Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 10:54 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het beetje hypocriet van mensen om te zeggen Timetable boeit niet als het maar leuk is. Want ik vind een opbouw in een feest zeer belangrijk.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Ik vind het beetje hypocriet van mensen om te zeggen Timetable boeit niet als het maar leuk is. Want ik vind een opbouw in een feest zeer belangrijk.

Gast :lol: Kan toch dat andere mensen het niks boeit.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Pipa schreef:
Ik vind het beetje hypocriet van mensen om te zeggen Timetable boeit niet als het maar leuk is. Want ik vind een opbouw in een feest zeer belangrijk.

Gast :lol: Kan toch dat andere mensen het niks boeit.


Tuurlijk boeit het wel voor heel veel mensen. Veel mensen zeggen altijd ja timetable boeit me niet maar vinden altijd een opbouw in de avond wel prettig
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Tuurlijk boeit het wel voor heel veel mensen.

Ja, nu spreek je over veel mensen. Maar dat zijn dan niet de mensen die zeggen
Pipa schreef:
Timetable boeit niet als het maar leuk is
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 14:11 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Pipa schreef:
Tuurlijk boeit het wel voor heel veel mensen.

Ja, nu spreek je over veel mensen. Maar dat zijn dan niet de mensen die zeggen
Pipa schreef:
Timetable boeit niet als het maar leuk is


Ik bedoel te zeggen dat veel mensen zeggen van ja timetable boeit niet als maar leuk is. Maar zijn ook vaak mensen die gaan klagen als de timetable voor hun niet goed is.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En zo zijn er ook mensen als WhiteNoisez die het geen ene fuck boeit :P
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha het boeit me wel iets van een fuck, maar uiteindelijk zijn het altijd nog dezelfde dj's die draaien op eenzelfde feest. :D
los ga ik toch wel :thumbup:
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Jammer dat die Album signing om 04:30 is.. had dat liever tijdens een artiest gehad die saai is, nu bestel ik 'm wel gewoon online.
Zoals al gezegd jammer van Theracords zo vroeg, en ik had liever Act of Rage samen met Typhoon zien staan, en Titan en High Voltage of DP en E-Force los van elkaar, zodat daar langer van genoten kan worden. Die worden wel vaak samen gezet trouwens :huh:


Ik snap ook niet waarom DP & E-Force zoveel samen draaien. Krijg je dan korting ofzo als organisator?
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 21:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nieuw bij A2 Records! bestel nu een Digital Punk en krijg een E-force voor de helft van de prijs! xd
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DP..

Double Penetration.
Bericht Geplaatst op 25 sep 2014 22:42 
 

Duke schreef:
DP..

Double Penetration.

:lol: wat slecht
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DP...

Dark Passage
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:03 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
DP...

Dark Passage

:lol:
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 12:42 
 

DP...

Dick Penis
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het nu een plaatje is met rondom witte tekst moet het grappiger zijn? Dit is hardtraxx niet 9gag.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Doen we toch gewoon weer een nieuwe topic: 9traxx xd
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 14:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gaaan we dan ook naaktfoto's lekken?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Gaaan we dan ook naaktfoto's lekken?

Zullen we die credits maar niet aan 9gag geven? Ok.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Duke schreef:
Gaaan we dan ook naaktfoto's lekken?

Zullen we die credits maar niet aan 9gag geven? Ok.

Hahahaha inderdaad. Het is al verbazingwekkend als ze het dezelfde dag nog posten.
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand als een mooie time-table background gemaakt :D?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Iemand als een mooie time-table background gemaakt :D?

Ik niet, maar anders gebruik je die van de hardstyle op Moh of Dominator?
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:47 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
tommeh schreef:
Iemand als een mooie time-table background gemaakt :D?

Ik niet, maar anders gebruik je die van de hardstyle op Moh of Dominator?


:lol:
Bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
Iemand als een mooie time-table background gemaakt :D?


Goed idee, even gedaan:

640 * 960:

http://oi60.tinypic.com/14j2kia.jpg

640 * 1136:

http://oi58.tinypic.com/qrgfue.jpg
Bericht Geplaatst op 27 sep 2014 06:11 
 
Hardtraxxer

Ik heb nou al 2 dagen gekeken naar die table times!m toemelkelin fetc
'
Wilt u iets lekker's te drinken (3 bier en een radler)! Ik hoop ook 2x een biertje voor beiden joosten,dus dat betekent 2x3 C is dus 6! liever ju dan niet!
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten