Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 23:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
hier ook een voorbeeld met sterretjes: http://www.studmed.dk/viewtopic.php?t=51
dat is gewoon een mod die je kan installeren op phpbb (http://www.phpbb.com/community/viewtopi ... 2&t=544365)

nice, ik was al op zoek naar een dergelijk systeem voor ehs
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Misschien is het leuk om in elk release en liveset een automatische poll bij te voegen. Met bijv een cijferschaal van 1 tm 10. Zodat iedereen de desbetreffende release of liveset met een cijfer kan beoordelen. Dat er vervolgens een gemiddelde komt te staan. Zo kan iedereen zien hoe de track over het algemeen gewaardeerd wordt en kun je in reacties je keuze onderbouwen.
Gewoon een ideetje? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Hmm maar dan denk ik dat als mensen een "hoog" getal zien staan dat ze dan hun mening aangetast gaat worden of gaan herzien en zo geen echte keuze gaan maken maar de keuze volgen van de groep. Zeg maar weer het "kudde"gedrag. (Niet om je idee af te breken he!) Ben gewoon even in het algemeen bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kudde gedrag hou je altijd, maar voor de vaste members is het een leuke manier om wat interactiever te worden, want de meeste van de vaste members hebben wel een eigen mening en durven die te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 12:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik heb ooit wel eens een heel systeem ontworpen voor SH, maar dat is nooit uitgevoerd, omdat ze daar de kennis niet beschikbaar hadden om het te implementeren. Met dat systeem zou je nummers o.a. een rating kunnen geven en daaruit algemene charts en een eigen chart kunnen maken. Er is wel heel veel mogelijk, maar ik heb geen php kennis (wel een beetje mysql).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Rik schreef:
Misschien is het leuk om in elk release en liveset een automatische poll bij te voegen. Met bijv een cijferschaal van 1 tm 10. Zodat iedereen de desbetreffende release of liveset met een cijfer kan beoordelen. Dat er vervolgens een gemiddelde komt te staan. Zo kan iedereen zien hoe de track over het algemeen gewaardeerd wordt en kun je in reacties je keuze onderbouwen.
Gewoon een ideetje? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Hmm maar dan denk ik dat als mensen een "hoog" getal zien staan dat ze dan hun mening aangetast gaat worden of gaan herzien en zo geen echte keuze gaan maken maar de keuze volgen van de groep. Zeg maar weer het "kudde"gedrag. (Niet om je idee af te breken he!) Ben gewoon even in het algemeen bezig :D

Miss wel. Maar aan de andere kant daagt 't mensen ook uit om weer is tegen dat kudde gedrag in te gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Heb je wel n punt. Misschien gewoon iets om een cijfer in te geven? Hoef je geen 10 dingen in je poll te hebben. Gewoon een kadertje waarin je een getal kan plaatsen van 1 tot 10. Neemt minder plaats in beslag maar weet niet als dit realiseerbaar is? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 18:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Idee is wel leuk. Maar heb me handen al vol aan andere klussen voor Hardtraxx. Dus misschien over een paar maanden. Ik kan niks beloven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran

Heb toch niet gezegd dat ik dat wil? vroeg alleen als iemand weet als dit realiseerbaar is .. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2010 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Kudde gedrag hou je altijd, maar voor de vaste members is het een leuke manier om wat interactiever te worden, want de meeste van de vaste members hebben wel een eigen mening en durven die te geven.

Hier ben ik het zeker met je eens !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gedeelte met de livesets staat nu, aan de kant waar de mensen met de laatste post in die sectie staan, niet gelijk met de andere secties. Geen idee hoe dit op te lossen valt maar de layout zou er dan wat beter uitzien vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2010 19:52 
 

toevoeging van deze smiley:
Afbeelding

onder de combinatie: :facepalm: of :doh:
en het fixen van deze emoticon: :lol:, gezien dat duidelijk een :rofl: is :/
mss ook :oh: op :O zetten? gezien dat ook niet klopt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2010 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Rik schreef:
Misschien is het leuk om in elk release en liveset een automatische poll bij te voegen. Met bijv een cijferschaal van 1 tm 10. Zodat iedereen de desbetreffende release of liveset met een cijfer kan beoordelen. Dat er vervolgens een gemiddelde komt te staan. Zo kan iedereen zien hoe de track over het algemeen gewaardeerd wordt en kun je in reacties je keuze onderbouwen.
Gewoon een ideetje? Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Hmm maar dan denk ik dat als mensen een "hoog" getal zien staan dat ze dan hun mening aangetast gaat worden of gaan herzien en zo geen echte keuze gaan maken maar de keuze volgen van de groep. Zeg maar weer het "kudde"gedrag. (Niet om je idee af te breken he!) Ben gewoon even in het algemeen bezig :D


En als je nou pas het getal ziet staan als je gestemd hebt? Net zoals als bij de polls van tune of the week. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dennis Aka Mash schreef:
En als je nou pas het getal ziet staan als je gestemd hebt? Net zoals als bij de polls van tune of the week.

Dan ga ik akkoord! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zijn er nou kleuren en font veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 17:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Refresh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gelukt ;)
dat zag er even keilelijk uit net :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 19:09 
 

KSwoosh schreef:
toevoeging van deze smiley:
Afbeelding

onder de combinatie: :facepalm: of :doh:
en het fixen van deze emoticon: :lol:, gezien dat duidelijk een :rofl: is :/
mss ook :oh: op :O zetten? gezien dat ook niet klopt xd

goed idee?
of gewoonweg lekker negeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lekker negeren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2010 20:52 
 

Ravenwood schreef:
lekker negeren xd

the usual :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2010 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
:kiss:
the usual :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 04:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
KSwoosh schreef:
:kiss:
the usual :/

+1 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2010 10:03 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Ik ga er niet op in. Heb al vaker gezegd: sommige dingen lijken simpel maar zijn het niet. En: hier iets plaatsen betekend niet dat het doorgevoerd zal worden.

En voor nu gaat het topic op slot, ik heb voorlopig genoeg te doen. Als je ideeen hebt ben ik bereikbaar via PM of mail :thumbup:
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates