Welkom bij het "Stel je vraag aan Fekete" topic. Waarom geen "Stel je vraag aan een moderator" topic? Omdat ik dat niet besproken heb met de rest van het team, stel echter gerust je vraag en wie weet krijg je wel een antwoord.
Waarom dit topic?Omdat er openheid nodig is, vooral vanuit mijn kant, tenminste zo zie ik het zelf. Ik zal dus ook beginnen met het ophelderen van wat zaken waarvan ik persoonlijk vind dat deze opheldering behoeven. Mocht je hierna toch nog met vragen zitten over dat specifieke onderwerp, schroom dan niet om ze in een reply op dit topic te stellen, dan zal ik ze zeker beantwoorden. Het enige dat ik vraag, is om je vragen en kritiek op dusdanige wijze hier neer te zetten, dat ik er ook wat mee kan. Heb je echter geen vragen of wil je alleen even je gal spuwen en mij de huid volschelden, dan is dat prima en dan vraag ik je om dit in een PB richting mij te doen. Ik garandeer je hier en nu dat ik je niet zal bannen en zelfs geen waarschuwing zal geven.
Wat wil je graag ophelderen?Mijn acties betreffende
dit topic. Het topic kwam op mijn pad doordat een andere moderator dit had aangekaart in ons afgesloten gedeelte. Ik trof daar enkele zaken aan die gewoon veel te ver gingen (in mijn ogen). Ik ga ze dan hier ook niet herhalen, je moet me maar even op mijn woord geloven. Ik ben daarop met de bezem door het topic heen gegaan en ben daarin doorgedraafd, wat niet de bedoeling was en wat ook gewoon niet door de beugel kan. Helaas maak ook ik fouten. Ik ben daar te actief in geweest en heb meerdere malen bepaalde posts weggehaald van mensen wat gewoon had kunnen (en moeten) blijven staan. Ik ga hier dan ook geen doekjes om winden en ik bied bij deze ook mijn oprechte excuses aan, aan de mensen wie het betreft.
De mensen die hiervoor een waarschuwing hebben gekregen, die zal blijven staan, echter zal ik de bans van Gangsterdwerg (en tevens Yowan) weghalen om het enigszins goed te maken, voor zover dit mogelijk is. Mochten de mensen die een waarschuwing hebben, hem toch kwijtgescholden willen zien worden, post dan hier een reply of stuur mij even een PB, dan ga ik zien wat ik kan doen (ik kan namelijk geen waarschuwingen ongedaan maken). Nazale's account is helaas al verwijderd, op zijn eigen verzoek, maar hij is altijd nog van harte welkom op dit forum, mocht hij zich nog bedenken.
Wat wil je verder nog kwijt?Ik wil iedereen er even aan herinneren dat ik persoonlijk (en het gehele Hardtraxx Team overigens) niemand voortrekken en artiesten niet hoger in het vaandel hebben staan. Als er mensen zijn die anderen opzettelijk beledigen, en wel op dusdanige manier dat het een waarschuwing waard is, dan zullen deze ook zeker worden uitgedeeld.
Wat wil je verder bereiken met dit topic?Nogmaals, openheid. Ik wil dat alles gedeeld mag (en moet kunnen) worden, dus iedereen kan en mag hier vragen stellen over bepaalde beslissingen die ik neem met betrekking tot het Hardtraxx beleid. Je mag mij ook altijd een PB sturen, ik zal altijd op een normale manier terug reageren, mits je uiteraard ook zelf op een normale manier met mij communiceert, anders zal ik hoogstwaarschijnlijk je PB negeren.
Verder had ik nog enkele andere dingen in gedachte wat ik hier wilde plaatsen, echter is mijn hersenpan soms een gatenkaas waardoor ik wat dingen ben vergeten. Maar gelukkig kunnen jullie mijn geheugen weer terugbrengen door kritische vragen te stellen welke ik (eerlijk) zal beantwoorden, waar mogelijk natuurlijk. Als je me vraagt hoe groot of klein mijn lul is dan krijg je daar uiteraard geen antwoord op, je snapt hopelijk wel wat ik bedoel.
Gr. Ron