systeem zou je nummers o.a. een rating kunnen geven en daaruit algemene charts en een eigen chart kunnen maken. Er is wel heel veel mogelijk, maar ik heb geen php kennis (wel een beetje mysql).
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
bRt_ wrote:
Rik wrote: Misschien is het leuk om in elk release en liveset een automatische poll bij te voegen. Met bijv een cijferschaal van 1 tm 10. Zodat iedereen de desbetreffende release of liveset met een cijfer kan beoordelen. Dat er vervolgens een gemiddelde komt te staan. Zo kan iedereen zien hoe de track over het algemeen gewaardeerd wordt en kun je in reacties je keuze onderbouwen.
Hmm maar dan denk ik dat als mensen een "hoog" getal zien staan dat ze dan hun mening aangetast gaat worden of gaan herzien en zo geen echte keuze gaan maken maar de keuze volgen van de groep. Zeg maar weer het "kudde"gedrag. (Niet om je idee af te breken he!) Ben gewoon even in het algemeen bezig :D
Miss wel. Maar aan de andere kant daagt 't mensen ook uit om weer is tegen dat kudde gedrag in te gaan...
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Heb je wel n punt. Misschien gewoon iets om een cijfer in te geven? Hoef je geen 10 dingen in je poll te hebben. Gewoon een kadertje waarin je een getal kan plaatsen van 1 tot 10. Neemt minder plaats in beslag maar weet niet als dit realiseerbaar is? :)
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Jor-D wrote:Idee is wel leuk. Maar heb me handen al vol aan andere klussen voor Hardtraxx. Dus misschien over een paar maanden. Ik kan niks beloven...
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Heb toch niet gezegd dat ik dat wil? vroeg alleen als iemand weet als dit realiseerbaar is .. :)
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
Ravenwood wrote:Kudde gedrag hou je altijd, maar voor de vaste members is het een leuke manier om wat interactiever te worden, want de meeste van de vaste members hebben wel een eigen mening en durven die te geven.
Hier ben ik het zeker met je eens !
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Het gedeelte met de livesets staat nu, aan de kant waar de mensen met de laatste post in die sectie staan, niet gelijk met de andere secties. Geen idee hoe dit op te lossen valt maar de layout zou er dan wat beter uitzien vind ik.
G
toevoeging van deze smiley:
Image

onder de combinatie: :facepalm: of :doh:
en het fixen van deze emoticon: :lol:, gezien dat duidelijk een :rofl: is :/
mss ook :oh: op :O zetten? gezien dat ook niet klopt xd
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
bRt_ wrote:
En als je nou pas het getal ziet staan als je gestemd hebt? Net zoals als bij de polls van tune of the week. ;)
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Dennis Aka Mash wrote: En als je nou pas het getal ziet staan als je gestemd hebt? Net zoals als bij de polls van tune of the week.
Dan ga ik akkoord! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
zijn er nou kleuren en font veranderd?
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Refresh...
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
gelukt ;)
dat zag er even keilelijk uit net :P
G
KSwoosh wrote:toevoeging van deze smiley:
Image

onder de combinatie: :facepalm: of :doh:
en het fixen van deze emoticon: :lol:, gezien dat duidelijk een :rofl: is :/
mss ook :oh: op :O zetten? gezien dat ook niet klopt xd
goed idee?
of gewoonweg lekker negeren?
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
lekker negeren xd
G
Ravenwood wrote:lekker negeren xd
the usual :/
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
KSwoosh wrote: :kiss:
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
bRt_ wrote:
KSwoosh wrote: :kiss:
+1 :lol:
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Ik ga er niet op in. Heb al vaker gezegd: sommige dingen lijken simpel maar zijn het niet. En: hier iets plaatsen betekend niet dat het doorgevoerd zal worden.

En voor nu gaat het topic op slot, ik heb voorlopig genoeg te doen. Als je ideeen hebt ben ik bereikbaar via PM of mail :thumbup: