Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Misschien komt er geen 3de b2b? al hoop ik het wel met de aantal artiesten.

Had even zitten tellen en tenzij je artiesten korter dan een uur gaat laten draaien (en voor Live acts 30min aanhoud) moet er tenminste nog 1 b2b set bij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:17 
 
Hardtraxxer

Kijk nu zou het wel handig zijn als iemand inside information heeft over die timetable..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:15 
 
Hardtraxx Veteran

TIMETABLE
22.00-23.00 Kold Konexion & Hardcraft
23.00-00.00 Ran-D
00.00-00.30 Theracords live
00.30-01.30 Typhoon
01.30-02.00 B-Freqz Live
02.00-03.00 Act of Rage
03.00-03.30 Minus Militia Live
03.30-04.30 Digital Punk & E-Force
04.30-05.30 Titan & High Voltage
05.30-06.00 Warface Live
06.00-07.00 Tha Playah

Theracords 00:00 en Act of Radical om 2 uur die man moet openen samen met hardcraf
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat kut. Hoe moeilijk is het om een goede timetable te maken?
Typhoon en Act of Rage hadden veel eerder gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:32 
 

Pipa schreef:
Theracords 00:00 en Act of Radical om 2 uur die man moet openen samen met hardcraft


Dit slaat toch echt helemaal nergens op :lol: Hoe kun je nu primetime krijgen als je echt net komt kijken! AOD daalt en daalt en daalt nog verder! Verder is de TT ook gewoon echt beroerd... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat Act of Rage vriendje is van RR.

Lijkt me de enige logische verklaring tenzij iemand wat meer info hierover heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Pipa schreef:
Theracords 00:00 en Act of Radical om 2 uur die man moet openen samen met hardcraft


Dit slaat toch echt helemaal nergens op :lol: Hoe kun je nu primetime krijgen als je echt net komt kijken! AOD daalt en daalt en daalt nog verder! Verder is de TT ook gewoon echt beroerd... :/


Die maakt zn tracks niet zelf, ook heeft die paar maanden geleden net zn eerste optreden achter de rug en dan al zo laat hier mogen staan op een groot feest. Tsja dat gepijperij van AOD naar Minus is More is om ziek van te worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jammer dat Theracords zo vroeg moet en E-Force&Digital Punk zo laat. Hopelijk passen E-Force&Digital Punk hun tracklist aan omdat ze nu later op de avond staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol:

Dit gaat zo'n kutfeest worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mogelijk dat de heren van Theracord nog andere optredens hebben die avond met latere tijden?
Niet heel gek gedacht toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 16:42 
 

Hoe moet dit trouwens ook voor Kold Konexion zijn.. Dominator al openen en nu weer omdat zo'n snotaap van een vriendje van, ineens besluit om plaatjes te willen draaien! Absoluut niet netjes en ergens ook gewoon asociaal :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha wauw de reacties.
Degos & Re-Done draaien ergens in Belgie, wat ongeveer 1,5 uur rijden is. Thera draait ook ergens anders om 2 uur. Deze informatie was al een tijdje terug opgezocht door vrienden, dus heeft weinig met AOD te maken in dit geval, het kon gewoon niet anders. Niet dat ik het niet jammer vind natuurlijk, want had ze graag later zien staan.

Kold Konexion liever vs. Act of Rage gezien op het tijdstip van AoR, was denk ik ook interessanter geweest dan AoR alleen. Waarom ze een b2b set laten openen, waarvan er 1 toch wel een redelijk 'gevestigde' naam is, vind ik raar.

Verder zeer overdreven reacties van de mensen hierboven, en al helemaal van Pommer. -.- De timetable is namelijk verder prima in mijn ogen, met als enige echte minpunt (waar AOD iets aan kon doen en niet buiten hun kunnen viel) is Kold Konexion wat later zetten, eventueel met Act of Rage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 17:06 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik baseer mijn reactie niet alleen op de timetable hoor, maar meer op de combinatie met de line-up, de overkill aan raw (hitjes), het overgrote deel van het volk wat er op af komt en het feit AoD wel vaker z'n zaakjes niet geweldig op orde heeft op de feesten zelf. Nee lijkt me echt 3 x niks dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 17:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heel veel zin in :love: prima timetable en ook wel benieuwd naar act of rage :thumbsup: hopelijk worden er wat oudere rauwe platen uit de kast getrokken :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Theracords live had eventueel ook de samenstelling kunnen veranderen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel lekker veel DJ's op 1 avond :) Wat mooi is, ik ga naar dit feest omdat ik ze allemaal wel kan waarderen, volgorde boeit me dus ook echt geen ene kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hunto schreef:
Theracords live had eventueel ook de samenstelling kunnen veranderen toch?

Lijkt me niet dat je zomaar een al gedane boeking kan schrappen en een andere artiest kan regelen (Puur en alleen vanwege een vervelend tijdstip). Ik had zeker niet geklaagd als bijv. Prefix & Density er had gestaan ipv Degos & Re-Done, maar ik denk dat de boeking al rond was en het dus moeilijk verandert kon worden, plus D&R waren ook al aangekondigd op die lineup poster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat die Album signing om 04:30 is.. had dat liever tijdens een artiest gehad die saai is, nu bestel ik 'm wel gewoon online.
Zoals al gezegd jammer van Theracords zo vroeg, en ik had liever Act of Rage samen met Typhoon zien staan, en Titan en High Voltage of DP en E-Force los van elkaar, zodat daar langer van genoten kan worden. Die worden wel vaak samen gezet trouwens :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords zo vroeg is inderdaad wat vreemd, maar ach, dan zit de sfeer er al vroeg in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 21:27 
 

Gatverdamme Theracords LIVE zo vroeg? wie heeft deze timetable verzonnen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 22:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Act of Rage verdient het zo zwaar NIET om om die tijd te mogen draaien, slechte timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 22:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Gatverdamme Theracords LIVE zo vroeg? wie heeft deze timetable verzonnen?

Lees gewoon even wat naar boven, slimme mensen... daar staat een uitleg. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Haha wauw de reacties.
Degos & Re-Done draaien ergens in Belgie, wat ongeveer 1,5 uur rijden is. Thera draait ook ergens anders om 2 uur. Deze informatie was al een tijdje terug opgezocht door vrienden, dus heeft weinig met AOD te maken in dit geval, het kon gewoon niet anders. Niet dat ik het niet jammer vind natuurlijk, want had ze graag later zien staan.

t (waar AOD iets aan kon doen en niet buiten hun kunnen viel)


AOD had beter zn zaakjes kunnen regelen door snel te handelen qua timetable. Want ze hebben waarschijnlijk pas laat geinformeerd naar welke tijden ze beschikbaar zijn. Als organisatie ook zo'n grote moet je gewoon logische timetable neerzetten en de zaakjes op tijd regelen. Dus konden ze wel wat aan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 22:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

enorm weinig feesten handelen snel qua timetable. Dus dan zal er wel een rede voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 09:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ach, timetable...ditdat... kan me niks schelen ^^
Gaat om het sfeertje, en losgaan kan ik wel op elke track. of die nou gedraait word om 12 of 4 uur :thumbup:

We gaan er een goed feessie van maken! :beer:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten