Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:38 
 

Welkom bij het "Stel je vraag aan Fekete" topic. Waarom geen "Stel je vraag aan een moderator" topic? Omdat ik dat niet besproken heb met de rest van het team, stel echter gerust je vraag en wie weet krijg je wel een antwoord.

Waarom dit topic?
Omdat er openheid nodig is, vooral vanuit mijn kant, tenminste zo zie ik het zelf. Ik zal dus ook beginnen met het ophelderen van wat zaken waarvan ik persoonlijk vind dat deze opheldering behoeven. Mocht je hierna toch nog met vragen zitten over dat specifieke onderwerp, schroom dan niet om ze in een reply op dit topic te stellen, dan zal ik ze zeker beantwoorden. Het enige dat ik vraag, is om je vragen en kritiek op dusdanige wijze hier neer te zetten, dat ik er ook wat mee kan. Heb je echter geen vragen of wil je alleen even je gal spuwen en mij de huid volschelden, dan is dat prima en dan vraag ik je om dit in een PB richting mij te doen. Ik garandeer je hier en nu dat ik je niet zal bannen en zelfs geen waarschuwing zal geven.

Wat wil je graag ophelderen?
Mijn acties betreffende dit topic. Het topic kwam op mijn pad doordat een andere moderator dit had aangekaart in ons afgesloten gedeelte. Ik trof daar enkele zaken aan die gewoon veel te ver gingen (in mijn ogen). Ik ga ze dan hier ook niet herhalen, je moet me maar even op mijn woord geloven. Ik ben daarop met de bezem door het topic heen gegaan en ben daarin doorgedraafd, wat niet de bedoeling was en wat ook gewoon niet door de beugel kan. Helaas maak ook ik fouten. Ik ben daar te actief in geweest en heb meerdere malen bepaalde posts weggehaald van mensen wat gewoon had kunnen (en moeten) blijven staan. Ik ga hier dan ook geen doekjes om winden en ik bied bij deze ook mijn oprechte excuses aan, aan de mensen wie het betreft.

De mensen die hiervoor een waarschuwing hebben gekregen, die zal blijven staan, echter zal ik de bans van Gangsterdwerg (en tevens Yowan) weghalen om het enigszins goed te maken, voor zover dit mogelijk is. Mochten de mensen die een waarschuwing hebben, hem toch kwijtgescholden willen zien worden, post dan hier een reply of stuur mij even een PB, dan ga ik zien wat ik kan doen (ik kan namelijk geen waarschuwingen ongedaan maken). Nazale's account is helaas al verwijderd, op zijn eigen verzoek, maar hij is altijd nog van harte welkom op dit forum, mocht hij zich nog bedenken.

Wat wil je verder nog kwijt?
Ik wil iedereen er even aan herinneren dat ik persoonlijk (en het gehele Hardtraxx Team overigens) niemand voortrekken en artiesten niet hoger in het vaandel hebben staan. Als er mensen zijn die anderen opzettelijk beledigen, en wel op dusdanige manier dat het een waarschuwing waard is, dan zullen deze ook zeker worden uitgedeeld.

Wat wil je verder bereiken met dit topic?
Nogmaals, openheid. Ik wil dat alles gedeeld mag (en moet kunnen) worden, dus iedereen kan en mag hier vragen stellen over bepaalde beslissingen die ik neem met betrekking tot het Hardtraxx beleid. Je mag mij ook altijd een PB sturen, ik zal altijd op een normale manier terug reageren, mits je uiteraard ook zelf op een normale manier met mij communiceert, anders zal ik hoogstwaarschijnlijk je PB negeren.

Verder had ik nog enkele andere dingen in gedachte wat ik hier wilde plaatsen, echter is mijn hersenpan soms een gatenkaas waardoor ik wat dingen ben vergeten. Maar gelukkig kunnen jullie mijn geheugen weer terugbrengen door kritische vragen te stellen welke ik (eerlijk) zal beantwoorden, waar mogelijk natuurlijk. Als je me vraagt hoe groot of klein mijn lul is dan krijg je daar uiteraard geen antwoord op, je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.

Gr. Ron
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Ik volg het in ieder geval ook even op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2015 20:35 
 

eerlijkheid, openheid en excuus voor fouten, :thumbsup:

er valt dus nog wel gewoon te praten, dat maakt ht gelijk weer een stuk leuker
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 07:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Nazale's account is helaas al verwijderd, op zijn eigen verzoek, maar hij is altijd nog van harte welkom op dit forum, mocht hij zich nog bedenken.


Ik mag toch hopen dat dit gebaseerd is op jullie "dingetje" onderling, niet op het te kakken zetten van Jor-D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 07:41 
 

hoebedoelje schreef:
Fekete schreef:
Nazale's account is helaas al verwijderd, op zijn eigen verzoek, maar hij is altijd nog van harte welkom op dit forum, mocht hij zich nog bedenken.


Ik mag toch hopen dat dit gebaseerd is op jullie "dingetje" onderling, niet op het te kakken zetten van Jor-D?

Dat klopt, zijn account is gewoon op zijn eigen verzoek verwijderd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:33 
 

Fekete schreef:
Heb je echter geen vragen of wil je alleen even je gal spuwen en mij de huid volschelden, dan is dat prima en dan vraag ik je om dit in een PB richting mij te doen. Ik garandeer je hier en nu dat ik je niet zal bannen en zelfs geen waarschuwing zal geven.


PB's
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 10:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe ben je aan de naam Fekete gekomen? Zit daar een leuke geschiedenis achter? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 11:22 
 

Eerst wel, nu is die minder leuk :P

dj-s-corner/waarom-jou-alias-nick-username-t7261-575.html#p1516996
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoeveel tijd besteed je per dag ongeveer aan het modereren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 14:45 
 

Gedurende werkdagen kijk ik best vaak op het forum en houd ik bepaalde zaken in de gaten en bepaalde forums en topics. Gedurende het weekend heb ik vrijwel nooit tijd en ben ik bezig met privé werkzaamheden en uiteraard met mijn vriendin.

Verder spendeer ik weleens een uurtje in de avond aan het forum. Echter ben ik niet meer zo actief geweest alszijnde moderator, dat wil ik wel weer oppakken, en op dusdanige manier dat bovenstaande (zie OP) nooit meer gaat gebeuren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 15:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Gedurende werkdagen kijk ik best vaak op het forum en houd ik bepaalde zaken in de gaten en bepaalde forums en topics. Gedurende het weekend heb ik vrijwel nooit tijd en ben ik bezig met privé werkzaamheden en uiteraard met mijn vriendin.

Verder spendeer ik weleens een uurtje in de avond aan het forum. Echter ben ik niet meer zo actief geweest alszijnde moderator, dat wil ik wel weer oppakken, en op dusdanige manier dat bovenstaande (zie OP) nooit meer gaat gebeuren :)


Wat is de connectie tussen jou en hardstyle? Of ben jij gewoon een moderator die het forum alleen maar controleert?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 15:36 
 

Ik luister al ongeveer een jaartje of 15 naar de "hardere stijlen" zeg maar, en daarvoor veelal hardcore en happy hardcore, en hard trance. Ben dus vrij bekend met de Hardstyle en mijn connectie is dus ook wel aanwezig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 16:50 
 

Ron,

Fijn dat je dit topic maakt.
Wat maakt jou als Moderator anders dan de rest? Karakter?

Meerdere acties van jou vond ik niet zo geweldig en ben toch blij dat je nu voor je laatste periode je verontschuldigd.

Daarnaast, wat doe je dagelijks als Ron zijnde?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 19:03 
 

Wat mij anders maakt? In negatieve zin, ik ben wat strenger. Dat komt denk ik doordat de rest van de andere mods enkelen (of velen) van jullie IRL kent en/of vaker op feesten tegenkomt. Ik ben "volledig anoniem" en ik meng mij niet met de leden op feesten (Ik ga dan ook niet meer naar feesten maar dat terzijde :P). En dat is denk ik wat mij anders maakt. Persoonlijk vind ik alle andere mods beter dan mijzelf, puur omdat zij wat rustiger optreden en niet zo streng als mij. Echter op sommige momenten moet er weleens wat harder worden ingegrepen. Daarnaast houden de andere mods zich veel bezig met het releases gedeelte, iets waar ik mijzelf eigenlijk totaal niet mee bezighoud. Misschien moet ik dat eens veranderen? :)

Wat mij in het dagelijks leven bezighoudt, is vooral mijn hobby, web development. Hiermee ben ik echt elke dag bezig en ben nog altijd aan het werken aan mijn persoonlijke "administratie pagina" waar ik echt alles op bijhoud waarvan ik vind dat ik het moet bijhouden. Tevens heb ik daar mijn complete muziek database en via mijn browser (via mijn site dus) speel ik mijn mp3's af welke op mijn USB stick staan. Zo hoef ik ze dus niet te uploaden en heb ik ze altijd bij me. Daarnaast heb ik daar dus mijn eigen mp3 player welke ik ook gebruik voor de streams van http://www.di.fm. Zo kan ik gemakkelijk en snel afwisselen tussen Hardstyle, Hard Dance, Electro House, etc.. Waar ik dus op dat moment zin in heb.

Verder hou ik mij veel bezig met mijn vriendin, welke een chronische auto-immuun ziekte (een vorm van reuma) heeft. Ze heeft drie paarden en dat is vaak nogal veel werk en kan ook weleens zwaar werk zijn. Ik help haar hierbij zo goed en zo veel als ik kan. Ik moet altijd zeuren om de zware taken aan mij over te laten, maar ze is een bikkel en doet liever alles zelf. Helaas heeft ze daardoor wel nogal eens last van haar gewrichten en haar rug, wat het voor mij dus niet makkelijker maakt want ik voel mij dan schuldig.

Terug naar het moderator gedeelte, ik zal beloven dat ik altijd plechtig in dit topic zal antwoorden mochten er vragen zijn op acties die ik heb genomen. Tevens zal het topic misschien binnenkort worden omgedoopt tot een "Stel je vraag aan een moderator" topic, maar hierover zijn wij nog in overleg. Wat ik hiermee eigenlijk vooral wil bereiken naast de openheid, is dat ik duidelijkheid kan verschaffen en uiteraard ook geen rare acties meer zal maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is jou motivatie dat je nog steeds moderator bent van Hardtraxx? Je hebt eigenlijk weinig tijd, je vind jezelf minder dan de andere mods, je gaat nooit naar feesten en je geeft aan nooit in het release gedeelte te komen(opzich geen probleem maar het is toch een heel groot onderdeel van HT).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fekete schreef:
Ik luister al ongeveer een jaartje of 15 naar de "hardere stijlen" zeg maar, en daarvoor veelal hardcore en happy hardcore, en hard trance. Ben dus vrij bekend met de Hardstyle en mijn connectie is dus ook wel aanwezig ;)


Dan zijn wij ongeveer van dezelfde generatie! :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2015 22:56 
 

Paultheone schreef:
Wat is jou motivatie dat je nog steeds moderator bent van Hardtraxx? Je hebt eigenlijk weinig tijd, je vind jezelf minder dan de andere mods, je gaat nooit naar feesten en je geeft aan nooit in het release gedeelte te komen(opzich geen probleem maar het is toch een heel groot onderdeel van HT).

Nou, ten eerste, ik kom wel veel in het release gedeelte, alleen kwa moderaten in dat gedeelte doe ik vrij weinig. Maar ik kijk er zeker dagelijks even in :)

Wat mijn motivatie is? Gewoon omdat ik toch nog altijd van deze stijl hou, 2008-2009 waren naar mijn mening de beste jaren overigens, ik kan daar nog altijd zo intens van genieten van die stijl. Echter luister ik nog altijd dagelijks naar Hardstyle of Hard Trance / Hard Dance en ik vind Hardtraxx ook gewoon een leuke community (ja, echt waar!).

En wie heeft er tegenwoordig nou niet weinig tijd? Het is niet meer zoals vroeger :)

hoebedoelje schreef:
Dan zijn wij ongeveer van dezelfde generatie! :oh:


Dit dus, ik ben 30 jaar en ik heb een fulltime job, een vriendin met 3 paarden, twee honden en een konijn. Daarnaast doe ik thuis veel dingen en ook buitenshuis. Ook heb ik zelf nog hobby's naast Hardstyle. Dus ik heb het druk ja :) Maar dat weerhoudt mij er niet van om hier een moderator te (willen) zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 09:16 
 

@Randleman, dat klopt inderdaad, echter vind ik persoonlijk ook niet dat het huidige beleid hieraan op een positieve manier bijdraagt, maar juist op een negatieve. Er staat een aantal keren in "Dit wordt per geval beoordeelt". Dat kan voor sommige situaties uiteraard niet vermeden worden, maar we kunnen met veel dingen wel concrete afspraken met elkaar maken. Bijvoorbeeld "Wanneer iemand dit of dat doet of zegt, krijgt hij een waarschuwing of een ban van x weken". Op die manier weet je waar je aan toe bent en hoef je vaak ook geen vragen te stellen bij de keuze van de moderator om persoon y een waarschuwing te geven, want hij heeft dit of dat gedaan en er staat in het beleid dat hij daarvoor een waarschuwing krijgt.

Hiermee probeer ik persoonlijk achter de schermen wat meer duidelijkheid in te genereren, dit is dus verder geen initiatief van Jordy of van Hardtraxx en/of hun mod team. Ikzelf wil hier gewoon meer duidelijkheid in krijgen en vandaar dat ik wat balletjes heb opgegooid achter de schermen aangaande het beleid en nog wat zaken. Echter heb ik geen deadline die ik hiervoor kan geven dus we moeten afwachten of, wat en wanneer er iets uit gaat komen rollen. Ik zal jullie er uiteraard wel van op de hoogte gaan houden.

Edit: Wat ik eigenlijk eerst wilde reply-en, is inderdaad, je kunt niet iedereen tevreden houden. Echter op de manier hoe ik persoonlijk te werk ging, daar maak ik geen vriendin mee maar daar worden mensen juist minder blij van. En het feit dat persoon x wel een warn krijgt voor hetzelfde feit dat persoon y heeft gepleegd, dat helpt hier natuurlijk ook niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

'Jor-D zoekt een nieuwe eigenaar'

Is het niet wat voor jou aangezien dit topic. Je lijkt me het meest geschikt voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 09:50 
 

dave schreef:
'Jor-D zoekt een nieuwe eigenaar'

Is het niet wat voor jou aangezien dit topic. Je lijkt me het meest geschikt voor :)

Tuurlijk, geef mij een bak geld en ik zou het zo doen. Ook als ik het geld al zou hebben dan vind ik het persoonlijk nogal aan de hoge kant. Ik heb er wel ideeën voor verder en ik kan ook zelf de site een revamp geven enzovoorts, dat lukt me allemaal wel (zou wel flink wat tijd nodig hebben hoor haha, wil je het goed doen) aangezien mijn jarenlange web development skills. Echter is het gewoon veel te prijzig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat maakt het overnemen van hardtraxx financieel zo onaantrekkelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 11:14 
 

Unknown schreef:
Wat maakt het overnemen van hardtraxx financieel zo onaantrekkelijk?


ik geloof dat ik iets opgevangen heb dat er nogal veel voor gevraagd word qua prijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Unknown schreef:
Wat maakt het overnemen van hardtraxx financieel zo onaantrekkelijk?


ik geloof dat ik iets opgevangen heb dat er nogal veel voor gevraagd word qua prijs


Joh dat begrijp ik, lijkt me logisch, maar waarom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 12:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unknown schreef:
jeffrey2107 schreef:
Unknown schreef:
Wat maakt het overnemen van hardtraxx financieel zo onaantrekkelijk?


ik geloof dat ik iets opgevangen heb dat er nogal veel voor gevraagd word qua prijs


Joh dat begrijp ik, lijkt me logisch, maar waarom.


Ik weet de exacte prijs niet, maar aan advertentie-inkomsten heb je hier vrij weinig aan. Als er meer dan 2.000 voor gevraagd zal worden zouden al veel mensen afhaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2015 12:21 
 

Unknown schreef:
Wat maakt het overnemen van hardtraxx financieel zo onaantrekkelijk?

Ik persoonlijk heb gewoon het geld niet. Sterker nog, ik heb weinig tot geen spaargeld. Waarom ik dit niet heb ligt gewoon puur aan mijn levensstijl. Ik vind het wel prima zo. Ik koop liever afentoe wat paardenvoer voor mijn vriendin haar paarden dan dat ik dat geld opzij zet bijvoorbeeld.

Maar goed, dat is dus mijn persoonlijke reden. Waarom het voor iemand anders financieel onaantrekkelijk is om een redelijk hoge prijs te betalen voor Hardtraxx dat weet ik niet. Als ik wat spaargeld zou hebben dan zou ik best een bod gedaan hebben om heel eerlijk te zijn.

@SAIN7, ik ben het met je eens. De omzet was enkele jaren geleden volgens mij nog een stuk hoger dan op dit moment, echter is dit geen feit maar gewoon mijn eigen persoonlijke mening. Ik weet niets van de omzet, toen niet en nu ook niet. Maar aangezien de gehele scene gewoon sterk veranderd is (in mijn ogen) en nog steeds aan het veranderen is, haken er ook veel mensen af (denk ik).

Nogmaals, alles wat ik hier typ is mijn eigen persoonlijke mening, en het zijn geen feiten. Uiteraard als ik over mezelf spreek, dan zijn het wel feiten.

:P
1, 2, 3, 4, 5 ... 22  Volgende
Forumoverzicht » Hardtraxx » Mededelingen & Updates